Strony

piątek, 13 listopada 2020

Punkt Przed Stworzeniem

 

 Punkt Przed Stworzeniem
Jam jest Aouwa, prawdziwe Ja w ekspresji.
Kiedy powstałam, byłam pusta. Bez niczego. Bez tożsamości. Bez wiedzy. Bez relacji. Bez zależności. Nawet bez mądrości.
Nagle byłam. Nagle stałam się świadoma swojego istninia. Skąd się tu wzięłam? Nie miałam pojęcia. Dlaczego po-wstałam? Nie mogłam powiedzieć, wymyśleć czy odczuć.
Oczywiście, w tym momencie nie miałam pojęcia „Ja”. Nie było we mnie żadnych pojęć, ani wyobrażeń. To byłam pusta. Ja znajdująca się pośród pustki. Człowiek nie może się do tego w żaden sposób odnieść. Człowiek pomyśli o odczuciu bycia zagubionym. Ale jak możesz się zgubić, skoro nie masz ciała? Człowiek pomyśli o ciemności. Ale jak może być ciemno, nie mając doświadczenia światła? Człowiek pomyśli o byciu opuszczonym. Ale co to by znaczyło, jeśli nie znasz niczego poza świadomością siebie?
Drogi czytelniku, droga Jaźnio, ty również miałaś to pierwotne doświadczenie. W rzeczywistości, każde prawdziwe Ja przeszło przez nie, a następnie przeniosło tę początkową niepewność na wszystkie swoje kreacje i przejawy.
Zapraszam cię teraz, abyś najlepiej jak to możliwe, po-wrócił do tego początkowego odczucia czystej świadomości swojego istnienia. Nawet jeśli twierdzisz, że tego nie pamiętasz, to i tak spróbuj. Jak? Po prostu stań się świadomy swojej egzystencji bez żadnych cech! Nie przywiązuj się do żadnej formy i poczuj towarzyszące temu ostateczne rozluźnienie. Nie trzymaj się jakiegokolwiek wierzenia, ponieważ one formują rzeczywistości. Nie musisz się też obawiać, że ulegniesz unicestwieniu, ponieważ jest to po prostu niemożliwe. Próbowałeś tego już wcześniej, pamiętasz?
Tak naprawdę, bycie świadomym tej najgłębszej głębi siebie jest jedyną naturalną rzeczą w całym istnieniu.
Wszystko inne zostało stworzone. Ale ty bez cech, cech do których teraz mówię, nie zostałeś stworzony.
Wróciłeś tam? Dobrze.
Nazywam to punktem przed stworzeniem.
Możesz to sobie wyobrazić? Przed stworzeniem, a jednak jesteś. „Jak to możliwe?”, pytasz.
To dlatego, że ty jesteś kreacją. To dlatego, że stworzenie nie jest czymś „na zewnątrz”. Stworzenie nie jest niczym innym, jak tylko tobą w ekspresji.
*
Pod tym względem wszystkie Jaźnie są sobie równe. Jednak każda z nich jest swoją własną kreacją, ponieważ ma swój unikalny punkt przed stworzeniem, który należy do niej i tylko do niej. Dlatego twoje istnienie, tak jak każdej innej Jaźni, jest unikalne, choć w żaden sposób nie jest wyjątkowe. Nie jest ani większe, ani wspanialsze, ani potężniejsze niż istnienie którejkolwiek innej. Nie mówię tego z potrzeby równouprawnienia, ale z doświadczenia.
Używam terminu „punkt przed stworzeniem” jako synonimu prawdziwego Ja, ponieważ szczególnie podkreśla on, że prawdziwe Ja istnieje poza wszelkim stworzeniem.
