Strony

wtorek, 9 października 2018

Płomień ducha, płomień serca – to powinno was niepokoić w pierwszej kolejności


Obraz może zawierać: tekst
Budda Wajroczana [1]
24 grudnia 2009r.

JA JESTEM który JEST Wajroczana. Znacie mnie. Przychodziłem już wcześniej. [2] Dzisiejsze moje przyjście jest bardzo ważne i znaczne.
Mam możliwość mówić do was dzięki Boskiej możliwości, która nie ustaje dzięki litości Boga.
JAM JEST podtrzymuje matrix doskonałego przejawu dla przejawionego świata. Ja wchodzę w mandalę pięciu dchian Budd oraz reprezentuje najbardziej subtelną część tej mandali. Ja jestem pomiędzy Realnym Światem a przejawionym wszechświatem. Poprzez mnie, poprzez moje centra energetyczne realizuje się połączenie pomiędzy światami.
Dzięki tej ważnej roli jestem także obecny na wszystkich posiedzeniach Rady Karmicznej dwa razy do roku, w okresie zimowego i letniego przesilenia słońca.
Ja utrzymuję skupienie doskonałego przejawu i dzięki tej mojej roli, mamy możliwość przyjmować decyzje poprzez które korygujemy wszystkie niedoskonałe przejawy obecne w waszym świecie.
Tą moją możliwość wykorzystuję również do komunikacji z ludzkością na Ziemi, żeby przejawić swoją realną istotę i doprowadzić ją do waszego świata, do samego środka waszego świata.
Jest to bardzo ważne. Dzięki takiej komunikacji odnawia się utracone połączenie między światami. Wtedy możecie w inny sposób spojrzeć na wiele rzeczy które was otaczają.
Wyobraźcie sobie, że w centrum któregokolwiek z waszych wielkich miast gwałtownie wzniesie się zaśnieżony na biało szczyt, podobny do szczytu Himalajów. Ja znajduje się na tym szczycie jeżeli chodzi o poziom mojej świadomości, a wy jesteście u podnóża tego szczytu.
Mam możliwość skierowania waszej uwagi ponad otaczającą was iluzję. Mam możliwość pobudzić was i wznieść wyżej waszą świadomość.
Bardzo trudno jest wyjaśnić wam co wymagane jest od ludzkości, ponieważ mówimy różnymi językami. To co dla was stanowi wartość wcale się nie liczy w naszym świecie i nie zasługuje na choćby najmniejszą uwagę. Tylko cechy waszego ducha, tylko nagromadzenie waszego najlepszego doświadczenia które możecie zdobyć w waszych wcieleniach ma znaczenie i może stanowić wartość w naszym świecie.
Wyobraźcie sobie, że przypadkiem wyrwaliście się z przyciągania iluzji i znajdujecie się w naszym świecie. Nie ma tu nic do czego moglibyście zastosować swoje nawyki. Nie ma tu komputerów, nie ma telewizorów, nie ma rozrywek.
To wszystko jest w waszym świecie. U nas tylko poziom świadomości określa stopień dostępu do wszechwiedzy i wszech-doskonałości. Wszechświatowy komputer w którym zawarta jest informacja o całym Stworzeniu jest dla was dostępny tylko wtedy gdy macie odpowiednie  osiągnięcia ducha. Wam przyjdzie pojąć iż cechy ducha nie są związane z ilością pieniędzy, prestiżowym stanowiskiem lub wysoką pozycją w waszym świecie, które możecie zająć lub do zajęcia których dążycie. Cechy ducha przejawiają się nie wśród tłumu narodu lecz w waszym codziennym życiu. Albo posiadacie doskonałe cechy albo staracie się je opanować albo żyjecie jak zwierzę myślące tylko o zadowoleniu swoich potrzeb.
Jest coś co jest właściwe wielkim duchom i przejawia się w każdym wcieleniu. W takiej samej sytuacji życiowej pewien człowiek zdolny jest do wyrzeczeń,  bohaterstwa, ofiary, a inny człowiek rezygnuje z przejawienia tych cech na korzyść zadowolenia chwilowych zainteresowań i przywiązania.
Pierwszy z nich przejawia cechy ducha i swoja gotowość do dalszej ewolucji. Drugi człowiek próbuje uciec od pracy duchowej, ukryć się za chwilowymi zapotrzebowaniami, pragnieniami i przywiązaniem.
Po tym czy człowiek zdolny jest przejawić najlepsze cechy ducha w małych sprawach życia czy nie, sądzimy o jego przydatności lub nieprzydatności do dalszej ewolucji.
Płomień ducha, płomień serca – to powinno was niepokoić w pierwszej kolejności. Nie powinno was niepokoić to, co należy do waszego świata. Tylko cechy ducha mają znaczenia. Mówię wam to.
Uważam że wszystko to słyszeliście wielokrotnie. I za każdym razem słysząc kolejne przesłania dalej robicie swoje i nie bierzecie pod uwagę tego co powiedziano. Co powinno się wydarzyć żeby ludzkość zrozumiała iż nastał ostateczny termin? Jesteście u progu ostatniego wagonu ruszającego z peronu. Decydujcie! Albo wskakujecie do pociągu ewolucji albo pozostajecie zbierając owoce swojej karmy.
Przed wami Nauczyciele odkrywają tajemnice, które wcześniej były dostępne tylko w szkołach dla oświeconych. Otrzymujecie dostęp do wielu rzeczy które były zamknięte wcześniej dla dostępu publicznego. Świadczy to tylko o tym, że my zarzucamy ostatni raz sieci i  podajemy ostatnią linę Boskiej możliwości.
Obecne rasy ludzkie, które znajdują się na Ziemi powinny być zastąpione innymi rasami. Kwestia w tym na ile bezboleśnie zajdzie ten proces. Gdy jeździcie samochodem z pełną prędkością, to dowolny gwałtowny skręt może spowodować awarię. Teraz my wykonujemy gwałtowny skręt w kierunku ewolucyjnej drogi rozwoju. Proces niańczenia nie może trwać bez końca.
Jesteśmy otwarci do współpracy i pomocy. Lecz nastał czas gdy nie wszyscy proszący będą mogli otrzymać naszą pomoc i wsparcie. Ponieważ limit odpuszczonej energii powinien być wykorzystywany tylko na to co jest zdolne do życia i udowodniło swoją zdolność do życia w wielu wcieleniach na Ziemi.
JA JESTEM który JEST Wajroczana. Om.

