Strony

niedziela, 29 lipca 2018

Możecie dać nam możliwość aktywniejszych działań


Zdjęcie użytkownika Ciemnanoc.pl.
Ukochany Alfa
23 czerwca 2008 roku
JA JESTEM który JEST Alfa, waszym Ojcem Niebiańskim. Przybyłem do was w tym dniu i cieszę się z naszego nowego spotkania. Od czasu gdy byłem ostatnio wiele się zmieniło na waszej planecie i w kosmosie. Zapewne odczuwacie na sobie wszystkie zachodzące zmiany. Udało się wam być wcielonymi na Ziemi w ciałach fizycznych w czasie w którym zachodzą Wielkie Zmiany. I dotyczy to przede wszystkim wielkiego skoku jakiego dokonuje wasza świadomość.
Zapewne zauważyliście jak wasz stosunek do wielu rzeczy zmienia się dosłownie w ciągu jednego dnia. To co dla poprzednich pokoleń wydawało się nieosiągalnym zadaniem, wasze pokolenie rozwiązuje bardzo szybko. Ruchliwość i ożywienie świadomości – właśnie to wyróżnia nowe rasy, które przychodzą zastąpić stare rasy. Powinniście rozumieć iż wśród wcielonych na planecie Ziemi w chwili obecnej są obecni przedstawiciele wielu ludzkich ras i ich gałęzi. Możecie to zauważyć wychodząc dosłownie na ulicę.
Wielka możliwość jest dana planecie Ziemi. Możliwość ta związana jest z tym, iż wielu ludziom dano prawo dokonania w ciągu krótkiego czasu koniecznych zmian w swojej świadomości.
Tak jak wcześniej było niemożliwym w ciągu jednego wcielenia dostać pojęcie o tych rzeczach, które jesteście w stanie pojąć w swojej świadomości, tak przyszłe pokolenia będą zdolne nieść w sobie ziarnka dla przyszłego rozwoju ludzkości. Każdy młodzieniec przychodzący znów teraz na planetę Ziemi niesie w sobie ziarenka rodzącej się, przyszłej świadomości. Dlatego spotykając każdego przychodzącego do was nowego człowieka próbujcie znaleźć u niego przesłania, które przyniósł wam on z nowego świata. W waszych rękach jest by zapewnić możliwość wykiełkowania nasion przyszłych ras.
Tak jak dbacie o rośliny na waszych działkach, powinniście to samo zastosować wobec waszych dzieci. Jeżeli nie dostaną one odpowiedniej ilości waszej opieki i energii waszej uwagi, to zarodek przyszłych ras nie będzie mógł w nich wyrosnąć. Dlatego przyszedłem żeby przypomnieć wam o tym, że jesteście odpowiedzialni za każde dziecko które przychodzi obecnie na planetę Ziemia. Bierzcie te dzieci. W nich jest ukryta przyszłość waszej planety.
Powinienem powiedzieć wam o jeszcze jednej rzeczy. Na to żeby uświadomić sobie całą powagę udzielanej przeze mnie informacji, proszę was byście zrozumieli waszą świadomością, jak rzadko udaje mi się zwrócić się do wcielonej ludzkości. Słowa ludzkiej mowy nie mogą przekazywać wszystkich moich wibracji i wszystkich moich uczuć, które wobec was odczuwam. Pragnąłbym żeby jak największa ilość ludzkich jednostek mogła odczuć moje ojcowskie energie Miłości i czułości, które przepełniają mnie. Pragnąłbym dać wam całego siebie. Doczekam się i przeczuwam chwilę w której będziemy mogli zjednoczyć się we wspanialej symfonii i rozpuścić się w objęciach Miłości. Uwierzcie mi iż nie ma dla mnie większej rozkoszy niż chwila gdy Niebo i Ziemia spotykają się.
Przybyłem z jeszcze jedną wieścią. Wieść ta dotyczy możliwości, którą dostajecie od tego dnia.
Następuje Wielki Cykl Kosmiczny. Wielki Cykl Kosmiczny nadchodzi. Będziecie mogli przyspieszyć waszą ewolucję. Potrzeba wam tylko zechcieć w swoim sercu aby wasze podążenie na drodze ewolucji zostało przyśpieszone. Istnieje pewne Prawo. My nie możemy go przekraczać. Jest to prawo nie ingerowania w ewolucję. Dotychczas, dopóki sami przedstawiciele ludzkiej ewolucji nie poproszą Niebios o pomoc, nie możemy okazywać pomocy w pełnym wymiarze. Dlatego, im więcej was będzie prosiło Wywyższonych Synów i mnie osobiście o przyspieszenie ewolucji ludzkości na Ziemi, tym większej pomocy będziemy w stanie wam okazać.
Możecie dać nam możliwość aktywniejszych działań. Proszę was wykorzystujcie ten mechanizm regulacji prędkości procesów ewolucyjnych zachodzących na Ziemi.
Byłem z wami w tym dniu. JA JESTEM który JEST Alfa.
© Tatiana Mikuszyna, 2008


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...