Strony

czwartek, 11 października 2018

Przyszedłem uprzedzić że nie wszystko jest pomyślne dla Ziemi


Obraz może zawierać: na zewnątrz
Elochim Herkules
26 grudnia 2009r.

JA JESTEM który JEST Elochim Herkules. JAM JEST potężny Elochim Boga. Mogliście coś o mnie usłyszeć w starożytnych mitach i legendach. Wszystkie mity jednak potrzebują klucza do rozszyfrowania i zrozumienia. Nie wolno ślepo powtarzać mitów. Należy wiedzieć co stoi za tymi mitami. I nie zawsze za wszystkimi mitami stoją wydarzenia które miały miejsce na Ziemi. Przede wszystkim zawarty w nich jest opis wydarzeń które miały miejsce na wyższych planach bytu.
JA JESTEM JEST służę promieniowi Woli Boga. Siła stanowi podstawową moją cechę. Siła i wierność wobec Woli Boga. Odpowiadam również za świat kształtów, za to żeby świat kształtów kontynuował swoje istnienie do terminu, który jest określony, lecz o którym wiedzą tylko Ja i Wywyższeni Nauczyciele.
Może wydaje się wam dziwne dlaczego przeszedłem do was w tym dniu? Przyszedłem do was w tym dniu po to żeby uprzedzić was, że nie wszystko jest pomyślne dla Ziemi. Ludzkość dalej kołysze łódź nieprzemyślanymi działaniami, myślami i uczuciami. Szczególnie dużo nieprzemyślanych rzeczy wydarza się pod koniec roku, gdy ludzie, jak uważają świętują przyjście nowego roku.
Powinienem wam powiedzieć że w ciągu kilku dni takiego świętowania wytwarza się taka objętość karmy, jak podczas całego pozostałego roku. Dlatego zanim zaczniecie świętować zastanówcie się w jakiej postaci najlepiej to zrobić. Może warto zmienić tradycyjną koncepcję świąt zamiast obowiązkowego, niepowstrzymanego picia i obżarstwa?
Gdybym z całej swojej mocy i siły nie utrzymywał bilansu na planecie, planeta dawno by się rozleciała w kawałki podobne do orzecha włoskiego na który spuszczono wielki kamień. Ponieważ karma ludzkości w obecnym czasie jest w stanie zniszczyć planetą w ułamku sekundy.
Wydaje się wam dziwne, że jestem tak szczery z wami i mówię o takich strasznych sprawach. Myślicie, że was straszę lub chce was przerazić.
Przeciwnie, daleki jestem od tego. Jedynym moim pragnieniem to przemówić do rozumu nierozsądnych dzieci, wcielonych na planecie Ziemi oraz podzielić się z wami informacją o tym  ile ludzkość ma do oddania Boskiej energii w banku kosmicznym. Co roku o tej złożonej porze roku Rada Karmiczna dostaje kredyt Boskiej energii na Wielkim Centralnym Słońcu, żeby ewolucje planety Ziemi miały platformę na której mogłyby ewoluować.
Za każdym razem udaje się przekonać Wyższą Radę wszechświata żeby została odpuszczona energia. Znam jednak przykłady innych planet, gdy nastał moment i pożyczka Boskiej energii na utrzymanie fizycznej platformy została wstrzymana. Planeta rozleciała się w drobny mak w ciągu sekundy. Pas asteroid pomiędzy Marsem a Jowiszem stanowi pomnik nieroztropnej cywilizacji zniszczonej planety.

Niektórzy przedstawiciele tej planety dostali schronienie na Ziemi. I oni, niektórzy z nich dalej zajmują się tymi samymi rzeczami, najwyraźniej przekonani o swojej nieśmiertelności i niekaralność.
Jako Elochim, będę robił wszystko co ode mnie zależy w utrzymaniu fizycznym planety Ziemi w całości. Jest jednak Wyższa Rada, której ja bezwarunkowo się podporządkowuje.
Wy, ludzkość Ziemi kontynuujecie swoją ewolucję dzięki nie znającej granic litości Niebios. Na waszym miejscu dziękowałbym Niebiosom we wszystkich waszych świątyniach przez 24 godziny na dobę pozostających do nowego roku.
Jeżeli choćby 10 procent tego czasu, który spędzacie na rozrywce, poświęcilibyście modlitwie i medytacji, to Rada Karmiczna miałaby argument dla Centralnego Słońca.
Jednak tak się nie dzieje. Zastanówcie się nad tym.
Czy wśród ludzi zamieszkujących wasze miasta jest choćby po dziesięciu sprawiedliwych? Czy zdali się oni na odosobnienie i wartę modlitewną w imię dobra Ewolucji Ziemi i w imię ich zbawienia?
JA JESTEM JEST przychodzę bardzo rzadko. Jestem bardzo małomówny. Wydaje mi się że już powiedziałem wszystko co trzeba.
JA JESTEM który JEST Herkules.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...