Strony

sobota, 24 kwietnia 2021

Kryon radzi, jak rozmawiać z komórkami!

 

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Kryon radzi, jak rozmawiać z komórkami!
Chodzi o dwa różne pojęcia: wybór i relację
Dwa podobne i bardzo ważne pytania wyłoniły się podczas „Środowej sesji uzdrawiania” z dnia 3 marca, 2021 roku i pragnę na nie tutaj odpowiedzieć razem.
Pierwsze pytanie zadała Helena z Jakarty: „Poinstruowałam komórki, aby spowolniły tempo starzenia. Czy powinnam to polecenie co jakiś czas powtarzać, na przykład przez rok, czy wystarczy coś takiego powiedzieć tylko raz?” Patricia ze stanu Georgia zaś zadała takie pytanie: „Kryon mówi, aby rozmawiać z własnymi komórkami i wydawać im polecenia. Dlaczego on każe nam robić to codziennie? Dlaczego powiedzenie tego raz, czy drugi nie wystarcza, aby komórki wiedziały, co mają robić?”
Oba pytania mają do czynienia z powtarzaniem pewnych rzeczy. Jaka jest różnica między tym, co Kryon mówił nam w przeszłości, kiedy opowiadał, że pewne rzeczy wystarcz powiedzieć tylko raz oraz teraz kiedy od pewnego czasu powtarza nam, aby rozmawiać z ciałem codziennie?
Kryon od zawsze mówi nam, aby rozmawiać z ciałem, ale robi to z dwóch bardzo różnych perspektyw. Z jednej strony chodzi mu o podejmowanie pewnych decyzji, czy podjęcie wyboru, z drugiej chodzi o relację z własnym ciałem. Pozwólcie, że wyjaśnię to bliżej.
Na samym początku przekazu Kryona, kiedy zaczęliśmy dopiero zwracać uwagę na wszelkie zagadnienia metafizyczne, chodziło przede wszystkim o podjęcie pewnych decyzji, wyrażenie wolnego wyboru w odniesieniu do wszystkich naszych momentów AHA! Na przykład, ktoś podejmuje jakiś wybór w pewnej osobistej kwestii i jest to coś, co oznajmiacie sam na sam przed Duchem.
Na przykład mówicie wtedy tak: „Kochany Duchu, podejmuję wybór, aby dłużej nie być ofiarą tej planety. Mam zamiar dostrzec własną wspaniałość, co z kolei odmieni całą resztę mego życia. Kochany Duchu, przyjmuję do wiadomości pewne sprawy”.
Takie oznajmienie to wybór i jak to od początku powtarza nam Kryon, czegoś takiego nie trzeba więcej powtarzać. Tego wcale nie trzeba powtarzać co ranka: „Kochany Duchu, postanowiłem to i to”. Widzicie, jest to oznajmienie decyzji, metafizycznej decyzji.
Nie mieszajcie tego z relacją, czy więzią. Sam czuję się z mym ciałem związany, ja i moje komórki jesteśmy w relacji i stąd mam swoje afirmacje, które wymawiam codziennie.
Pewne części naszego ciała muszą to słyszeć codziennie. My sami musimy to codziennie słyszeć. Wszyscy, którzy zajmują się badaniem natury świadomości, czyli tym, czym sam się w tej chwili zajmuję: badaniem tej relacji ciała i świadomości, — oni także są zdania, że te sprawy należy powtarzać.
Okay, ale to wcale nie jest “klepaniem różańca”.
Żadna relacja nie polega na bezmyślnym klepaniu jakiegoś różańca. Ja rozmawiam z ciałem jak z osobą, nawiązałem z nim bardzo osobistą więź.
Prawdę powiedziawszy, robię coś jeszcze innego i jak dotychczas z nikim się tym nie dzieliłem: Codziennie gratuluję i dziękuję ciału i jego komórkom za wszystko i sam widzę, jakie to przynosi rezultaty. Wszedłem w związek z własnym ciałem i codziennie z nim rozmawiam.
Nie robię tego z obowiązku, po prostu czuję taką POTRZEBĘ, gdyż mnie i ciało łączy pewna relacja.
Ilu z was tak naprawdę zrozumiało, że to, z czym rozmawiacie to nie tylko jakaś tam biochemia? Że rozmawiając z ciałem, rozmawiacie z samym sobą, z pewną częścią własnej świadomości? Zatem między wami i ciałem istnieje pewne sprzymierzenie. Jest to coś ponad samo przymierze, jest to pewna więź.
Oto świetny przykład na to, co pragnę wam powiedzieć: Kobieta pyta się mężczyzny: „Kochasz minie?” Ten odpowiada jej: “Oczywiście, że cię kocham”. Ona mu więc na to: “No to dlaczego nic mi o tym nie mówisz?” Na co on mówi: “Jak to nie, przecież mówiłem ci to w 2003”.
Czyż to nie wymowne? Będąc w związku, jeżeli nam na nim zależy, pewnie rzeczy należy powtarzać niemalże codziennie. Nawet jeśli mówi się krótko i węzłowato, bez nadmiernej wylewności, to sprawia to jednak różnicę. Tłumaczy to także, dlaczego afirmacje są skuteczne i dlaczego należy ich używać stale.
Podejmowane przed Duchem decyzje działają na innej zasadzie. Wystarczy je wyrazić tylko raz i Duch rozumie, o co wam chodzi. Będąc w związku z własnym ciałem trzeba mu o pewnych rzeczach przypominać codziennie.
Moc błogosławieństw,
Lee Carroll
Tłumaczyła: Julita Gonera 
 
 
Brak dostępnego opisu zdjęcia.
 
