Strony

piątek, 8 marca 2019

Powrót do Boga cz. 22

Obraz może zawierać: 2 osoby









B.D. Nr 6286 16.06.1955



Walka przeciwko pożądaniom i namiętnościom



Zwalczcie wszystkie wasze pożądania, a osiągniecie waszą dojrzałość w najkrótszym czasie ... bo jeśli posiadacie chęć uzyskania duchowej doskonałości, to musicie wszystko to, co was jeszcze w dół ściąga przezwyciężyć. A do tego należą wszelkie pożądania i namiętności które piętnują wasz jeszcze z czasów wstępnego rozwoju (ewolucji) ... i dlatego sprawiają wam one jeszcze wiele trudności, gdyż to właśnie poprzez nie Mój przeciwnik na was oddziałuje, aby wam powrót wasz do Mnie uniemożliwić ... Te popędy i pożądania stanowią dlatego przeszkodę na drodze do zjednoczenia się ze Mną, gdyż są to stojące w sprzeciwie z boskością właściwości, których żadna doskonała istota posiadać nie może ... i dlatego też muszą zostać one pokonane jeszcze przed waszym zjednoczeniem się ze Mną. Człowiek musi zwalczać każde jego pożądanie które skierowane jest na materię, gdyż zawsze połączona jest z tym chciwość .. silna chęć posiadania czegoś, co do królestwa przeciwnika Mego należy, a więc co służy jedynie zaspokojeniu ludzkich zmysłów ... Wszystko jedno o co się w tym przypadku rozchodzi ... bo jeśli ludzkie zmysły się tym rozkoszują, to są to pożądania które znajdą ich spełnienie w nadziemski sposób. Do tego należy wszystko to, co człowiekowi cielesne zadowolenie sprawia, jeśli człowiek wszystkie jego siły na to koncentruje, gdyż brakuje mu powodu do dążenia w kierunku duchowym, którym było by rozpoznanie przemijalności wszystkiego tego, co jest nadziemskie.

Ja troszczę się o ludzi także i w nadziemskim sensie, i także ich nadziemskie życie będzie błogosławione, oraz im wszystko zapewniać, i to nawet w wielkiej obfitości, jeśli tylko rozpoznam że pracują oni nad ich duchowym rozwojem, jeśli ich miłość skierowana jest na Mnie, a zbliżanie się do Mnie ich pierwszym celem będzie ... Wówczas to będzie miłość Moja ich bogato obdarowywać, a ich nadziemskie życie będzie błogosławione i im wszystko oferować, gdyż wówczas nic im już nie może zaszkodzić, gdyż nic nie zniewala już ich zmysłów.

Lecz jeśli pożądanie nadziemskich rozkoszy, posiadania, oraz podekscytowanie w człowieku są jeszcze silne, to musi on prowadzić przeciw nim walkę, bo te pożądania to broń Mojego przeciwnika, które często pomagają mu zwyciężyć. Pomimo tego człowiek nie będzie niezdatnym do życia na tej ziemi, jego energia będzie rosła, lecz on będzie nią inaczej dysponował. On będzie się starał pracować duchowo, i tylko w tym znajdował będzie swoje zadowolenie ... i natychmiast reagował, jeśli spojrzenia jego skierują się na świat w którym on coś spostrzega czego posiadanie on pożąda ...


Dlatego potrzeba tutaj przemocy, bo tylko kto przemocy używa ten wyrwie wszystko tylko dla siebie ... Ziemia jest królestwem upadłych duchowych istot, ona jest mocarstwem Mego przeciwnika ... Kto się poważnie nad tym zastanowi, ten będzie też wiedział, że wszystko to co na tym świecie godne pożądania jest, żąda od nas trybutu, a kto trybut ten płaci, ten będzie też do niego należał ... On będzie także wiedział, że nie może być żadnych kompromisów pomiędzy Mną i im, że Ja was całkowicie i w pełni chcę mieć, i że człowiek tylko z wielkim trudem będzie Mnie mógł osiągnąć, jeśli ciągle jeszcze jednym okiem zezuje w kierunku królestwa Mojego przeciwnika ... Nie wolno wam się dać od świata uwięzić, wy sami musicie się kontrolować, co wydaje się wam jeszcze godne pożądania, i wy musicie pożądania te do siebie nie dopuszczać, nie wolno wam im ulegać, ale wy możecie za to spokojnie cieszyć się tym, co Ja Sam wam ofiarowuję ... Wam wolno jest się tym nacieszyć, co wy o de Mnie otrzymujecie, i czego wy chciwie nie pożądaliście ... tym co wam Moja miłość ofiarowuje, ponieważ do Mnie należycie, gdyż rozpoznaliście sens i cel nadziemskiego życia .. i chętni do służenia Mi jesteście...


