Strony

niedziela, 30 stycznia 2022

Kryon ~ Ty kontrolujesz swoją rzeczywistość

 Kryon ~ Ty kontrolujesz swoją rzeczywistość


Lee Carroll, 27 stycznia, przez email

Ostatnio Kryon dał serię czterech kanałów, które opisują rzeczy, które są ukryte w zasięgu wzroku.

Są to:

    Your Mastery (Twoje Mistrzostwo),
    Twoja zdolność do zmiany swojego DNA,
    Twoja Dusza, oraz
    Ty Kontrolujesz Swoją Rzeczywistość. Kryon wielokrotnie powtarza nam, że nie jesteśmy ofiarami. Zamiast tego, jesteśmy wspaniałym kawałkiem Stwórcy i możemy tworzyć naszą rzeczywistość.

Kryon zaprasza nas do uznania tej prawdy. Możesz nawet zechcieć wypowiedzieć na głos te oświadczenia intencji Kryona.

"Drogi Duchu, rozumiem ten dar. Drogi Duchu, nie jestem ofiarą przypadku. Drogi Duchu, moja wspaniałość może pomóc mi stworzyć dla siebie rzeczywistość, która jest zdrowa, skierowana we właściwe miejsce, nie przez przypadek. Drogi Duchu, zamierzam dla siebie to, co najlepsze. Drogi Duchu, pozwól mi być we właściwym miejscu we właściwym czasie.

Drogi Duchu, pragnę wziąć moją wspaniałość i pchnąć ją w przyszłość i zobaczyć rozwiązanie wszystkich dzisiejszych rzeczy, które są nieodpowiednie w moim życiu. Drogi Duchu, to jest moje dziedzictwo. Jestem świadoma nowej energii i żądam jej dla siebie, wiedząc, że światło będzie świecić na mnie. Jest to światło mojej własnej Duszy. Jest to światło, z którym przyszedłem. To światło, które od teraz wszystko zmieni."

I jeśli chcecie na końcu tego dodać amen, proszę bardzo. To jest tradycyjne. Rzeczywiście, jest to afirmacja, modlitwa, i to zmieni waszą rzeczywistość.

Te rzeczy są prawdziwe, kochani, udowodnione raz za razem. Niektóre z nich są nawet mierzalne. Rzeczy, które są ukryte w zasięgu wzroku. Możesz zmienić swoje życie dzięki tym rzeczom. Wszystko przez was samych.

Jestem Kryonem zakochanym w Ludzkości.

I tak to jest.

Fragment kanału Kryon Channel, "Hidden in Plain Sight Part 4 - You Control Your Reality", wygłoszony przez Lee Carrolla 26 stycznia 2022 roku w ramach Healing Wednesday.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...