Strony

piątek, 9 kwietnia 2021

Wydostańcie się z paradygmatu walki o byt!

 Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i w budynku

 ,,Wydostańcie się z paradygmatu walki o byt!
Kryonie, a jak to zrobić? Powtarzajcie: „Kochany Duchu, pragnę posiąść łagodniejszą świadomość. Kiedy chcą mnie obrażać, starając się naciskać we mnie guzik gniewu i złości, chcę, aby ten guzik został wyłączony. Niech wszystkie podobne guziki zostaną wyłączone. Mam dość reagowania, chcę być spokojnym”. Kochani, na tym polega pierwszy krok. Powtarzając tak, patrzcie do lustra”.
- Kryon
Tł. Julita Gonera

 Może być obrazem przedstawiającym tekst „Creating Synchronicity”

 Stwarzanie synchronii

„Kochany Boże, postaw mnie na właściwym miejscu, choć nie wiem, gdzie ono. Kochany Boże, kiedy tak czynisz, uczyń także, aby przejście w to miejsce było dla mnie łagodne, oraz abym zauważył/zauważyła, że jest ono dla mnie sensowne. Niech znajdę się tam z łatwością, ześlij mi odpowiednie synchronie i sytuacje, abym znalazł się/znalazła się we właściwym dla siebie miejscu, choć na razie nie wiem, gdzie ono”.
– Kryon

Osobisty wgląd Lee:

Karta ta głośno oznajmia: „Nie wiem tego, czego nie wiem”, zatem zaufajmy, że rezultat takiej niewiedzy jest dobroczynny i zacznijmy oczekiwać, że przyniesie ona ze sobą same dobre rzeczy, niezależnie od tego, co się teraz dzieje. Kryon przypomina nam także, iż mamy w sobie zdumiewające możliwości nieprzejmowania się tym, co wcześniej wydawało się nam podyktowane łutem szczęścia, czy ślepym przypadkiem. Co to tak naprawdę znaczy? Karta ta pragnie każdemu z nas przypomnieć, że moc tkwi wewnątrz, wobec czego odprężmy się i z ufnością patrzmy na ścieżki, po których przyjdzie nam kroczyć, a których jeszcze nie znamy. Naszym życiem nie rządzi przypadek, nikt z nas nie urodził się tutaj przez pomyłkę. Intuicja przywiedzie każdego z nas o właściwej porze na właściwe miejsce. Wszystko jest tak, jak być powinno. W obecnych czasach nie ma żadnego powodu, aby obawiać się przyszłości; zamiast obaw, stwarzajmy własną synchronię.
Tł. Julita Gonera

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...