Strony

niedziela, 3 marca 2019

Powrót do Boga cz. 18

Obraz może zawierać: niebo, zmierzch, na zewnątrz i przyroda

B.D. Nr. 8032                                                                                                             04.11.1961


Co to jest miłość? ...
Przeistoczenie z miłości egoistycznej na miłość do bliźniego ...


Raz po raz upomina się was, abyście życie wasze prowadzili w miłości, gdyż miłość jest siłą która was zbawia ... miłość jest drogą, która do Mnie prowadzi, miłość jest Moim pra elementem, i dlatego też jest ze Mną wewnętrznie połączony ten, kto żyje w miłości, gdyż on przyciąga Mnie z całą pewnością, Mnie, Który Sam miłością tą jest, lecz co to oznacza .. „prowadzić życie w miłości według Mojej woli?” ...

            Wy powinniście tą egoistyczną miłość, którą wasza istota na początku waszego wcielenia jako człowiek jeszcze jest, przemienić w wolną od osobistych profitów miłość do waszego bliźniego, tzn. wy powinniście tą wymagającą miłość, która chce posiadać, przemienić w ofiarną, dającą, chcącą uszczęśliwiania miłość, gdyż jedynie taka miłość może zostać nazwana „miłością boską” , gdyż Mój przeciwnik zrozumiał, jak może tą boską miłość w  was .. w jej przeciwieństwo obrócić. On włożył w was pożądanie za rzeczami które są Bogu przeciwne, tak .. on pojął jak może w was ludziach obudzić pożądania, które wy potem staracie się urzeczywistnić; on spuścił do waszego serca egoistyczną miłość, i tą właśnie miłość, podczas waszego nadziemskiego życia, musicie na powrót w ofiarną miłość obrócić, w miłość wolną od osobistych życzeń. A więc powinniście się ćwiczyć w ofiarnej miłości, powinniście mniej o was samych myśleć, a za to bardziej zająć się losem waszych bliźnich. Powinniście waszych bliźnich uszczęśliwiać i promieniować z głębi serca miłością, gdyż jedynie taka miłość jest boską, ona jest tą miłością, która nas na nowo łączy na czas i na wieczność. Dlatego też trzeba ciągle na nowo zwracać uwagę ludzkości na jej zadanie, które powinna tutaj na ziemi zrealizować .. przekształcenia się w miłość; ciągle na nowo powinno prowadzić się przed jej oczy Moje przykazania miłości, a jednocześnie powinno się jej oznajmić, jakie działanie wywiera na ich duszę życie w ofiarnej miłości, powinna ona otrzymać uzasadnienie ... dlaczego Ja od ludzi miłości tej wymagam ... powinni otrzymać wyjaśnienie, że dlatego upadli w głąb otchłani, gdyż wzbraniali się przed Moją miłością, gdyż wystąpili z Mojego porządku, gdyż postawili się po za Moim prądem miłości, i z tego właśnie powodu w ich istocie się odwrócili.

            Ludzie powinni zostać uświadomieni o tym, że siła miłości gwarantuje także życie, podczas gdy bez miłości jest każda istota ludzka martwą, chociaż żyje jej pozorne życie jako człowiek ... Oni powinni zostać poinformowani o tym, że żyją na ziemi po to aby zarobić sobie na ich wieczne życie i że do wiecznego życia należy również taki stopień miłości, który umożliwi nam zwalczanie miłości egoistycznej . Człowiek powinien o tym wiedzieć, że pod pojęciem słowa „miłość” której ja od niego oczekuję, powinno się zawsze tylko i jedynie rozumieć miłość wolną od osobistych interesów, miłość dającą i zawsze pragnącą uszczęśliwiać. I jeśli stara się on istotę swą w taką miłość przekształcić, to wkrótce doświadczy też on oddziaływania bożej miłości ... On nauczy się jak wszystko zrozumieć, w nim stanie się światłość, a on wystąpi z ciemności ducha, on dotrze do „rozpoznania”, on zostanie przeniknięty przez Mojego ducha i będzie mógł nauczać, gdyż jego wewnętrzne rozpoznanie, da mu umiejętność przenoszenia go na jego bliźniego, który jednak najpierw poprzez działanie w miłości do tego stanu ducha dotrzeć musi, aby również mieć do tego dar pojmowania ... aby przekazaną mu wiedzę rozpoznać jako prawdę.
Miłość musi uzyskać na skutek tego jasny stan ducha, gdyż w innym przypadku słowa jego będą chciały jedynie upozorować spełnienie Mojego przykazania miłości .. dowodu na to jednak nie będzie. Miłość powinna być na pierwszym miejscu, miłość jest boska, miłość to ogień, który nieomylnie promieniował będzie światło ... a więc musi być prawda do rozpoznania wszędzie tam, gdzie człowiek się w prawdziwej miłości ćwiczy, po to aby myślenie człowieka stało się właściwe, aby jego wewnętrzne światło mogło w nim zapłonąć, i aby mógł on potem mądrze przemawiać .. bo Duch w nim wówczas przemawia .. gdyż Ja Sam przez niego wtedy przemawiać mogę .. a słowa Moje są zaprawdę światłem i życiem, oraz świadectwem najgłębszej prawdy. A więc musi być oddziaływanie życia w miłości do rozpoznania, bo kto w miłości żyje, ten żyje w Mnie, a Ja w nim. I wszędzie tam, gdzie Ja mogę być, daje się odczuć duch Mój tak  że wy zaprawdę nie możecie już wątpić w Moją obecność ... Amen


