Strony

poniedziałek, 15 października 2018

Napełnijcie okoliczną przestrzeń doskonałymi wzorcami


Obraz może zawierać: 1 osoba

Elochim Apollo
30 grudnia 2009 roku

JA JESTEM który JEST Elochim Apollo.
Przyszedłem w ten trudny dla planety Ziemia czas, żeby podać wam uniwersalną receptę na dobrobyt, radość, natchnienie!
JA JESTEM który JEST odpowiadający za przejaw piękna w fizycznej oktawie i bardziej subtelnych światach.
JA JESTEM który JEST odpowiedzialny za natchnienie i olśnienie.
Ludzie zapomnieli o moim istnieniu. Ludzie nie przywołują mnie więcej, gdy przystępują do jakiejkolwiek działalności. Każdej ludzkiej działalności powinno towarzyszyć Boskie natchnienie. Każdą pracę w swojej oktawie powinniście wykonywać z radością i natchnieniem.
O, to jest bardzo proste, ukochani! Nie doświadczacie wzniosłych uczuć, ponieważ was otaczają niedoskonałe formy, niedoskonałe dźwięki.
Wam należy, żeby zestroić wibracje waszego świata z Boskimi wibracjami, napełnić wasz świat doskonałymi wzorcami w każdym rodzaju działalności, a przede wszystkim w sferze sztuki.
Lecz nawet wtedy, gdy nie jesteście ani artystą, ani kompozytorem, ani muzykiem i jesteście z dala od sztuki, przywołajcie mnie z pomocą, a ja napełnię każdą waszą pracę boskim natchnieniem. Jeśli pieczecie świąteczny tort albo remontujecie mieszkanie, ja napełnię waszą pracę natchnieniem i radością. Rezultat tej waszej pracy ujawni się w bardziej doskonałej formie. Wyobraźcie sobie, że wszystkim ludziom w codziennych czynnościach przyświeca Boskie natchnienie. Ich praca zostałaby uduchowiona, a rezultat ich pracy posiadałby bardziej doskonałe wibracje.
Brakuje wam w waszym istnieniu radości i natchnienia. A to dopiero dlatego, że sami wyrzekliście się tych darów, odrzucając współpracę z Boskim światem. Wszystkie wielkie dzieła sztuki w każdym z jej rodzajów zawsze powstawały przez natchnienie z góry, od Boga, a artysta po prostu udostępniał siebie Wyższym siłom, aby tworzyły przez niego. W ten sposób tworzono wszystkie najlepsze dzieła sztuki.
Ukochani, nikt nie zabrał wam prawa współpracy z Bogiem i Boskimi siłami. Elementale jako istoty utrzymujące formy, anioły jako przedstawiciele Wyższego świata są zawsze gotowe do współpracy i zawsze są gotowe wam pomóc. Również jak i ja.
Sami stworzyliście dookoła nieznośne warunki, w których nie mogą przebywać przedstawiciele Wyższych światów. Należy wam wyrwać się z tego błędnego koła. Musicie otoczyć się w waszym życiu wspaniałymi wzorcami: łagodną, czarującą muzyką, wyrafinowanymi formami.
Nowemu pokoleniu ludzi od samego dzieciństwa należy zaszczepiać zmysł piękna. Zmysł piękna, znajomość proporcji, poczucie taktu w kontaktach nie tylko z ludźmi, lecz i z przedstawicielami subtelnego świata, powinno to wsiąknąć w nowe pokolenia ludzi z mlekiem matki. Jako dorośli ludzie to pokolenie zdoła zorganizować swoją przestrzeń życiową w ten sposób, że anioły i elementale będą w stanie stale znajdować się obok nich. I jest możliwe, że ja również będę obok, żeby pokierować wasza ręką w czasie pracy, aby mogła nakreślić linię, wytwornością której będą zachwycały się liczne pokolenia.
Wszystko w waszym życiu zależy od tego, jakie siły napędzacie dookoła siebie, czemu oddajecie preferencje. Jeśli stale ubieracie się w czarny żałobny kolor i macie symbole śmierci i piekła, słuchacie głośnej muzyki z niesłusznym rytmem, więc gwarantuję wam, że w promieniu kilku kilometrów od was nie znajdzie się żadnego elementala, anioła, ani tym bardziej mnie.