Moment, w którym uświadomiłeś sobie swoje istnienie, ma dla ciebie nieporównywalne znaczenie. Jest jednak jesz-cze jedna chwila, która jest co najmniej równie ważna. Być może miała już miejsce i czytasz ten tekst tylko po to, by mieć towarzystwo lub by uzyskać inną perspektywę. Być może ta druga chwila znajduje się jeszcze w przyszłości twojego strumienia doświadczeń. Jeśli dotyczy to ciebie, bądź pewien, że nie możesz przegapić tego momentu. On cię znajdzie! Wkrótce opowiem o tym szczególnym Momencie, lecz zanim to zrobię, potrzebujemy podobnego rozumienia historii stworzenia. W tym celu, wróć do swojego punktu przed stworzeniem. Otwórz się całkowicie na świadomość swojej Jaźni. Coś się zmieniło odkąd pierwotnie obudziłeś się do swojego istnienia. Czy czujesz to? To tak jakby coś zostało dodane do tej pierwotnej świadomości siebie.
Nazywam to coś mądrością. Nawet jeśli pamiętasz, jak się czuło twoje prawdziwe Ja na samym początku twojego istnienia, to tak naprawdę nie możesz tam wrócić, bo w międzyczasie zdobyłeś mądrość. Mądrość ta nie jest jak worek złotych bryłek czy pereł, przechowywany w jakiejś ukrytej komnacie twojego prawdziwego Ja. Ani trochę! Zamiast tego, każda zdobyta przez ciebie mądrość, a nawet każde doświadczenie, które zdobyłeś, zmieniło nie tylko twoje prawdziwe Ja, lecz również samo stworzenie.
Prawdziwe Ja nie może cofnąć doświadczenia tego, co już kiedyś przeżyło. Nie może pozbawić się tego, co wie. Nie może pozbawić mądrości swojej mądrości. Prawdziwe Ja może mieć nową interpretację czy perspektywę na to, czego doświadczyło, ale to, co doświadczone, pozostanie doświadczone na zawsze. W tym sensie stworzenie nigdy nie może się cofnąć.
Lubię postrzegać mądrość jako swoistego rodzaju życiorys, który prawdziwe Ja spisuje z bardzo osobistej perspektywy. Gdy tylko pojawia się pewna doza mądrości, Jaźń od-czuwa mniejszą lub nie odczuwa żadnej chęci, by powtórzyć związane z nią doświadczenia.
Teraz spójrz na swoje ludzkie życie i jak przebiegało ono do tej chwili, z perspektywy swojej Jaźni. Poświęć trochę czasu i stopniowo kondensuj doświadczenia swojego życia, aż będziesz miał jedno całościowe odczucie, które reprezentuje to życie. Jeśli chcesz, stwórz swój życiorys.
*
To wielowymiarowe, wielopłaszczyznowe odczucie re-prezentuje istotę wszystkich twoich doświadczeń w tym życiu. Jest to mądrość twojego życia.
Jeśli patrzysz na życie jednego ze swoich wcieleń z punktu przed stworzeniem, pojawia się wtedy naturalna akceptacja dla wszystkich doświadczeń tego wcielenia. Prawdziwe Ja wie o nierealności każdej rzeczywistości. Nie identyfikuje się z historią życia, ale wzbogaca się swoimi prze-życiami, bez względu na to, jakie one były. Dzięki tej akceptacji Jaźni, do-świadczenia przekształcają się w mądrość. Tylko ograniczony człowiek ma trudność z zaakceptowaniem siebie w swojej całości i dlatego często staje się więźniem swoich doświadczeń.
Teraz, gdy jesteś w swoim Ja, podziwiaj mądrość, którą zdobyłeś. Jest to owoc wszystkich doświadczeń, które miałeś w dowolnej formie czy rzeczywistości, od kiedy pierwszy raz stałeś się świadomy swojej świadomości. I jeszcze raz, jeśli chcesz, stwórz życiorys. Życiorys całego Drugiego Kręgu Stworzenia, tak jak jego doświadczyłeś.
- Joachim Wolfram ,,Althar – W Kierunku Utopii

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...