B.D. 8584                                                                                                     10 i 11.08.1963


Miłość do Boga objawia się w miłości do bliźniego ...

Ciągle na nowo mówię do was to samo: Pomóżcie bliźniemu swemu kiedy on znajduje się w potrzebie ... pomóżcie mu niezależnie od tego, czy on się w duchowej, lub też materialnej potrzebie znajduje. I czyńcie to z wolnej od własnych interesów i korzyści miłości, a spełnicie przeznaczenie waszego tutaj istnienia. Gdyż dopiero przez to dajecie Mi dowód waszej do Mnie miłości, kiedy skierujecie miłość waszą na bliźniego, który bratem waszym jest.
Ja jestem Ojcem was wszystkich, ich pragnę waszej miłości, która ma być poświęcona wszystkim Moim stworzeniom które ze Mnie się wywodzą. Was bliźni bardzo często znajduje się w potrzebie, a najczęściej są to przypadki potrzeby duchowej, w której wy mu pomóc powinniście, gdyż nadziemska bieda kiedyś znowu przeminie, ale potrzeba ducha pozostanie nadal, i ciągle wymagała ona będzie pomocy, na ziemi jak i w zaświatach.

            Potrzeba duchowa rezultuje w przeważającym stopniu z braku miłości, a z tego z kolei powodu, z pełnej braków struktury duszy, która podczas jej nadziemskiego życia za przyczyną miłości duchowo dojrzeć powinna ... Jeśli więc dajecie waszemu bliźniemu miłość, to może ona przebudzić w nim miłość wzajemną i spowodować przemianę jego istoty, jeśli zechce on stać się takim jak wy,  jeśli wy waszym dobrym przykładem wzbudzicie  nim chęć do życia w miłości ... Największa pomoc, to obdarowanie bliźniego miłością ... ale również przekazywanie mu słowa ewangelii,  tzn. ...  jeśli jemu jego Stworzyciela i chlebodawcę jako Boga miłości przedstawicie, Boga który jest Ojcem wszystkich ludzi i Który chce aby mówiono do Niego „Ojcze” ...

            Powinniście się niechybnie starać przekazać bliźniemu dobra duchowe, a pomożecie mu przez to w jego własnym dojrzewaniu, jeśli wszystko, co wy mu zaoferujecie w miłości się odbędzie. Ale także w potrzebie materialnej powinniście zająć się waszym bliźnim, i tą pomocą wzbudzicie w nim także wzajemną miłość, gdyż miłość jest siłą w sobie samej i nigdy nie pozostanie bez reakcji, chyba że bliźni wasz należy jeszcze w całości do Mego przeciwnika, wówczas odrzuci on waszą pomoc i nie doświadczy też żadnego oddziaływania miłości. A wy sami dojrzewać będziecie na duszy waszej jedynie przez działanie w miłości ... dlatego też powinna zostać wykorzystana każda okoliczność, gdzie moglibyście działać w miłości. Powinno się zwracać uwagę na każdą sytuacje, w której bliźni wasz znajduje się w potrzebie ... nie powinno się obojętnie przechodzić obok niego pozostawiając go w  biedzie, gdyż wówczas jesteście pozbawieni miłości i nie osiągniecie celu waszego nadziemskiego życia, który polega jedynie na tym, że przyjmiecie na powrót waszą pra istotę .. że staniecie się miłością, którą byliście na samym początku.