 
Kryon doradza rozmowy z komórkami!!
Dwa różne postrzegania - decyzja vs. Związek
Dwa podobne i ważne pytania przyszły ze strony Członków Środy Leczniczej i chcę razem zwrócić się do nich obu.
To pierwsze pytanie od Heleny i jest w Dżakarcie w Indonezji. Ona mówi: ′′ Dałem instruktaż komórkom, aby spowolnić proces starzenia. Czy powinienem powtórzyć to jeszcze raz po upływie czasu, na rok, czy raz wystarczy?"
A potem mamy w USA Patrycję z Georgii, która prosiła: ′′ Kryon mówi, żeby rozmawiać z komórkami i dawać im instrukcje. Dlaczego mówi, żeby robić to codziennie? Dlaczego raz czy dwa nie wystarczy, żeby przesłać wiadomość na drugą stronę?"
W tych konkretnych pytaniach chodzi o powtarzanie. A jaka jest różnica między rzeczami, które Kryon powiedział w przeszłości, gdzie trzeba zrobić coś tylko raz, albo teraz, gdzie Kryon mówi, rób to za każdym razem?
Kryon zawsze mówił o rozmowach z komórkami, ale przyjrzyjmy się dwóm naprawdę różnym postrzeganiom. Jedna to decyzja, którą podejmujesz, a inna to związek, który masz. Powiem jasno.
Na początku, kiedy zaczęliśmy te wszystkie metafizyczne rzeczy, wszystkie kanały, patrzyliśmy na decyzje, które podejmują ludzie, a decyzje były doświadczeniami ah-ha. Możesz na przykład podjąć decyzję, która jest osobista dla Ciebie i Ducha.
A Ty możesz powiedzieć: ′′ Drogi Duchu, zdecydowałem, że nie jestem ofiarą tej planety. Zdecydowałam, że będę mieć i odebrać moją wspaniałą wspaniałą rzecz, a to zmieni moje życie. Drogi Duchu, będę na pokładzie z pewnymi rzeczami."
To jest decyzja, którą podejmiesz. A Kryon powiedział od początku, że słyszeliśmy już raz. Nie musisz tego powtarzać za każdym razem. Nie musisz codziennie rano mówić: ′′ Drogi Duchu, podjąłem decyzję. Zrobię to." Widzisz, to decyzja. To metafizyczna decyzja.
Nie myl tego ze związkiem. Mam związek z moimi komórkami. Mam afirmacje, które będę codziennie powtarzać.
Są części Twojego ciała, które muszą to usłyszeć. Musisz to usłyszeć. Ci, którzy badają to wszystko o świadomości, o czym właściwie mówimy, o tej relacji, mówią, że trzeba to powtórzyć.
Nie liczymy tu koralików. Związek to nie liczenie paciorków. Osobiście rozmawiam ze strukturą komórkową.
Właściwie to robię coś innego. Nawet o tym nie mówiłem. Gratuluję i dziękuję mojej strukturze komórkowej za rzeczy, o których mówię, kiedy widzę efekty. Mam związek i robię to codziennie.
Nie muszę tego robić... CHCĘ to robić, bo to związek.
Ilu z Was naprawdę zrozumiał, że to nie jest coś, do czego się mówi, grupa chemii? Mówisz do siebie, części siebie, świadomością. Więc jest sojusz. Jest coś więcej niż sojusz, jest związek.
Jest świetny przykład, a idzie tak, kobieta mówi do mężczyzny: ′′ Kochasz mnie?" A on na to: ′′ No, oczywiście, że tak." A ona na to: ′′ Cóż, ty Nie mów mi." A on na to: ′′ Co masz na myśli? Mówiłem ci w 2003."
Czy to ci trochę mówi? W związku, musisz sprawiać, że jest to aktualne niemal codziennie, jeśli chcesz, żeby ta relacja działała. Bądź zwięzły i uzyskuj rezultaty. To jest różnica. I jeszcze wyjaśnia afirmacje, dlaczego robisz to w sposób powtarzalny.
Decyzje, które podejmujesz z Duchem, Duch to rozumie. Jeśli chodzi o związek, jaki masz ze strukturą komórkową, to koniec i koniec.
Błogosławieństwa
Lee Carroll
** Jeśli spodobała Ci się ta wiadomość, rozważ stawanie się członkiem Środowiska Leczniczego! Możesz to zrobić tutaj: kryonmasters.com/streamed-events/healing-wednesday/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...