Strony

piątek, 5 listopada 2021

Kryon odpowiada na pytania...

 

 

Kryon odpowiada na pytania...
PYTANIE:
Drogi Kryonie: Kiedy śpiewam mantry, wiem, że wpływają one na moje ciało. Czy mogą również wpływać na ciała moich koni, psów i kotów? Gram różne mantry przez cały czas na mojej farmie koni (takie jak 'Lumen De Lumine,' 'Om Mane Padme Hung,' i 'Om Nama Shivaya'). Zastanawiałem się również, czy te śpiewy pomagają podnieść wibracje Planety? Mam nadzieję, że tak, ponieważ są to moje skromne intencje, chociaż głównym powodem dlaczego ich słucham, jest to, że ja sam czuję się dobrze.
ODPOWIEDŹ:
Wszystkie wibracje mają tonizującą energię, w połączeniu z intencją ludzkiej świadomości, tworzą potęgę. Nie spędzaj zbyt wiele czasu na szczegółach dotyczących tego jakich używasz mantr, są one po to, żebyś był zadowolony, że trzymasz się zasad. Ludzie kochają systemy i dobrze na nie reagują, ale podążanie według reguł z tego wynikających nie jest konieczne z perspektywy Ducha. Jest prawdą, że twoje ciało i wszystko wokół ciebie posiada własną unikalną tonację . Niezależnie, od tego czy będziesz śpiewał lub też mówił, otoczenie będzie na ciebie reagować. Twoja intencja podejmowanych działań jest odbierana jako „nośnik” tych tonów. Niesie ona prawidłową nutę na poziomie międzywymiarowym, nawet jeśli ją przegapisz na wskutek braku wiedzy lub zdolności wokalnych. Mantry są potężne przez sam fakt, że nadajecie intencyjne znaczenie ich słowom i melodii. Zwierzęta reagują na energię tak samo jak ludzie, czują intencję i lubią dźwięk głosu jaki wydajesz. Dla nich, nie ma znaczenia jaki jest używany język lub mantra.
Czy widzisz jaką moc/wpływ ma Świadomość Ludzka na Naturę i na wszystko co nas otacza?
- Kryon z Serwisu Magnetycznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...