Strony

piątek, 2 października 2020

Tworzenie Synchroniczności

 

 Tworzenie Synchroniczności
"Drogi Boże, postaw mnie we właściwym miejscu, mimo że nie wiem, gdzie to jest. Drogi Boże, kiedy to robisz, spraw, aby było mi wygodnie i pomóż mi dostrzec sens tego. Ułatwiaj mi to i wprowadzaj odpowiednie sytuacje i synchronizacje, by umieścić mnie w miejscu, o którym nie wiem." - KRYON

Osobisty wgląd od Lee:
Ta karta tylko krzyczy: "Nie wiesz, czego nie wiesz", więc zaufaj, że życzliwość jest wynikiem nieznanego, i zacznij oczekiwać wyniku dobrych rzeczy, bez względu na wszystko. Kryon mówi nam też, że mamy niesamowitą umiejętność obcowania z nieznanym, z tym, co kiedyś uważaliśmy za prosty przypadek i przypadkowość. Wynik końcowy? Ta karta chce, żebyś wiedział, że masz moc, więc pozwól sobie na odpoczynek i poczuj się komfortowo na ścieżkach, którymi będziesz podróżował, z których wiele jest jeszcze dla Ciebie nieznanych. Twoje życie nie jest bułką z masłem, a ty nie jesteś tu przypadkowo. Twoja intuicja zaprowadzi cię we właściwe miejsce w odpowiednim czasie. Wszystko jest dobrze. Nie ma już powodu, by obawiać się przyszłości... zamiast tego: Stwórz swoją własną synchronizację.

 

 https://www.facebook.com/KryonLeeCarroll

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...