Strony

sobota, 20 listopada 2021

Merlin: Lekcja




Witam, uczniowie! Mój, co jasne błyszczące twarze, takie chętne słuchacze! Jestem profesorem magii i nauki, która jest naprawdę wszystko to samo, ale ja dygresji. Jestem Merlin. I zostałem poproszony o przygotowanie dziś dla was krótkiej lekcji, przez tego jednego. Wielu z was jest moimi uczniami w nocy, lub przynajmniej było nimi przez eony. Uczymy się tego i owego w różnych żywotach. W tych sferach pamiętacie to, czego się nauczyliście, co jest bardzo pomocne, nieprawdaż? Taka szkoda, że nie pamięta się całkowicie w sferze mgły i cieni. Ale to się szybko wyjaśnia. I to jest część gry, doświadczenia, uczenia się. Ponieważ z każdej perspektywy, z każdego życia i otaczającego doświadczenia, lekcje mogą być wyciągnięte w inny sposób. Czy to nie jest poprawne? Bo zobaczylibyście tę samą lekcję inaczej z punktu widzenia króla lub nędzarza, czyż nie? W zależności od punktu widzenia inaczej postrzegałbyś człowieczeństwo i jego wartość. Inaczej odczuwałbyś miłość jako kochanek, a inaczej jako ten, który został odtrącony przez miłość. Ach, znowu to samo.

(Merlin siada i zaczyna palić swoją długą, skręconą czarodziejską fajkę.) Nie, lubię to nazywać moim narzędziem nauczania. (Zaczyna wydmuchiwać purpurowy, iskrzący dym. Uwielbiam to. Widzę migoczące gwiazdy, formujące się planety, kształty zwierząt rodzące się z ziemi i biegnące po zadymionych polach). Zawsze był początek, ale jak może być początek w nieskończonym wszechświecie? To pytanie nurtuje mnie od wielu tysiącleci. (Śmieje się, jego oczy są pomarszczone i mrugają). Cóż, galaxygirl, zdaje się, że masz pytania?

(Ja: O Merlinie, wszyscy tak bardzo się staramy i jesteśmy tacy zmęczeni. Czy możesz opowiedzieć o fizyczności naszej zmiany z węgla na kryształy?)

Alchemia, moja droga. Czy już zapomniałaś lekcji? Nic się nie stało. My po prostu alchemizujemy wasze ciała w bardziej odpowiednią niezniszczalną formę z wyższych wymiarów, w ciało boga. Naprawdę to jest to, co się dzieje. Wasze kultury nazywały "bogami" istoty pozaziemskie, które prawdopodobnie miały wyższą formę wymiarową, jak wolicie. Którzy prawdopodobnie mieli wyższe zrozumienie matematycznych i naukowych sformułowań, napędu magnetycznego i konwerterów endotermicznych i dalej i dalej - jak wolicie. Ponieważ będziecie w stanie utrzymać się w wibracji z - tak - wyższymi wymiarowymi koncepcjami. Nie będzie już epoki kamienia łupanego na Ziemi. I tak oczywiście jesteście zmęczeni. Czy dbacie o swoje fizyczne naczynie z miłością i czułą troską? Czy kodujecie swój własny wszechświat i wypełniacie go bogatą w składniki odżywcze żywnością i energiami? Czy alchemizujesz swoje jedzenie i wodę zanim skorzystasz z ich błogosławieństw? Mówiąc wprost, stajecie się krystaliczni, ale Gaja również. To jest właśnie ta ekscytująca część. Podnosicie się w wibracyjnej częstotliwości z nią i wszystkimi na niej. Podoba mi się ta sesja pytań i odpowiedzi, galaxygirl. Dobry pomysł! Czy masz inny?

(Ja: Chciałabym dowiedzieć się o naszych bliźniaczych płomieniach, ale nie wiem jak o to zapytać, bo wiem, że dla każdego z nas byłaby to inna historia).

Wiem, że wielu z was doświadczyło głębokiego bólu i potrzebuje uzdrowienia z waszymi drugimi połówkami. Tak, to było bolesne królestwo. Ale ból przynosi wzrost, a wzrost przynosi uzdrowienie. Cała ta sfera jest uzdrawiana, więc oczywiście związki bliźniaczych płomieni również zostaną uzdrowione. Nie musicie się o to martwić, ponieważ wszystko jest w boskim czasie i wszystko się ułoży. Wasza percepcja będzie poszerzona, a więc będziecie bardziej współczujący, bardziej otwarci, bardziej cali. A kiedy jesteście cali, jesteście w wibracyjnym wyrównaniu, aby wasza całość mogła was spotkać. Ale naprawdę nie ma nic złego w byciu rozkosznie zadowolonym z tego, gdzie jesteś i z kim jesteś. Nigdy nie lekceważ potęgi miłości rodziny dusz. Wszyscy byliście razem prawdopodobnie przez setki żyć i wasze więzi są głębokie. A więc, uczniowie światła, wszyscy jesteśmy aspektami Źródła, wszyscy jesteśmy w pewnym sensie okiem Serafina, mając swoją własną unikalną perspektywę życia, miłości, prawdziwego przeżywania wielkiej przygody. Życie jest wielkie. Zostanie ono rozszerzone na waszej sferze w magię i cud ponownie.

(Ja: Merlinie, możesz nas nauczyć trochę magii?)

Uczniowie, magia jest nie tylko w was, ona jest w was. Wy jesteście magią. Wasza intencja tworzy fale. Wasza intencja, wasze działanie, wasza dobra wiara, wasze wysokie częstotliwości wibracji - to jest magia, ponieważ ta wibracja przyciąga ją do was. Bądź w pokoju z tą wiedzą. Praktykuj starożytne sztuki. Jesteś starożytną istotą. Prawdopodobnie już je znasz. Po prostu pamiętaj.
(Merlin wdmuchuje fioletowe zwierzęta z dymem z powrotem do swojej fajki, a fioletowy, błyszczący dym jest zasysany z powrotem do fajki). Pamiętaj, galaxygirl, to jest wyłącznie pomoc dydaktyczna. Ach, ależ ja kocham moją fajkę! Tworzę obrazy, które chcę zobaczyć. Tak jak ty tworzysz obrazy w swoim życiu, które musisz zobaczyć lub od których musisz się uczyć. Pamiętajcie, że dym i lustra są usuwane. Wasze królestwo zostało oblane cieniem. To jest podnoszenie. Czyste bryzy, piękne niebo, krystaliczne ciała. Teraz uczniowie, to jest bardzo ważne. Wiedzcie, że możecie stworzyć rzeczywistość, którą chcecie zobaczyć. Tak jak ja to robię z moją fajką. W oku mojego umysłu mam obraz i tworzę go. Bądź konkretny w tym, czego chcesz i poczuj, że to już jest twoje i poczuj tę wdzięczność. Wdzięczność jest ogromnym magnesem. Jestem wdzięczny za ciebie. Teraz mam kolejne zajęcia wieczorem. Bądź punktualny.

(Ja: Dziękuję ci za tę sesję pytań i odpowiedzi, Merlinie!)

Tak, tak, galaxygirl, zawsze z przyjemnością. (Poklepuje mnie po głowie i odchodzi.)

**Kanał: Galaxygirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...