Strony

czwartek, 15 kwietnia 2021

Przybyłam na Ziemię zgodnie z planem

 Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i na świeżym powietrzu

 ,,Oto co radzę każdemu z was. Przede wszystkim, kiedy czujecie się spokojni i zadowoleni, usiądźcie sobie w tej koherentnej ze Stwórcą przestrzeni i oznajmijcie: „Kochany Duchu, pokaż mi, co powinienem wiedzieć". Spodziewajcie się otrzymać odpowiedź poprzez synchronię, gdyż tak właśnie głosi i na tym się opiera zasada tworzenia własnej rzeczywistości w nowej energii”.
- Kryon
Tł. Julita Gonera

 Może być zdjęciem przedstawiającym 2 osoby i ludzie stoją

 ,,Przybyłem na Ziemię zgodnie z planem... Ściągnęły mnie tutaj wasze czyny ostatnich 50 lat, dzięki którym zdołaliście odmienić tę planetę. Przybyłem tutaj w celu przestrojenia siatki magnetycznej, aby umożliwić wam uzdrowienie i oświecenie”.
- Kryon
Tł. Julita Gonera

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...