Strony

wtorek, 12 marca 2019

Co się dzieje na planecie Ziemia?

Obraz może zawierać: 1 osoba


O Karen Bishop i jej biuletynie
Co się dzieje na planecie Ziemia?
(What's Up On Planet Earth?)



Karen jest z wykształcenia prawnikiem i psychologiem. Otrzymała certyfikat Life Purpose Career Counseling, pracując wiele lat jako doradca. Stworzyła programy pracy z dziećmi niepełnosprawnymi i młodzieżą szkolną.
Po pięciu latach badań i treningu, Karen zaprezentowała swój warsztatowy program zatytułowany Co każdy z nas ma do zaoferowania? Rozpoznawanie indywidualnej, unikalnej oferty każdego z nas. Jako doradca i nauczyciel pracowała z agencjami okręgowymi, organizacjami non-profit, z amerykańskimi grupami plemiennymi, szkołami i pojedynczymi osobami. W 1998 roku opublikowała broszurę Co mówi dusza: inspirujące rady na życiową drogę.
Realizując pragnienie wspomagania instytucji non-profit, połączyła swoją pasję pisania, wykształcenie prawnicze i dziesięć lat doświadczeń w pracy dla tego typu organizacji, zostając uznanym pisarzem i konsultantem w instytucjach non-profit. W roku 2000, kiedy leczyła poważną kontuzję nogi, zwrócono się do niej, by poprowadziła kolumnę w tygodniku, którą nazwała “Znajome miejsce”, poświęcając ją przyjaciołom i rodzinie. Okazało się to dla niej uzdrawiające i spowodowało powrót do rodzinnego Asheville w Północnej Karolinie z Durago w Kolorado.
Poprzez całą swoją karierę Karen stosowała swoje zdolności telepatyczne, jasnowidcze i z zakresu czuciowiedzy, które posiadała od dziecka. W roku 1997 zaczęła stosować swój dar dostępu do innych wymiarów rzeczywistości wraz z umiejętnościami jasnowidza dając odczyty. W roku 1998 ukończyła trening parapsychiczny w Instytucie Edgara Cayce’a w Virginia Beach.
Karen odczytuje przekazy energetyczne, podróżuje między wymiarami i komunikuje się z nimi, uwalnia istoty duchowe, pomaga zagubionym duszom znaleźć drogę ku światłu, komunikuje się z tymi, którzy przeszli na tamtą stronę, jak również z przewodnikami duchowymi i aniołami. Głęboko połączona z ziemią posiada od najwcześniejszych lat wiedzę na temat przyszłych wydarzeń na planecie oraz skoku wibracyjnego jaki ma nastąpić.
Obecnie mieszka we Flagstaff w Arizonie, gdzie podążając za swoją pasją pisze i tworzy biuletyn internetowy Co się dzieje na planecie Ziemia?(What's Up On Planet Earth?), a także szyje i projektuje dzieła sztuki z tkanin do dekoracji wnętrz (obecnie to jest jej hobby). Pracuje teraz nad książką Jak znaleźć cel swojej duszy. Etap wznoszenia się w wyższe wibracje.

O biuletynie What's Up On Planet Earth? (Co się dzieje na planecie Ziemia?)

Od dziecka byłam bardzo wrażliwa i obdarzona niezwykłymi zdolnościami, z którymi nie wiedziałam co robić. Jako małe dziecko rzadko dawałam wyraz moim uczuciom, gdyż byłam bardzo nieśmiała, mocno współodczuwając z innymi, i nie mając pojęcia jak się zachowywać wobec dziwnych obyczajów panujących na planecie, na której się znalazłam. Jak wielu wrażliwców szukałam pocieszenia i bliskości pośród natury i zwierząt, i żyłam w moim własnym świecie, komunikując się i znajdując przyjemność w kontaktowaniu się z jego szczególnymi energiami. Jak długo sięgam pamięcią, zawsze wiedziałam, co ma zajść na planecie Ziemia. To było jakbym sama BYŁA planetą Ziemią, lub też bardzo blisko związana z jej stwarzaniem. Wysoce uwrażliwiona nieustannie odczuwałam każdy skok energii w całym moim ciele, ale rzadko o tym mówiłam, gdyż wielu śmiało się ze mnie, a nikt nie był gotów słuchać. Nie rozumiałam, dlaczego nikt nie wie tego, co ja.
Po wielu latach uzdrawiania, jakiego dokonywałam, zaczęłam mówić do ludzi, a oni zaczęli mnie słuchać. Doświadczając paniki i obaw, znalazłam wielkie pocieszenie w odkrywaniu wyższego znaczenia spraw, w odczytywaniu energetycznych przekazów z wyższego wymiaru, w przekonywaniu się, że wszystko było w doskonałym boskim porządku, że wszystko jest dobrze. Doświadczanie paniki i obaw stanowiło świetny kontrast, który kierunkował mnie w stronę mojej życiowej ścieżki. Zawsze na krawędzi, zaczęłam poruszać się, mówić i BYĆ niejako ucieleśnieniem ewolucji siebie i naszej planety.
Było oczywiste, że potrzebowałam ujścia dla tego, co chciałam wyrazić. Ponieważ wielu zaczynało zdawać sobie sprawę z tego, że coś się dzieje na naszej planecie, sformułowane zostało zapotrzebowanie. W połączeniu z osiągnięciami pisarza i doświadczeniem jasnowidza, posiadając wewnętrzną wiedzę, zachęcana i wspomagana przez moich duchowych przewodników i zaprzyjaźnionych ludzi, a przede wszystkim z powodu własnej i innych oczywistej ewolucji wiodącej do wyższego stanu istnienia biuletyn Co się dzieje na planecie Ziemia? mógł powstać. Dla mnie jest on całkowitym i kompletnym wyrażeniem wszystkiego, czym jestem, i służy mi doskonale w każdym względzie. Stanowi w pełni otwarty kanał do nieprzerwanie czynnego i połączonego ze mną źródła energii. Dzieje się to bez wysiłku. Jest doskonałością. Jest moją radością i tym kim jestem.
            Dziękuję wam za uczestniczenie w mojej radości i pozwolenie mi na BYCIE SOBĄ w trakcie pisania tego biuletynu. Błogosławieństwa, pokoju i wielkiej radości życzę wam w tych cudownych czasach,

Karen    


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...