Strony

środa, 17 października 2018

Błogosławienie


Obraz może zawierać: tekst
Obecność Jedynego
1 stycznia 2010r.

JA JESTEM który JEST Obecność Jedynego.
JA JESTEM JEST posyłam wam dziś Swoje błogosławieństwo.
Korzystam z tej możliwości żeby przesłać Swój promień Miłości o natężeniu które może być odebrane przez tego posłannika. Ludzki organizm jest w stanie odebrać zaledwie milionową część mojej prawdziwej Obecności.
Nie mogę przejawić się w pełni. Wasz świat nie jest w stanie wytrzymać Moich wibracji. Dlatego posyłam tylko niewielka część swojej Obecności, przełamując Swój promień Miłości poprzez czakry posłannika. Wy którzy będziecie uważnie czytać to moje przesłanie, również będziecie mogli odebrać część mojego błogosławieństwa dla świata.
JA JESTEM JEST i bardzo się cieszę, że istnieje możliwość kontaktu pomiędzy waszym światem a Moim, nie wyobrażacie sobie jakie to znaczne wydarzenie!
JA JESTEM JEST Mogę być obecny w waszym świecie. A oznacza to że wasz świat otrzymuje wielka możliwość dla dalszego rozwoju. Jeżeli okoliczności tak złożyłyby się i Ja nie mógłbym być obecny w czakrach posłannika to wszystko musiałoby potoczyć się całkiem inaczej.
Przyzwyczailiście się kierować się w waszym świecie waszymi wyobrażeniami o wszystkim. Dla was znaczące jest to co zachodzi w waszym świecie. Gdy nie możecie odczuć lub dotknąć czegoś, to tylko wiara jest w stanie zmusić was żeby to odebrać.
W naszym świecie jest inaczej. Dla Mnie fakt mojego dzisiejszego przesłania stanowi coś bardzo znacznego i otwierającego naprawdę nową możliwość dla ludzkości Ziemi. Ponieważ Ja decyduję o waszej przyszłości i ode Mnie wszystko zależy.
Dlatego dla tych którzy nie są w stanie odebrać faktu mojej dzisiejszej Obecności w waszym świecie, niech wszystko pozostanie po staremu. Nie macie się czym martwić, wszystko będzie wydarzało się samo z siebie w mojej Obecności.
Wielu marzy o tym żeby wszystko zachodziło samo z siebie, a oni w tym czasie będą odpoczywali.
Jest jednak różnica pomiędzy Moim zrozumieniem tego co powinno zajść, a waszym zrozumieniem. W ostateczności wszystko będzie rozwijało się takim sposobem, jaki Ja nakreśliłem, lecz wątpię, czy spodoba się on większości ludzkich jednostek.
Dlatego nie traćcie czasu niepotrzebnie. Przestrajajcie swoja świadomość. Umieszczajcie Boskie zasady i Boskie wzorce, z początku w swoim umyśle, a potem rozpowszechniajcie te wzorce w waszym świecie. Ponieważ każdy człowiek który będzie mógł poprzez waszą twórczość zetknąć się z Boskimi wzorcami, będzie odczarowany z magii iluzji. I zaczniecie budzić się jeden za drugim do Życia wiecznego.
Tak powiedziałem.
Możecie przeczytać o tym w książkach starożytnych mędrców, którzy umieli uchwycić Mój promień i rozmawiać ze Mną gdy zjawiałem się w postaci płonącego lecz nie spalającego się krzewu.
Wystarczy milionowa część Mojej Obecności w waszym świecie żeby wszystko zaczęło się zmieniać.
Teraz gdy powiedziałem wam o podstawowych sprawach, chcę utrwalić to co powiedziałem.
Nie bójcie się tego co będzie. Dla czystych serc i oczyszczonych świadomości nie ma nic strasznego. Już zasłużyliście sobie na prawo wejścia do Życia wiecznego. Ci którzy ze swojej wolnej woli wybrali świat iluzji, pozostaną w tym świecie na jakiś czas, dopóki ten świat będzie istniał.
Cały mechanizm określenia dalszej drogi jest wewnątrz was w waszych sercach.
Niemożliwe jest być przywiązanym do świata fizycznego i wejść do Królestwa Bożego. Mówię o dowolnym nawet najmniejszym przywiązaniu.
Zapraszam wszystkich na ucztę. Każdy może wejść. Lecz czy wszyscy zdążą?
Brama Boskiej możliwości jest szeroko otwarta, tak szeroko jak nigdy wcześniej.
Zostawcie sieci, pójdźcie za Mną, a uczynię was rybakami ludzkich dusz. I będziemy w stanie złowić bardzo wielu z morza iluzji do terminu który się zbliża.
Powiedziałem wystarczająco dla tych którzy rozumieją. Ci którzy po prostu czytają lub słyszą, lecz nie rozumieją, to dla nich Ja powiedziałem wszystko, co potrzeba.
JA JESTEM który JEST Obecność Jedynego. Om.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...