[1] Imię Wajroczana oznacza „Ten który podobny jest do słońca” lub „Świecący Światłem”. Wajroczana reprezentuje zarówno jedność, jak i źródło Dchiany Budd. Jego mądrość – to mądrość Dcharmadchatu. Dcharmadchatu – to królestwo Prawdy w którym wszystko jest takie jakie jest naprawdę. Mądrość Wajroczany jest również nazywana Wszechobejmująca Mądrość Drachmakai. Drachmakaja – Ciało Prawa, lub doskonała przyroda Buddy. Transcendentalna mądrość Wajroczany odkrywa obszar wyższej rzeczywistości i neutralizuje trucizny ignorancji lub zakłamania. Jego mądrość uważana jest za źródło lub wynik całej mądrości Dchiany Budd. Wajroczana zazwyczaj znajduje się w centrum mandali Dchiany Budd. Jego kolor to biały (lub niebieski), symbolizujący czystą świadomość. Kieruje on eterem i wciela skandu świadomości; w niektóre systemy on jest kojarzony z kształtem skandu.
Mądrość Wajroczany stanowi mudra drachmaczkry, symbol obracanego koła Nauki.
O ile on wciela mądrość wszystkich Budd, bidża (mantra) Wajroczana to uniwersalny dźwięk Om. Jego mantra – Om Wajroczana Om. (Z ksiązki Elizabeth C. Prophet „Pieć Dchiany Budd i Wadzrasattwa”)

[2] Budda Wajroczana udzielał dyktanda 16 kwietnia 2005 roku i 4 stycznia 2006 roku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...