            Przykazanie miłości zawsze będzie pierwszym i najważniejszym, i zawsze trzeba będzie ludziom oznajmiać ewangelię, która naucza miłości do Boga oraz do bliźniego ... Nigdy jednak wy sami nie będziecie mogli okazać Mi waszej miłości, jeśli pozostawicie waszego bliźniego po za waszą uwagą, nawet gdyby uczucia wasze do Mnie bardzo silne były ... Prawdziwa miłość do Mnie może zostać wyrażona tylko przez działanie w miłości na rzecz bliźniego. I przez nią właśnie dajecie dowód miłości do Mnie samego. Kto jednak jest w miłości do bliźniego oziębły i obojętny, ten nigdy nie będzie potrafił odczuwać prawdziwej do Mnie miłości, bo jak może człowiek Mnie kochać.. Którego nie widzi, kiedy nie zwraca uwagi na swego brata, którego widzieć potrafi ...

            W czasie końcowym miłość pomiędzy ludźmi jest oziębła, i dlatego też są oni bardzo o de Mnie oddaleni .. o de Mnie, który jako wiekuista miłość .. jedynie za pomocą miłości z człowiekiem połączyć się może ... I dlatego też właśnie duchowa potrzeba  jest tak wielka, bo być pozbawionym miłości oznacza także być pozbawionym wiary, brak wiedzy, oraz siły ...
Dalej oznacza to, znajdować się pod panowaniem tego, który pozbawiony jest wszelakiej miłości i chce ludziom ciągle przeszkadzać w działaniu z miłości ... który chce również wszego zepsucia, przez trzymanie was z dala ode Mnie.  A więc musicie stawiać mu opór, wy musicie szukać drogi która do Mnie prowadzi, a wszystko to będziecie mogli osiągnąć jedynie poprzez działanie z  miłości ... I dlatego mówię wam: „To co wy najmiejszemu z braci Moich uczynicie, to uczynicie dla Mnie” ... Ja sam oceniam waszą miłość do bliźniego jako waszą miłość do Mnie ...
            Jak moglibyście w ogóle Mi miłość waszą udowodnić? ... Jeśli wierzycie we Mnie, że Ja jako ojciec wszystkim Moim dzieciom miłość Mą ofiarowuję, to powinniście Mi jako Moje Dzieci miłość tą odwzajemnić.. i wówczas dopiero będziecie wiedzieć, że wy wszyscy,  jako ludzie, prze ze Mnie jako dziecię Moje widziane jesteście, że wszyscy jesteście tym samym ... ze Mnie wywodzące się stworzenia, i wy musicie się wzajemnie kochać i razem ciągnąć ku Mnie ... Każdy z was musi również wspomagać każdego, powinniście działać tak, aby wasz bliźni nie doznał szkody, musicie mu pomóc we wszelkich tarapatach, musicie z nim razem trzymać, i stworzyć pomiędzy wami prawdziwe braterskie stosunki, aby później wspólnie podążać ku waszemu od wieków Ojcu ... Dopiero wówczas będziecie posiadać wzajemną miłość, której Ja od was ludzi wymagam, bo i wy jesteście tym samym w waszej pra substancji ... a mianowicie miłością ... gdyż wszyscy wywodzicie się z bożej siły miłości.

