Strony

czwartek, 9 marca 2023

Lee Carroll ~ Nieoczekiwana Dobroczynna Zmiana

 



7 marca 2023 przez Suzanne Maresca


6 marca 2023, przez e-mail

Pozdrawiam Suz,

Zgadnij co? Ostatnio mój zespół medyczny powiedział mi, że muszę mieć operację. Konkretnie, muszę mieć operację pomostowania naczyń wieńcowych.

Być może zainteresuje Cię fakt, że operacje pomostowania aortalno-wieńcowego są wykonywane pół miliona razy rocznie z ogólnym wskaźnikiem sukcesu wynoszącym prawie 98 procent. Myślę, że powodem, dla którego ta operacja stała się tak powszechna, jest zła dieta, jaką wielu z nas miało w młodości. Cóż, przynajmniej jestem pewien, że tak było w moim przypadku. Kto wtedy wiedział, że nie można jeść pączków trzy razy dziennie?

Operacja potrwa kilka tygodni i powiedziano mi, że nie mogę podróżować. Niestety, oznacza to, że musiałam zrezygnować z podróży na zbliżające się rekolekcje Lighthouse Retreat, które były zaplanowane na marzec. Monika i ja bardzo cieszyliśmy się na to wydarzenie i jesteśmy rozczarowani, że nie możemy zaprezentować programu, który stworzyliśmy.

Jednakże, nastąpiła nieoczekiwana życzliwa zmiana w postaci Marilyn Harper i Joeaux Robey. Zaoferowali oni, że zaprezentują swoje wspaniałe nauki, informacje i channelingi tym, którzy się zarejestrowali, tak aby wydarzenie mogło być kontynuowane.

Marilyn i Joeaux dzielili z nami scenę i podróżowali z nami do wielu miejsc na świecie przez ponad dekadę. Marilyn przekazuje kanały Adironndy i Rady Światła, a przekazy są zawsze tak radosne i otwierające serce.

Kiedy zapytałam Kryona o to wszystko odpowiedź, którą otrzymałam była tak pocieszająca.

    "Potrzebujecie tej operacji, abyście mogli kontynuować przez wiele, wiele lat w przyszłości! Oczekujcie życzliwych zmian w tym wszystkim i pozwólcie sobie na otrzymanie pomocy od innych."

Na pewno podoba mi się ten dźwięk!

Nadal jestem w stanie robić plany i nagrywać w naszym Kryonowym studiu "bez przeskakiwania" (pun intended). Monika i ja zamierzamy nagrać kilka programów Healing Wednesday z wyprzedzeniem, abyśmy mogli kontynuować naszą obietnicę dostarczania tego, co lubimy nazywać "Tygodniowym Kryonem" każdemu, kto jest członkiem.

Na szczęście nasze zajęcia na Lemuryjskim Kole Nauczania, dla naszych studentów Akademii Krysalis, są ukończone i gotowe do następnego wydania - modułu 3, który pojawi się w kwietniu.

Chcę, abyście wszyscy wiedzieli, że czekam z niecierpliwością na odzyskanie mojej energii i czekam na odnowione zdrowie i witalność.

Jeśli jesteś gotowy to i pytasz: "Co mogę zrobić, aby pomóc?" ... oto co bym powiedział. Chciałbym mieć twoją wspaniałą energię dla pełnego i szybkiego powrotu do zdrowia! To jest to - okres! Żadnych balonów, ani kwiatów, kartek czy śpiewających telegramów - Szczerze!

Wierzę w to, że uzdrawiająca energia jest czymś, co można otrzymać od innych po prostu poprzez ich świadomość. Jest to podstawa wszystkich moich nauk. Kryon jest tutaj ze mną mówiąc mi, że to jest zgodnie z planem i że mogę zamanifestować bardzo szybkie uzdrowienie z miłości pochodzącej od CIEBIE!

Dziękuję ci, Duchu. Dziękuję ci, Stwórco. Dziękuję ci, Kryon. Dziękuję za pełne i całkowite uzdrowienie po mojej operacji. Komórki mojego ciała świętują tę niespodziewaną życzliwą zmianę.

Będę was wszystkich informował na bieżąco, gdy będę znał więcej informacji.

Doceniam was wszystkich bardziej niż wiecie. Kocham was i wiem, że będę czuł uzdrawiającą energię od tej grupy Starych Dusz.

Błogosławieństwa,

~Lee Carroll

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...