Lecz starajcie się tym zadowolić, i wstrzymajcie natychmiast każde w was kiełkujące pożądanie, spostrzegajcie w tym jedynie pułapkę którą Mój przeciwnik dla was przygotował, aby was na powrót dla siebie pozyskać. Bez wewnętrznej walki wy nigdy nie zostaniecie nad nim zwycięzcą, jeśli jednak wszystko co wy czynicie, czynicie dla Mnie, to nie musicie już więcej prowadzić walk, gdyż wtedy świat ten nie stanowi już dla was żadnej pokusy, bo tęsknoty wasze skierowane są ku niebu ... i wówczas materia utraciła nad wami panowanie, wówczas nauczyliście się nią gardzić ... ona musi wam wtedy służyć, gdyż wy staliście się jej panami ... Amen



B.D. Nr.8281 24.09.1962



Niebezpieczeństwo wyniosłości ...



Kto weźmie sobie do serca Moje następujące, słowa: „Wy wszyscy jesteście grzesznikami”, ten pozostanie w głębokiej pokorze, on już nie będzie się wznosił ponad swych bliźnich i nie będzie nikogo srogo osądzał, bo rozpoznanie, że on sam jeszcze nie jest doskonałym, będzie mu stale przypominać, że jest on jedynie słabym człowiekiem, który potrzebuje Mojej siły i Mojego wsparcia ... i on przyjdzie z pokornym sercem do Mnie .. i Mnie o nie ...

Kto w przeciwieństwie do tego bardzo jeszcze przekonany jest co do swej wartości, tego zdradzi jego wyniosłość ... on będzie wynosił się ponad ludzi, a jego wyniosłość wyrażać się będzie przez jego znacznie ograniczony szacunek do innych ludzi, w pozbawionych miłości opiniach o nich, oraz w przekonaniu że posiada on wyższą wiedzę i nie potrzebuje żadnych pouczeń, duchowej czy też nadziemskiej natury ... Wyniosły człowiek zawsze będzie przekonany, że osiągnął on już ten stopień, z którego on na swoich bliźnich z góry patrzeć może. A wyniosłość ta jest doprawdy udziałem Mego przeciwnika, ona to spowodowała jego tak niski upadek, gdyż on wyniósł się ponad Mnie .. swego Boga i stworzyciela i ściągnął za sobą w dół bardzo wielką ilość stworzonych istot ... U wszystkich tych upadłych istot znajduje się jeszcze znaczna ilość tamtejszej wyniosłości, dlatego też muszą one teraz .. jako człowiek, zdać ich ostatni egzamin ukierunkowania ich woli. I właśnie wyniosłość jest bardzo markotną oznaką ich niedoskonałości .. niedojrzałości, przeciw której człowiek podczas jego nadziemskiego życia walczyć musi, aż dotrze on do najgłębszej pokory w stosunku do Mnie, i nie będzie się już ponad bliźnich swych wywyższał, a zamiast tego okazywał pełne wyrozumienie dla ich słabości, gdyż sam swoją niedoskonałość rozpoznaje.


