Strony

poniedziałek, 26 października 2020

Moja Największa Radość


 Moja Największa Radość
Jam jest Althar, Kryształowy Smok.
Chciałbym opisać radość, której można doświadczyć w najwspanialszy sposób na Ziemi. Sporo przebywałem w kosmosie i dlatego mogę powiedzieć, że nie jest mi znane żadne inne miejsce, w którym można doświadczyć tej radości, w takiej czystości.
Jak już powiedziałem, jestem miłośnikiem piękna. Chociaż każde doświadczenie piękna jest wyjątkowe i wspaniałe samo w sobie, jest jeden rodzaj piękna, który kocham najbardziej:
Obserwowanie piękna otwierającej się świadomości.
Dla mnie nie ma niczego podobnego! Błysk w oczach i pole energii człowieka, który nagle zbliża się do wewnętrznego otwarcia, jest dla mnie niezwykle piękny. Jest to jeden z powodów, dla których tak bardzo kocham być wokół ludzi, bez względu na to, co robią w danym momencie.
Każde wewnętrzne otwarcie, każde uwolnienie daje ten efekt. Nie trzeba mieć wielkiego, ostatecznego oświecenia. Każde otwarcie świadomości, każde uwalnianie się od ograniczeń tworzy moment wyjątkowego piękna. Możliwość bycia jego świadkiem jest moją największą radością.
Chcę ci obiecać: Gdy tylko osiągniesz oświecenie, staniesz się katalizatorem dla innych. Nie będziesz musiał mówić ani jednego słowa, ani próbować ulepszać świata. W pewnym sensie, sama twoja obecność sprawi, że świat stanie się lepszym miejscem, ponieważ będziesz żywym potencjałem dla innych, emanując nieograniczoną egzystencją. Nawet jeśli wciąż ograniczeni ludzie nie będą mogli ogarnąć tego, czym emanujesz, twoja obecność będzie pokazywać zupełnie inny sposób bycia. Będziesz niczym okno, przez które inni będą mogli patrzeć w kierunku Utopii.
Do dziś droga do wzniesienia prowadzi przez ludzki świat. Może się to zmieni w przyszłości, jednak ci, którzy są teraz wcieleni, mają szansę wznieść się w swoim obecnym życiu. Dla nich, ty - ktoś, kto to zrobił, Nowy Mag kroczący po Ziemi - może być największą inspiracją, jaką kiedykolwiek spotkali.
Po prostu emanuj tym, kim jesteś, a może wtedy będziesz mógł podzielać moją największą radość: ciesząc się pięknem, które rodzi się, gdy otwiera się świadomość.
Jako smok, pozostanę blisko ludzkiego królestwa, bez względu na wszystko. Tak, chodzę tu i tam i wszędzie, jednak ludzie, cóż, ja po prostu kocham te szalone stworzenia. Więc spodziewaj się, że będę w pobliżu również w przyszłości.
*
Mój drogi przyjacielu, przebyliśmy razem daleką drogę wraz z tymi przekazami. Pragnę ci bardzo podziękować, że mogłem być przy tobie podczas tej podróży. Tak wiele się wydarzyło poza słowami i raz za razem mogłem obserwować niezwykłe piękno. Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się, że będziemy mogli zajść tak daleko i że zobaczę tak wiele piękna.
W tej chwili możesz zauważyć, że nie jesteśmy sami. Jest tu wielu przyjaciół, którzy chcą z tobą świętować. Tak wiele wniesionych istot i tak wiele smoków jest wokół nas. Nawet Patron Utopii jest tutaj, który wciąż nie wie, czym ona jest. Cóż, jest to honorowy tytuł dla pierwszej istoty, która osiągnęła ucieleśnione wzniesienie. Po prostu obudziła się ze snu i sprawiła, że Trzeci Krąg Stworzenia stał się rzeczywistością. Ty też możesz.
Jam jest Althar, jakże szczęśliwy, że mogę dzielić się z tobą moją największą radość.
- Joachim Wolfram ,,Althar – W Kierunku Utopii”

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...