Strony

sobota, 1 grudnia 2018

Zalecenie odnośnie odmawiania różańców.


Obraz może zawierać: 4 osoby

Sanat Kumara
28 listopad 2005

JA JESTEM który JEST Sanat Kumara. Przyszedłem udzielić wam zaleceń odnośnie odmawiania podanych przez nas cyklów modlitw, swoistych różańców.
Nie ma żadnych szczególnych zaleceń i żadnych szczególnych wymagań związanych z odmawianiem czy odczytywaniem tych naszych różańców. Możecie to robić wszędzie, ale po kolei. Możecie odmawiać pierwszy różaniec w pierwszym tygodniu, drugi – w drugim tygodniu i trzeci – w trzecim tygodniu. Potem powtórzcie cały cykl różańców.
Wreszcie możecie zadecydować sami i trzymać się wskazówek otrzymywanych ze swojego Wyższego Ja.
Istnieje coś, o czym chciałbym wam przypomnieć i o czym nie powinniście zapominać nigdy. Dotyczy to ciągłego utrzymywania pozytywnego stanu świadomości podczas odmawiania różańca oraz podczas jakiejkolwiek waszej pracy duchowej. Starajcie się trzymać wasze myśli skupione na Wyższej Rzeczywistości. Nigdy nie zapominajcie, że podczas odmawiania różańca zachodzi kontakt z Bogiem. Powinniście ciągle odczuwać błogie drżenie i trzymać z boku wszelkie cielesne myśli i uczucia. Jeżeli jesteście rozdrażnieni po nieprzyjemnej rozmowie lub kłótni, przełóżcie odmawianie różańca. Z początku harmonizujcie swój stan poprzez spacer, poprzez przyrodę lub słuchanie spokojnej muzyki albo pomedytujcie w ciszy. Nigdy nie przystępujcie do pracy duchowej w stanie rozdrażnienia lub jakiejś dysharmonii.
Zawsze pamiętajcie, że zabarwiacie swoje działania poprzez swój stan wewnętrzny. Jeżeli przystąpicie do odmawiania różańca w jakimś stanie nieharmonijnym to zamiast przesyłania energii do Wyższych sfer kierujecie Boską energii w wasz świat fizyczny i zatem wspomagacie pomnażanie iluzji.
Dlatego przystępujcie do odmawiania różańca tylko w stanie harmonijnym. Im wasze służenie jest bardziej bezwarunkowe, tym większą pracę duchową wykonujecie.
Wszystko, co wysyłacie do tego świata, powraca do was. Dlatego szczodrze dawajcie, nie dbając ani o siebie, ani o swój czas na odmawianie różańca. Cała energia, którą bezwarunkowo oddajecie Bogu, powróci do was.
I wszystko dokona się w najlepszy sposób.
Bóg was kocha i zawsze daje wam możliwość przejścia przez życie możliwie najlepszą Drogą.
Udzieliłem wam zaleceń, jakie uważałem za konieczne. Zawsze jednak bardziej szczegółowe zalecenia możecie dostać z waszego Wyższego Ja. Trzeba tylko zechcieć, przejawić dążenie i wsłuchać się w wasze serce.
JA JESTEM który JEST Sanat Kumara, z miłości do was.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...