Do prawdziwego zjednoczenia się ze Mną należy najgłębsza pokora, i jeśli człowiek rozpozna swoją grzeszność i do niej się przyzna, to znajdzie on też w Jezusie Chrystusie swoją przystań i będzie Go prosił o to, aby On uczynił go wolnym. Pokora ta sprawi, że on we wnętrzu swym do Niego zawoła .. i znajdzie on łaskę w Jego oczach ... „Gdyż Ja ofiarowuję pokornym Moją łaskę” ... I żaden człowiek .. jak długo on na tej ziemi przebywa, nie może wychodzić z założenia że jest już doskonałym. On może jedynie posiadać wyższy stopień rozpoznania, ale akurat ten pozwoli mu się stawać coraz to pokorniejszym, gdyż rozpoznaje on wielkość Boga i Stworzyciela i Jego nieskończenie wielką miłość, którą ten Bóg i Stworzyciel ku Swoim stworzeniom skierowuje, która stworzenie to czyni zaprawdę ponad wszystko szczęśliwym, ale nie powoduje, że staje się ono wzniosłe.

Bo wzniosłość zawsze jest jeszcze oznaką pełnego braków rozpoznania, bo przeciwnik Mój stara się przyciemnić wszelkie światło, przeciwnik posiada jeszcze swój udział w człowieku, gdy ten o sobie i swojej wartości jest przekonany ... Wy wszyscy jeszcze bardzo z tym problemem walczyć musicie, gdyż raz po raz będzie Mój przeciwnik próbował dać wam poczucie waszej odwrotnej wartości ... wysokości, on będzie wiedział jak znajdzie pretekst aby was do takiego przekonania doprowadzić. Dlatego wy wszyscy uważać powinniście i takie uczucia gasić już w zalążku, bo zawsze powinniście sobie przypomnieć, że nasz Zbawiciel Jezus Chrystus kroczył drogą najgłębszej pokory, aby odpokutować za was akt waszej wyniosłości ... Powinniście pomyśleć o Jego męczarniach i cierpieniach których wymagała od niego ta pokuta ... Powinniście również i o tym wiedzieć, że wasza nadziemska droga jest skutkiem waszego upadku w dół, który nastąpił właśnie z powodu waszej wyniosłości. Powrót do Mnie może nastąpić jedynie na drodze pokory, a droga nadziemska powinna wam właśnie dać takie rozpoznanie, że jesteście słabymi i bezbronnymi istotami, które potrzebują Mojej kochającej pomocy, aby móc robić na drodze do góry

postępy, istotami które ciągle na nowo prosić Mnie muszą o pomoc, jeśli chcą aby ich nadziemska droga ukoronowana została powodzeniem. Kto uważa się jeszcze za kogoś lepszego, ten jest jeszcze daleko o de Mnie i będzie miał jeszcze wielkie trudności w odnalezieniu Mnie. Gdyż w nim nie może się jeszcze rozwijać prawdziwa miłość, która uwzględnia jego bliźniego, gdyż on swojej wyniosłości, trzymać się będzie z dala od tego, któremu miłość swoją darować powinien. A ponieważ człowiek dojrzewać może jedynie dzięki prowadzeniu swego życia w miłości, to wyniosły człowiek nie będzie robił żadnych duchowych postępów, on pozostanie stać na tym samym stopniu .. jeśli się w tym czasie jeszcze niżej nie stoczy, gdyż jest jeszcze uwiązanym przez Mojego przeciwnika.


Dlatego zwalczajcie to zło, i ćwiczcie się w ostrej samokrytyce, a wówczas odkryjecie błędy, które uczynią was małymi i spowodują że zstąpicie z waszego tronu, który wy sami sobie urządziliście na wskutek błędnej oceny waszej wartości ... Tylko sama pokory pozwoli wam na dojrzewanie, gdyż wówczas będziecie ode Mnie otrzymywać łaskę i to nawet w nadmiarze, Ja Sam zajmę się wami, gdyż wy w pokorze zbliżycie się do Mnie, a wasza modlitwa skierowana do Mnie będzie uwewnętrzniona i pełna oddania, a Ja spełnię waszą prośbę, Ja przyciągnę was do Mnie jako Moje dzieci, gdyż wówczas będziecie już ostatecznie oddzieleni od Mojego przeciwnika, który dlatego stał się Moim przeciwnikiem, gdyż wyniósł się ponad Tego, z Którego siły on się wywodzi ... Amen





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...