Strony

poniedziałek, 16 listopada 2020

Zgadnij, to ,,nowe wcielenie" to ty!

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 Uporczywe Wzorce
W pierwszej części przekazów obszernie mówiłem o fałszywych tożsamościach i o tym, jak są one powiązane z ciałem emocjonalnym. Powiedziałem nawet, że rozpuszczenie ciała emocjonalnego oznacza koniec bycia ograniczonym człowiekiem. Teraz, gdy mamy lepsze zrozumienie tego, jak świadomość tworzy i zanurza się we wcielenia, chciałbym zwrócić uwagę na szczególną cechę, która jest odpowiedzialna za istnienie niektórych kryształów emocjonalnych. Zamiast terminu ,,kryształ emocjonalny", którego używałem wcześniej, będę używał terminu wzorzec emocjonalny, ponieważ termin ten bardziej precyzyjnie określa to, co dzieje się w rzeczywistości. Te szczególne kryształy emocjonalne są rzeczywiście niczym wzorce, które są wielokrotnie wyzwalane i przejawiają się poprzez ciało emocjonalne. Są one silne. Nie odchodzą łatwo. I są uparte.
Zdecydowana większość tych wzorców emocjonalnych pochodzi z własnych doświadczeń, jak również z uwarunkowań społecznych i biologicznych. Jak widzieliśmy wcześniej, można utknąć we wcieleniach i nawet twoje prawdziwe Ja nie jest w stanie rozwiązać tego problemu w ich imieniu. Jednak w pewnym momencie, nawet twoje prawdziwe Ja chce rozpuścić w sobie wszystkie podsfery, które utknęły. Stosuje więc sztuczkę! Wywołuje nowe wcielenie i wdrukowuje mu pewne problemy obciążające te zablokowane wcielenia. W ten sposób "nowe" wcielenie może znaleźć sposób na rozwiązanie problemów. Jak już wspomniałem wcześniej, mądrość zdobyta w jednym wcieleniu rozszerza się na inne, a zatem może być tam zastosowana!
Zgadnij, to ,,nowe wcielenie" to ty!
Przyjąłeś pewne wzorce, aby rozpuścić je w imieniu innych żyć swojego prawdziwego Ja. Nie posunąłbym się tak daleko, aby powiedzieć, że przyszedłeś posprzątać cały bałagan, ale mówiąc całkiem szczerze, zrobiłeś to; a świadomość tego powinna być wielką ulgą! Dlaczego? Ponieważ teraz powinno być łatwiej pozbyć się pozostałych upartych wzorców, które wciąż cię prześladują. One nawet nie są twoimi kreacjami! A jednak nieustannie cię nawiedzają. Więc po prostu pozwól, aby twoja współczująca klarowność świeciła na nie, aż się rozpuszczą.
- Joachim Wolfram ,,Althar – Nowy Mag”

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...