Strony

sobota, 17 listopada 2018

Przynoszę wam dwie wiadomości: Jedną – smutną, drugą – radosną.


Obraz może zawierać: 1 osoba, zbliżenie

Ukochany El Morija
7 stycznia 2006 r.

JA JESTEM który JEST El Moria, przyszedłem znów do was poprzez mojego posłannika.
Tak jak poprzednim razem, kiedy przekazaliśmy cyklu przesłań poprzez tego posłannika[1], przyszedłem ogłosić zakończenie obecnego cyklu przesłań.
Nie oznacza to że my przestajemy/zaniechamy naszej pracy poprzez tego lub kogokolwiek z innych posłanników, który przygotował swojej świątyni, i stal się jakby czystym naczyniem, byśmy mogli poprzez niego pracować.
Po prostu zakończył się pewien etap, ukończył się cykl, i zapowiadają się następne nowe cykli przesłań.
Mam nadzieje że przesłania które otrzymaliście będą przydatne dla waszego rozwoju i waszego iście/chodzenie na Drogi.
Jedna rzecz pozostała nieukończona i niewykonana, o której powinienem wam powiedzieć.
Dotyczy to nowej informacji o zmiłowania 23 liczby/dnia.
Pamiętacie że w przesłaniu z 27 czerwca 2005 dałem wam zmiłowania dotyczącego dnia 23 każdego miesiąca i działało ono do końca poprzedniego roku 2005.
Teraz cykl roczny jest ukończony ale powinienem powiedzieć że zmiłowanie kontynuuje swojego działania na kolejny rok. Zdążyłem przekonasz Zarządu Karmicznego i otrzymać jego wsparcia o wydłużanie terminu zmiłowania. To dlatego że energia której otrzymaliśmy podczas działania tego zmiłowania poprzedniego roku była satysfakcjonująca/wystarczająca.
Cieszymy się że wielu z was wykorzystaliście z danej możliwości. Mamy nadzieje że w tym roku do zmiłowania dołączą nowy nosicielami-światła.
Nie zapominajcie o tym że każda liczba 23 każdego miesiąca do końca tego roku macie możliwości przekształcenia swojej karmy na kolejny miesiąc. Wasze wysiłki będą przemnożone tylokrotnie, ile nosicielami-światła uczestniczy w tym dniu w tej akcji, sprezentowanej wam z Niebios.
Nie będę wam powtarzał warunki tego zmiłowania. Tylko powiem że wszystkie warunki wypowiedziane w poprzednim przesłaniu, poświęcone tego zmiłowania, działają dalej.
Jest to wielkie zmiłowanie okazane wam z Niebios. Mam nadzieje że w tym roku stanie się rokiem wielkich osiągnięć w sferze duchowej na planecie Ziemia.
Wszyscy mamy o tym nadzieje.
Powiem szczerze że nie chciało się nam kończyć obecnego cyklu przesłań.
Jednak Prawo nie pozwala wykorzystywać więcej energii niż przeznaczono na ten cel.
Mamy nadzieje że kolejna możliwość/okazja nie jest daleko i zrealizuje się jeszcze w tym roku.
To wszystko na dziś. Przyniosłem wam dwie wiadomości. Pierwsza – smutna, druga – radosna. Smutna wiadomość jest związana z ukończeniem cyklu przesłań, a radosną wiadomość jest związaną z dalszego działania zmiłowania 23 liczby miesiąca.
Wszystko powinno być zbilansowane/zrównoważone oraz wszystko powinno być o odpowiedniej proporcji.
Żegnam się z was i mam nadzieje dla nowych spotkań.
JA JESTEM który JEST El Morija.

[1] Chodzi o cyklu przesłań z 4 marca do 30 czerwca 2005r. Wtedy, pod koniec cyklu, w swoim przesalaniu „Pozdrawiam was z udanym zrealizowaniem tego ważnego eksperymentu o dostarczeniu ważnej i nowoczesnej/nowej informacji na planie fizycznym” z 30 czerwca 2005 Ukochany El Moria również tak samo ogłosił koniec cyklu przesłań.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...