            I kiedy już stosunek pomiędzy wami ludźmi się zmieni, kiedy wasze myśli i uczynki kierowane będą miłością, to i stopień waszej doskonałości będzie się powiększał, wy staniecie się znowu  tym, czym kiedyś już byliście: przez miłość przenikane stworzenia, których uczynki polegają na sprawianiu sobie nawzajem błogości ... Bo gdzie jest miłość, tam musi też znajdować się dla tej wypromieniowanej miłości stacja odbiorcza, obojętnie czy to Ja Sam jako praźródło, czy też wy jako stacje Mojej siły miłości,  miłość dalej emanujecie ... zawsze musi istnieć jakieś naczynie, do którego wy waszą miłość wysyłać możecie ... a więc będzie nim na ziemi jakiś inny człowiek  ... wasz bliźni, któremu  wy wysyłacie waszą miłość .. którą wy sami o de Mnie otrzymujecie. Znajdującą się w was iskierkę miłości Ja utrzymuje przy życiu wysyłając do was ciągle więcej miłości, która was do uczynków z miłości skłania, a te uczynki wykonywać będziecie znowu  na bliźnim waszym, gdyż będziecie odczuwać w was stałą potrzebę nieustannej działalności z miłości na rzecz bliźniego ... jeśli tylko miłość Moja raz do waszego wnętrza promieniować może. A waszą z miłości płynącą działalnością  na rzecz bliźniego dajecie Mi dowód na to że pozwalacie Mojej miłości do wnętrza waszego promieniować, że otwieracie serca wasze .. i pozwalacie na wejście Mi i Mojej miłości ... Wasza miłość jest dowodem tego, że jesteście Mi znowu w miłości oddani, gdyż w innym przypadku byłyby serca wasze zamknięte, a Ja nie mógłbym w was działać. I jeśli tylko nie będziecie prowadzić waszego życia za jednostronnie, zawsze pamiętając o waszym bliźnim,  i troszcząc się o jego duchowy i materialny los, jeśli będziecie się starać sprowadzić go na drogę do Mnie  i będziecie mu pomocą również w nadziemskiej potrzebie .. jeśli on zwróci się do was z prośbą o pomoc. Wy żyjecie po to razem, abyście mogli sobie wzajemnie pomagać w duchowym dojrzewaniu. Raz po raz będziecie otrzymywać okazje, gdzie będziecie mogli w usłużnej miłości działać ... Więc musicie okazać dobrą wolę i pozwolić się prowadzić zawsze do Mnie skierowani, do waszego Boga i Stworzyciela, którego wy jako Ojca waszego uznajecie, i Jemu miłość waszą ofiarowujecie ... A wtedy będziecie się wzajemne jako bracia, miłować .. i wzajemnie czynić dobro... I wtedy to dojrzewa na ziemi dusza wasza, i cel swój będzie ona mogła osiągnąć: ona połączy się przez jej miłość ze Mną, z miłością wiekuistą, i od tego momentu zostanie już na wieki w stanie błogości ... Amen.


B.D. Nr. 8711                                                                                                             30.12.1963

Więzy miłości powinny łączyć wszystkich bez różnicy ...

To co zawsze was do doskonałości prowadzi, to miłość ... I ta właśnie miłość powinna głęboko w waszym sercu zapłonąć. Ona powinna wypełnić całą waszą istotę i stać się napędem dla waszej woli i waszych uczynków, a wówczas coraz bardziej zbliżać się będziecie do pełni waszej doskonałości, i wtedy będziecie też mogli powiedzieć, że na nowo się narodziliście, bo przekształciliście istotę waszą na powrót na waszą pra istotę. Jak niewielu jednak ludzi osiągnie jeszcze na ziemi ten wysoki stopień miłości, ale Ja traktuję już ich dobrą wolę jako dowód ich miłości ... jako chęć dotarcia do Mnie, jako pragnie Mojej obecności, co zawsze już dowodem miłości do Mnie jest.

            Wy ludzie, nie potraficie tej gorącej miłości do Mnie, i do wszystkich Moich stworzeń okazać, miłości która czyniła by was już na ziemi boskimi istotami ... wy żyjecie na świecie, który pozbawiony jest wszelkiej miłości, i to wywiera nawet na tych wpływ, którzy posiadają chęć kochania, lecz  przez ciągle powracające fazy braku miłości wewnętrznie hamowani są w okazaniu ich miłości, która by wzajemną miłość obudziła. Wy powinniście podjąć pomimo tego wszelkie prace nad duszą waszą, powinniście kochać nawet tam gdzie się was nienawidzi, i dzięki temu nauczycie się przemóc was do takich czynów, i będziecie stale do coraz większej miłości gotowi. I możecie śmiało w to uwierzyć, to jest dla was możliwe ... jeśli Mnie z waszego wnętrza poprosicie o dopływ energii, tam gdzie wy sami za słabi jesteście.

            Kochać coś co dobre i piękne nie jest żadną szczególną zasługą ... Ale okazać człowiekowi miłość który jest do was niedobry i wieloma wadami obciążony, to już jest bardziej trudne, ale za to i  bardziej opłacalne, gdyż wówczas podniesie się także stopień waszej miłości, a wy będziecie się do Mnie .. tej wiekuistej miłości .. coraz bardziej zbliżać. Aby było to jednak możliwe, to wy sami musicie się dla strumienia Mojej miłości otworzyć... Musicie Mnie prosić, abym zmiękczył serca wasze, abym Ja sam w was działał, kiedy wy spotkacie ludzi, którzy wydają się wam być do was wrogo usposobionymi, lub w oczach waszych wyglądają na ludzi nie godnych kochania. Musicie wziąć pod to uwagę, że wszyscy ludzie są Moimi stworzeniami, że Ja wszystkich chciałbym z powrotem jako dzieci Moje pozyskać, że wy wszyscy posiadacie tego samego Ojca, oraz pamiętać także i o tym, że nie wszyscy osiągnęli już ten sam stopień duchowej dojrzałości, który na ziemi osiągnąć powinni i osiągnąć mogą.  Lecz więzy miłości powinny was wszystkich połączyć, gdyż przez tą miłość pomożecie ludziom o niższym stopniu doskonałości osiągnąć jej wyższy stopień, bo każdy promyk miłości który wy wyślecie, nie pozostanie bez echa, gdyż zawsze będzie on dobroczynnie oddziaływał na duszę która otoczona jest jeszcze gęstymi powłokami.

