Strony

piątek, 31 sierpnia 2018

Oświadczenie Pana Sziwy


Obraz może zawierać: niebo, ocean, góra, na zewnątrz, przyroda i woda
Pan Sziwa
24 maja 2009 roku
JA JESTEM który JEST Sziwa!
Przyszedłem! Powinienem wam coś oświadczyć i chciałbym żebyście większą uwagę i szacunek zwrócili na to, co chcę wam przekazać.
Przede wszystkim, powinniście zwiększyć wysiłek pracy nad sobą, żeby uwolnić się od wpływu otaczającej was iluzji. Rozmawiacie z Bogiem, dlatego w waszych umysłach i sercach powinna być obecna tylko Miłość i Wdzięczność do Boga i Wyższego Prawa.
Wy i Bóg. Jak często udaje się wam stanąć oko w oko z Bogiem i rozmawiać z Nim?
Uważam że dzisiejsze nasze doświadczenie przyda się wam do tego żebyście coraz częściej odrywali się od iluzji i rozmawiali z Bogiem.
Nie sądźcie że Bóg będzie przychodził do was wtedy gdy pogrążeni jesteście w codzienności. Nie sądźcie że uda się wam usłyszeć głos Boga wtedy gdy pogrążeni jesteście w ludzkich sprawach.
Istnieje istotna różnica pomiędzy tymi wibracjami, na których przebywacie a wibracjami na których przebywam ja. Do tego żebyście zbliżyli się do mnie powinniście zanurzyć się w mój świat. Zrozumieć mnie można tylko wtedy gdy zdołacie wywyższyć wibracje do poziomu na którym mogę przebywać. Dlatego teraz przyszedłem do was po to żeby przypomnieć wam że nie tak dużo czasu wam pozostało. Powinniście z całą odpowiedzialnością podchodzić do tego że na planecie zachodzą istotne zmiany. Zmiany te nie pozwalają wam żyć dłużej tak jak ludzkość żyła dotychczas.
Wszystko co was otacza na świecie fizycznym nie ma najmniejszego znaczenia w świecie duchowym. Przyszedłem wezwać was do świata duchowego, w którym istnieją całkiem inne wartości. Zrozumcie, że dopóki przywiązani jesteście do świata iluzji, nie możecie pójść wyżej. Ci z was którzy w swojej świadomości gotowi są do zetknięcia się z Wyższymi światami – nie macie powodu się smucić i nie macie się czego bać, ponieważ wasza dusza gotowa jest do zmian i z radością będzie przyjmować zmiany które nadchodzą. Ja nie martwię się o was.
Są dusze, które nie są gotowe do przejścia, które lenią się by  zmienić swoją świadomość i opóźniają zmienianie siebie. Nie śpieszą się one nawet z powodu takich nawyków jak palenie, spożywanie mięsa i alkoholu. Jak wielu z uzależnionych jest od takich rzeczy...
Nie uda się wam przejść do Nowego świata i zachować wasze przywiązania. Właśnie dzisiaj się do was z tym zwracam. Powinniście zrozumieć że nie ma już czasu. Przejście do przyszłego świata, może się odbyć w każdej chwili. Nie stawiajcie na wagę Boga i Mamony i nie próbujcie zgadywać jak wszystko się potoczy i jak się rozwiąże. Nie dane jest waszej człowieczej świadomości pojąć zamysłu Boga. Powinniście tylko podporządkować się Jego Prawu i podążać bez strachu za Bogiem.
Ponieważ jest to dla was jedyne wyjście z tego ślepego zaułka, do którego sami weszliście. Do was się zwracam i daje wam jeszcze jedna szansę.
Przestańcie się marnotrawić, przestańcie biegać i rzucać się. Stan waszej świadomości określi waszą przyszłość. Stan waszej świadomości, jaką będziecie mogli zachować w spokoju niezależnie od tego co się dzieje i co będzie się działo wokół was.
Moich wiernych prosiłbym o mówienie mantry „OM NAMACH SZIWAJA”, lecz ponieważ niewielu pozostało moich naprawdę wiernych na świecie, to najlepszym wyjściem dla was będzie zachować świadomość w możliwie najwyższym stanie jaki jest wam dostępny. Możecie osiągnąć nieśmiertelność i przejść do Nowego Świata tylko zachowując wewnętrzną wierność Bogu i Wyższemu Prawu.
Ci z was którzy podczas czytania mojego przesłania odczuwali śmiech, wątpliwości i właściwą waszemu ludzkiemu umysłowi  krytykę, za was ja nie odpowiadam. Wasze zbawienie pozostawiam wam samym.
Na świecie nie pozostało tak wielu ludzi którzy powinni i mogą zostać uratowani. Pozostali ludzie sami już wybrali.
Kosmiczne okresy, jak długie by się nie wydawały z ludzkiego poziomu, wszystkie one mają swój początek i swój koniec.
Dlatego w tym dniu, jak i miesiąc temu [1] przychodziłem w jednym celu – udzielić wam możliwości wydostania się z pajęczyny świata iluzji i otworzyć drzwi do Boskiego Świata.
Teraz nastał czas. Jutro może być zbyt późno.
JA JESTEM który JEST Sziwa, powiedziałem wszystko!
[1] Chodzi o przesłanie Pana Sziwy z 22 kwietnia 2009 roku „Jesteście świadkami powstania nowych stosunków w każdej sferze działalności na planecie”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...