Strony

piątek, 16 listopada 2018

JA daję możliwość oraz JA otwieram perspektywę


Obraz może zawierać: na zewnątrz

Ukochany Alfa
6 Stycznia 2006

JA JESTEM który JEST Alfa, przyszedłem do was w dniu dzisiejszym na wykład lub rozmowę, która nakieruje wasze myśli i usposobi was do rozmyślania i podjęcia decyzji w swoich sercach. W istocie bardzo ważne są wasze zamiary – to, do czego podążacie oraz z jakim sercem podążacie; na ile jesteście szczerzy oraz na ile jesteście bezwarunkowi. W zależności od tego przyciągacie z przestrzeni takie lub inne możliwości, takie lub inne perspektywy. Jeżeli w dalszym ciągu żyjecie tak, jakby nic się nie wydarzyło z końcem poprzedniego i początkiem nowego roku, jakby tych przesłań i spotkań z Nauczycielami nie było, sami skazujecie się na opóźnienia w swoim rozwoju. I na odwrót, jeżeli z całej swojej duszy i serca przyjęliście informacje zawarte w przesłaniach Nauczycieli, udostępnione przez naszego posłannika, otwieracie tym samym możliwości przed sobą. Dajecie sobie możliwość działania w ramach tego czasowego i energetycznego tunelu, który otwieramy.
JA daję możliwość oraz JA otwieram perspektywę. I tak jak zawsze, do chwili obecnej, kiedy jesteście w materii i poddani jesteście wpływom cykli czasowych i przestrzennych, powstaje przed wami wybór: wykorzystać tę możliwość lub dalej żyć po staremu.
Jeżeli wybierzecie działanie z przedstawioną wam kosmiczną możliwością, wasze dążenia będą naładowane energią i wasze dzieła otrzymają potrzebne wsparcie. Możliwość ta zapewni wam przyspieszenia i rozwój oraz pokonanie wszelkich przeszkód na waszej Drodze.
Jest ważne, by nastawić się w swojej świadomości na taką możliwość. Dostroić się do naszej wibracji. Dlatego, bo z waszym fizycznym słuchem nie słyszycie naszej wibracji oraz za pomocą waszych fizycznych organów czucia i nie możecie jej (wibracji) odczuć. Ten zew brzmi głęboko w waszym sercu, jest to smutek po o Ojczystym Domu, który opuściliście oraz pragnienie powrotu do Niego.
Posłuchajcie zewu swego serca.
Osamotnijcie się w ciszy i wsłuchajcie się w to, co szepczą wasze serce.
Nie możliwe, żeby tego nie usłyszeć. Wyrzućcie ze swojego życia wszystko co, niepotrzebne, wszystko to, co nie daje wam możliwości pozostania samym ze sobą i wsłuchania się w głos swego serca. Usłyszcie jego łaskawy szept, poczujcie jego Miłość.
Wy kochacie. Ile razy byście nie ukrywali waszej Miłości i udawali, że nie pamiętacie o niej, jest ona w was mimo wszystko. Wasza podstawowa cecha to Miłość. Wyrzućcie wszystko niepotrzebne ze swojego życia, wszystko, co wam przeszkadza w odczuwaniu Boskiej Miłości swoim sercu.
Sami wybieracie i ustalacie wszystkie okoliczności w swoim życiu.
Czy nie zmęczyło was już poddawanie się stereotypom i nawykom, które was pętają? Czy nie nastąpił już czas, aby zrezygnować z całej próżności, która was otacza i zwrócić się całą swą istotą ku temu, co Wieczne, nieprzemijające.
JA przyszedłem, by jeszcze raz wam przypomnieć o miejscu, z którego przyszły wasze dusze na ten świat. JA przyszedłem, by przypomnieć wam o waszym Domu i przywołać was do Niego.
Czy słyszycie mnie? Dzieci moje.
JA jestem gotów okazać wam całą troskę moim Ojcowskim sercem. JA gotowy jestem obdarowywać i obdarowywać was Miłością mojego serca. Potrzebuję tylko waszej decyzji, waszej stanowczej decyzji, którą podejmiecie w swoim sercu i nigdy więcej nie odstąpicie od niej.
Jest to decyzja o powrocie do Domu i wykonaniu wszystkiego, co trzeba, by wrócić do niego, do miejsca, skąd wyszliście i dokąd powinniście powrócić.
Wszyscy wy stanowicie cząsteczki Jedynego (Boga). Wasz podział oraz (wasze) błąkanie się po waszym zimnym i nieprzytulnym świecie dobiega ku końcowi. Wszyscy wy powrócicie do Domu. JA czekam. Z niecierpliwością czekam na każdego z was, moje ukochane i nie zawsze grzeczne dzieci.
Przyjmijcie moją Ojcowską Miłość.
Przesyłam jako dar każdemu z was moją Miłość. Prosto z mojego serca do waszych serc.
Podajcie kielich waszego serca i JA wypełnię go moją Miłością.
Kiedy zaś zrobi się wam smutno w waszym świecie, przypomnicie sobie o mojej Miłości. Będziecie mogli mnie przywołać, a JA przyjdę, by przytulić was swoją Miłością i pomóc wam pokonać trudności i nieszczęścia oraz przejść najtrudniejsze odcinki Drogi.
W tym celu powinniście po prostu powiedzieć poprzez swoje serce: „Ojcze, jestem Twój. Przyjdź i pomóż mi”.
A JA przyjdę. W najtrudniejszą minutę waszych sprawdzianów.
Nie mogę pozostawić was w niepowodzeniu. Nie mogę was nie Kochać. Każdego z was … moją Miłością, która nie wymaga niczego w zamian.

JA JESTEM który JEST Alfa, wasz Ojciec Niebiański.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...