Strony

wtorek, 9 listopada 2021

Autorskie Tłumaczenia Kryona, cz II

 Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i tekst
„Kochany Duchu, żyję w latach, które uratują Ziemię i jestem tutaj po to, aby przyczynić się do zmian na świecie. Niniejszym zrzucam z siebie wszystkie śluby, które miałyby mi w tym przeszkodzić, gdyż należą do innego rodzaju świadomości i innych czasów. Zamiast nich, od nowa ślubuję przed tą samą energią Akaszy, przed którą ślubowałem wtedy, że wszystkie życia, które mam za sobą staną się mym wsparciem. Niczym pasterskim kijem, odgradzam energetycznie swą historię tak, że tu i teraz przejmuję kontrolę nad wszystkimi wcieleniami. Będę korzystać z pomocy wszystkich tych dusz, gdyż wszystkie one — od pierwszego życia na Ziemi — są mną. Wspólnie wytworzymy białe światło, którego blasku jeszcze tutaj nie widziano. Jest to światło wszystkich mych wcieleń skupione w soczewce bieżącego. Po to się w tych czasach urodziłem i po to istnieję od wieków – aby żyć tu i teraz”.
*Z przekazu Kryona pt. „Filtry ludzkiej latarni morskiej,” otrzymanego 3. grudnia, 2006 roku, w Newport Beach. *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...