Strony

środa, 12 września 2018

Nauka o prawidłowym wykorzystywaniu Boskiej energii


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, tekst i na zewnątrz

Nauczyciel Godfre *
6 lipca 2009 roku

JA JESTEM który JEST Godfre
JA JESTEM który JEST wyjątkowo rzadko przychodzę poprzez tego posłannika. Korzystając z dzisiejszej możliwości/okazji, chciałbym zwrócić się do szerokiej audytoria nosicieli światła całego świata.
Wcielałem się w Ameryce i dziś przychodzę poprzez rosyjskiego posłannika. Sam fakt mojego dzisiejszego przesłania mówi sam o sobie. Nie ma sprzeczności pomiędzy jednostkami, kiedy osiągną one pewnego poziomu duchowego w swoim rozwoju.
Gdy znajdujecie się w nizinie, widoczne są dla was góry dalekie, lecz nie macie szerokiego widoku/widnokrąg. Gdy wspinacie się na szczyt góry, przed wami odrywa się perspektywę, której nie widzieliście znajdując się w nizinie. Dlatego waszym zadaniem polega na tym by nie zajmować się puste/próżne gadaniem, nie tonąć w błoto codziennej marnoty. Wasze zadanie jest – wznieście s swojej świadomości możliwie wyżej w obszarze gdzie nie ma sprzeczności pomiędzy ludźmi.
Podział w waszym świecie istnieje tylko dlatego że nie doszliście tego poziomu świadomości, skąd odkrywa się szeroki horyzont Boskiej Wolności.
Spędziłem swoje ostatnie wcielenie w Ameryce i ja bardzo lubię ten kraj. Cieszę się również że mogę przyjść poprzez rosyjskiego posłannika, ponieważ łączność pomiędzy tymi dwoma krajami powinna się zachować.
Duchowy rozwój Rosji może dać bardzo dużo Ameryce. Doświadczenie Ameryki również może być wykorzystane/współdzielone/pożyczane (przez) Rosji.
Istnieje Boskie rozwiązanie dowolnego problemu czy sprzeczności na planie fizycznym. I wtedy gdy jest wystarczająca liczba płonących serc gotowych poprzez osobistego przykładu zapalić tysiące nosicieli światła, wtedy każdy lód, każdy mróz w stosunkach pomiędzy dowolnymi krajami świata poluzują/(uspokoją się).
Należy być ponad polityką, ponad ekonomią, ponad dowolną dziedziną w ludzkich stosunkach.
Podzielę się wami bardzo wielką tajemnicą. Tajemnicę tą należy opowiedzieć możliwie większej liczbie ludzi. Natychmiast! Tajemnica ta polega na tym, że gdy tylko pozwalacie Bogu być obecny we was, to zmieniacie wszystko wokół was.
Wy, każdy, pozwólcie Boga być obecnym we was! Zaproście wasze JAM JEST Obecność wejść do waszej świątyni i być w nich na stałe.

W każdego z was jest cząsteczka Boga. Dlatego każdy z was może uczynić swoja fizyczna świątynia miejsce stałej obecności Boga. Możecie ciągle poszerzać obecność Boga w wielu z was, na tyle o ile mogą wytrzymać wasze fizyczne przewody jak i bardziej subtelne przewody.
Wszystkie dziedziny ludzkiego życia określają się tylko tego, na ile ludzie pozwalają Boga być obecnym w nich wewnątrz.
Jest to bardzo prosta prawda. Jest to właśnie to co powinniście robić codziennie – zapraszać wasza JA JESTEM JEST Obecność do/w swojej świątyni.
Jest to najprostsza praktyka i najprostsza metoda słuchowa jaka może istnieć.
Mówicie:
„W imię JA JESTEM JEST TYM CZYM JA JESTEM JEST wzywam moja JA JESTEM JEST Obecność, cząsteczka Boga we mnie, by była ze mną w ciągu całego dzisiejszego dnia. Proszę cię, moja JA JESTEM JEST Obecność, przyjmij pod swoją bezpośrednią kontrolę wszystkie moje działania, uczynki, słowa i myśli. Proszę ciebie moja potężna JESTEM JEST Obecność, działaj poprzez mnie podczas całego dzisiejszego dnia, prowadź/naprowadzaj/kieruj moje życie. Amen”.
I po tym waszym wezwaniu obecność Boga w was wzmocni się na tyle na ile pozwala mu stan waszych czterech niższych ciał. Staniecie się przewodnikiem Światła dla waszego świata.
Wasz świat potrzebuje Światło, wasz świat odczuwa ciągły niedosyt/niedobór energii. Powinniście rozporządzać się waszym Światłem wielką/dużą ostrożnością. Odpowiedzialny jesteście za to Światło, które udzielacie otaczających was ludzi.
Są ludzi, którym wasze Światło wasza energia jest potrzebna jak łyk wody w upalnej pustyni. Wasz energia da im możliwość odzyskać siły i znów skierować się na drodze życia. Są też inny ludzi którzy chcą tylko dostawać i dostawać wasze Światło, lecz sami niczego nie chcą działać/zrobić/uczynić, mało tego, wykorzystują otrzymanej energii nie dla Boskich celów, lecz dla celów dokładnie odwrotnych/przeciwnych do Boskich. W tym przypadku karma nieprawidłowego/niepoprawnego wykorzystania ich energii spadnie na was. Jesteście odpowiedzialny za Światło które dajecie. Powinniście zatem prawidłowo rozporządzać się nim w waszym życiu.
Nie podlewa się suche drzewo. Nie podlewa się chwasty/tarnina. Lecz to co jest żywe, to co przynosi dobry urodzaj, powinno dostać swej porcji ożywiającej wilgoci.
Udzieliłem wam Naukę o poprawnym/prawidłowym wykorzystaniu Boskiej energii w waszych życiach.
Puste/Próżne rozmowy, nieskończone objaśnienia/wyjaśnienia stosunków, - wszystko to zmusza was do niepoprawnym wykorzystywaniu Boskiej energii.
Bóg daje wam energia do tego żeby napoiliście tych którzy pragną/(są spragnieni), którzy potrzebują waszej pomocy i wsparcie, żeby dale podążać drogę życia.
Udzieliłem wam Naukę o uważnego/ostrożnego wykorzystaniu Boskiej energii. Tylko wy sami możecie i powinniście zastosować tej Nauki w/na praktyce w waszych życiach.
JA JESTEM który JEST Godfre.

* Godfre - Wywyższony Nauczyciel Godfre wcielony jak Gay V. Ballard, posłannik Sent Germaina. Poprzez niego przyszły na Ziemi Nauki Wielkiego Białego Bractwa, Prawo JA JESTEM który JEST Obecność, utrzymywał on skupienia światła świadomości Chrystusa dla planety do swojego wywyższenia w 1939 roku. Jego żona Edna Ballard – obecnie Wywyższona Nauczycielka Lotos. Gay Ballard pisał pod pseudonimem Godfre Rey King.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...