Wy potraficie to ... przynieść miłość takim właśnie ludziom, jeśli tylko pomyślicie o tej biedzie w jakiej dusze ich się znajdują, dusze, które jeszcze długo będą musiały walczyć zanim osiągną ich dojrzałość duchową. I jeśli wy, gdy tylko taki człowiek wam naprzeciw stanie, natychmiast o Mnie pomyślicie, i o promieniującej ze Mnie miłości, która zawsze jest gotowa na to, aby zostać przez serca wasze odbieraną ... a więc wystarczy tylko krótkie wasze zwołanie do Mnie w Jezusie, abym Ja wysłał wam Moje Promienie miłości,  a wy staliście się zdolni do kochania tego który wam naprzeciw stoi, którego ja wam nie bez przyczyny na drogę waszą zsyłam, gdyż zarówno on, jak i wy powinniście dzięki takim spotkaniom stać się bardziej dojrzali ... spotkaniom do których odczuwacie wewnętrzny opór ...
Nigdy nie powinniście stawiać waszej własnej wygody na pierwszym miejscu, nigdy nie powinniście się siebie samych pytać, czy takie spotkania wam na dobre wyjdą, powinniście raczej bardziej brać pod uwagę stan drugiego  człowieka aby postarać się mu pomóc. Czy może uważacie, że Ja zesłałbym na was coś, co by wam mogło zaszkodzić? Miłość w was powinna coraz jaśniej zacząć płonąć, a ode Mnie płynie nie ustnie do was Mój strumień Miłości ...  Jeśli wy jednak w sposób nadziemski starć się będziecie spotkanie takie ocenić, i czynić będziecie nadziemskie wykręty, aby je z dala od was trzymać, to w tym momencie nie działacie w kontakcie ze Mną, i nie możecie też żadnej pomocy z Mojej strony oczekiwać.

            Wszystko, co was w nadziemskim życiu spotka, spotyka was jedynie po to, aby dusza wasza mogła poprzez waszą działalność dojrzewać, i nie powinniście starać się tego unikać, a tylko z  wykorzystaniem Mojej siły temu się stawić, a stanie się to dla was, i dla waszych bliźnich prawdziwym błogosławieństwem. Możecie mieszkającą was miłość rozwinąć zaprawdę do bardzo wysokiego stopnia, jeśli tylko zawołacie Mnie w myślach waszych prosząc o ofiarowanie wam siły, więc o dopływ strumienia Mojej miłości, otwierając się jednocześnie na jej przyjmowanie. Warunkiem do tego jest, abyście nie utracili Mnie w waszych myślach ... I to właśnie jest kluczem ... jedynym wytłumaczeniem na to, abyście już tu na ziemi wasza duchową doskonałość osiągnąć mogli ... Bo gdy tylko myśli wasze stale Mnie obejmować będą, to i strumień siły miłości Mojej stale by was dotykać musiał, a wówczas Ja  mogę stale być dla was obecnym ... Moja obecność z kolei jest dowodem waszego złączenia się ze Mną, które zawsze może dojść do skutku  jedynie dzięki miłości. A więc mogła by miłość uczynić was bez reszty boskimi, i to już za życia na ziemi ... Ponieważ wy jednak tylko w bardzo rzadkim przypadku ją do takiego stopnia rozwinąć potraficie, to będziecie także i cierpieć musieli, aby poprzez wasze cierpienie doprowadzić do stopienia się powłok waszej duszy ... Ale co by was nie spotkało, to wszystko jest dokładnie i z uwzględnieniem dobra waszego przewidziane ... a więc wyjdzie wam to tylko na pożytek, pod warunkiem że wy zechcecie do Mnie powrócić .. i urzeczywistnić ostateczne połączenie się was ze Mną, które zagwarantuje wam wieczne życie w błogości ducha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...