Strony

niedziela, 14 października 2018

Wraz z Hierarchą podzielacie odpowiedzialność za to, co się dzieje na planecie


Obraz może zawierać: 1 osoba

Ukochany Alfa
29 grudnia 2009 roku
JA JESTEM który JEST Alfa. Przybyłem.
Moje dzisiejsze przybycie jest bardzo ważnym wydarzeniem. Nie dlatego, że dostarczę waszej zewnętrznej świadomości pokarm do przemyślenia. Przybyłem, żeby wyzwolić Światło dla planety Ziemia. Wyzwalam podczas transmisji tego przesłania tyle Światła, ile w stanie są wytrzymać fizyczne i bardziej subtelne ciała tego posłannika.
Owszem, ludzkość nadal nie może zmądrzeć. Trzeba było mojego osobistego przyjścia, żeby wyzwolić niezbędną i prawie wystarczającą ilość energii po to, żeby ustabilizować sytuację na planecie.
Dzieci moje, ustatkujcie się. Do was zwracam się tego dnia. Do tych, kto może mnie usłyszeć i zrozumieć.
Cała sytuacja jest w waszych rękach. Podzielacie z Hierarchą odpowiedzialność za to, co dzieje się na planecie. Jesteście częścią Hierarchii. I nawet wtedy, gdy zapominacie, że należycie do kosmicznego łańcucha i jesteście jego ogniwem, mimo wszystko stanowicie ogniwa kosmicznego łańcucha. A każde ogniwo powinno przyjąć na siebie swoją część obciążenia.
A gdy wymykacie się swoich obowiązków, powinniśmy zastosować awaryjne środki bezpieczeństwa. W danym przypadku wykorzystuję ciała posłannika, żeby wyprodukować Światło, tak potrzebne dla Ziemi w tym krytycznym okresie.
Istnieje jednak i odwrotna strona tego procesu. Gdy człowiek staje się kanałem wielkiego Światła, podstawia się na rozszarpywanie przeciwległym nam siłom. Więc gdy pomyślicie o naszym posłanniku nie z należytym szacunkiem, gdy będziecie wysyłali pod jej adresem nie jakościowe myśli i uczucia, to staje się, z jednej strony, prawidłowy czyn: wielkie Światło przebudza wielkie siły ciemności. Z drugiej strony, każdy przejaw negatywnej energii przeciwko naszemu posłannikowi jest pilnie śledzony przez nas. Wtedy mamy możliwość zastosować odpowiednie środki.
Tak było od zawsze. To jest jedna z zasad, którą kieruje się Hierarchia Sił Światła. Nasi przedstawiciele są kanałami Światła do waszego gęstego świata. Przez to odczuwają na sobie wszelki ciężar i, z drugiej strony, działanie najniższych i najbardziej złośliwych, zwierzęcych przejawów ludzkiej natury.
Nasi posłannicy są tą osią, przez którą odbywa się kontakt światów. Dokładając naszych wysiłków z jednej strony osi, powodujemy obrotowy ruch w waszym świecie. Robimy wszystko, żeby ten wirowy ruch nabrał kierunek spirali, która dąży w górę, a nie ześlizguje się w dół.
Dlatego, jak będziecie czytali to moje przesłanie, zastanówcie się, jakie reakcje w was wywołuje. Bądźcie szczerzy wobec siebie. Wszystkie wasze reakcje na zawsze pozostają w kronikach akaszy. Lecz po jakimś czasie zapominacie, o czym myśleliście, jakich uczuć doznawaliście.
A wtedy, gdy w subtelnych ciałach trafiacie na posiedzenie Zarządu Karmicznego i wam pozwala się na ostatnie słowo, wielu z was, przejrzawszy zapisy akaszy, zostaje przerażonych tym, co uczyniliście, ponieważ wam się pokazuje nie tylko wasze myśli i stany, ależ i to, do czego doprowadziły wasze stany świadomości o niskiej jakości.
Jedna myśl o niskiej jakości czy uczucie przyciąga ku sobie dokładnie takie same z wibracji. I za jakiś czas powstaje huragan, który wywołują negatywne energie i który za jakiś czas zmaterializuje się na planie fizycznym w postaci realnych huraganów i kataklizmów.
Na początku była tylko jedna myśl, która stała się przyczyną strasznego kataklizmu. I gdy widzicie to, zjawiając się przed Zarządem Karmicznym, odczuwacie panikę z tego powodu, ile ludzkich żyć zostało zagubionych przez was.
Ludzkość, aby stać się rozumna i przejść na następny ewolucyjny stopień, powinna być bardzo ostrożna w wykazaniu swoich myśli i uczuć. Ponieważ dalsza ewolucja jeszcze bardziej będzie zależała od waszych stanów wewnętrznych.
Dlatego, gdy na zewnątrz nie wykazujecie żadnych negatywnych reakcji, a wewnątrz was są negatywne myśli i uczucia, więc w takim samym stopniu niszczą świat, jak jeślibyście rzucali bomby atomowe. Im większe wysubtelnienie odbywa się na planecie, tym większy jest wpływ waszych myśli i uczuć. O wiele większy, niż waszych słów i czynów.
Rozsądek i ostrożność oto te cechy, które należy wypracować. Lecz te cechy zdobywacie automatycznie, jeśli obecne jest wewnątrz was oddanie Woli Boga i chęć służenia bliźniemu, oparte na uczuciu bezwarunkowej Miłości.
Ignorancja jest tą główna cechą, której należy wyzbyć się w najbliższym czasie. Ignorancja koliduje z następnym szczeblem rozwoju, na który ludzkość powinna wejść dzięki wysiłkom tysięcy istot Światła, troszczących się o was.
JA JESTEM który JEST Alfa.
JA JESTEM JEST przychodziłem wykonać swój dług przed ludzkością Ziemi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...