Wszystko podlega waszej władzy. I wiele rzeczy nie wymaga żadnych nakładów. Wszystko zależy od jakości tego, co was otacza. Istnieje to, co zawiera w sobie Boskie wibracje i jest to, co zawiera w sobie wprost przeciwstawne wibracje. Należy wam nauczyć się rozróżniania. Ponieważ jakość tego, czym jesteście otoczeni, będzie przyciągać do waszego życia albo istoty Światła, albo istoty świata ciemności.
Wytworność rzeczy i przedmiotów dookoła was nadejdzie stopniowo. Lecz pierwszym i głównym waszym krokiem ma stać się przywołanie jasnych mocy przed rozpoczęciem każdej waszej sprawy i każdego waszego poczynania.
Być może jeszcze istnieją na Ziemi ludzie, którzy pamiętają o tym, że zanim rozpocząć jakąkolwiek sprawę, należy pomodlić się, lecz mało takich ludzi pozostało na Ziemi. Większa cześć ludzkości jest pogrążona w ignorancji i liczy tylko na własne siły we wszystkich swoich sprawach. A czasem bywa gorzej, bo przywołuje moce ciemności i duchy zła.
Niewinne dusze, pozbawione prawdziwej wiedzy i elementarnego poznania w sferze Boskiego świata, którym nie jest znana moc modlitwy, muszą płodzić brzydkie wzorce w swojej dziedzinie, w której pracują.
I tylko zawołanie sił Światła przed rozpoczęciem każdej waszej sprawy – bądź pracy, domowych obowiązków, nauki – każdego dnia i po kilka razy dziennie, tylko takie zawołanie całkowicie zmieni wasze życie i wypełni je Światłem i wewnętrznym sensem.
         To nie jest uciążliwe, ukochani, to nic nie kosztuje. Liczą się jest tylko wasza dobre intencje.
Bardzo dobrze pojmuję, iż sporo ludzi odczuwających na sobie presję ze strony nieboskich przejawów waszego świata, stale przebywa w depresyjnych stanach świadomości. To jest naturalne i inaczej być nie może. Jednak macie się zmusić do kiełkowania w nowym świecie, do wyciągnięcia siebie z trzęsawiska waszego świata, stopniowo napełniając wasz świat coraz bardziej doskonałymi wzorcami i przejawami.
Wam jest potrzebna epoka a la Renesans. Wasze dusze pragną piękna. One są zmęczone brzydotą i dysharmonią waszego świata.
Napełnijcie okoliczną przestrzeń doskonałymi wzorcami, zróbcie wszystko, co od was zależy.
W ostateczności na początek możecie skorzystać ze wzorców poprzednich epok, sprawdzonych przez czas i powielać reprodukcje obrazów, kopie statuetek epoki Renesansu. Zastosujcie smykałkę.
Tylko piękno, tylko doskonałe, Boskie wzorce mogą wyciągnąć świadomość z brzydoty.
Doskonałe wibracje Boskich przykładów wywierają wpływ na całą przestrzeń. I w ten sam sposób jak stara ikona może chronić przestrzeń, przestrzeń może być chroniona przez Boskie dzieła z każdego rodzaju sztuki.
Proponuję wam swoja pomoc w przekształcaniu okolicznej przestrzeni. Zwróćcie się do mnie:
„W imię JA JESTEM JEST KTÓRY JEST, Elochim Apollo, proszę cię wziąć pod swoja opiekę okoliczną mi przestrzeń i napełnić ją tylko Boskimi przykładami wszędzie, gdzie jestem: w domu, w pracy, w miejscach publicznych”.
         Tam, gdzie będę mógł ujawnić swoją obecność, spełnię waszą prośbę. Więc, piękno, Boskie przejawy w każdej dziedzinie ludzkiej działalności to jest to, czego teraz potrzebujecie!
JA JESTEM który JEST Elochim Apollo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...