Strony

wtorek, 25 września 2018

Doskonałość znajduje się w waszym wnętrzu!


Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

Saint Germain
10 grudnia 2009 roku

JA JESTEM który JEST Saint  Germain!
Czy czujecie radość, słysząc mnie? Przybyłem, żeby tchnąć w was sporą porcję optymizmu! Jestem bardzo optymistycznym władcą. Mimo wszelkich trudności, ktόre się potęgują, jestem pewien, że zwycięstwo, ostateczne zwycięstwo, odniosą siły Światła! Inaczej i być nie może! Wszelkie problemy i utrudnienia na Drodze zawsze spotykałem z radością! Bo jest na czym poćwiczyć się. Jest na czym się uczyć!
Z całego serca życzę wam nauczyć się właśnie w ten sposόb przyjmować wszelkie trudności, na ktόre napotykacie na swej Drodze. Zawsze powinniście pamiętać, że Bόg nie daje wam zadań ponad siły: zadanie lub problem, przed ktόrym stoicie, chociaż zasłania wam przegląd, jest tylko iluzją. Problem znajduje się przed wami dokładnie tyle czasu, dopόki w swojej świadomości znajdziecie klucz do jego rozwiązania
A jeśli stale koncentrujecie się na problemach, więc będziecie zderzać się z problemami, a jeśli koncentrujecie się na powodzeniu, sukces zawsze będzie waszym towarzyszem!
Optymizm to cecha, ktόra jest mi właściwa. I ja pragnę wyposażyć was w optymizm.
Wszystko, co przydarza się wam w życiu, uwarunkowane jest przez was samych, przez te wybory, ktόrych dokonaliście w przeszłości. Wszystkie wydarzenia mają swoje źrόdło w starych wyborach i w byłych nie wartościowych stanach waszej świadomości. Dlatego prawdziwą przyczyną wszystkiego, z czym stykacie się w życiu, siedzi wewnątrz was, w waszej świadomości. Ujemne energie, ktόre są obecne w was, przyciągają do was negatywne sytuacje z przestrzeni. Istotnie, sami stwarzacie iluzję, żeby pόźniej, napotykając na nią, rozpraszać ją. Tak naprawdę, nie zawsze wam to się udaje, najczęściej wywołujecie jeszcze większą iluzję. Tak się dzieje dlatego, że macie niesłuszny stosunek do wszystkiego, co dzieje się w waszych życiach.
Napewno mieliście w przeszłości ciężkie sytuacje. Przejmowaliście się i myśleliście, że życie straciło już dla was sens. Być może, to było niepowodzenie w miłości, albo pech w pracy, w rodzinie. Przypomnijcie sobie, mijał jakiś czas: może dzień, może miesiąc, a może rok albo parę lat – i gdy powracaliście w swej świadomości do tej sytuacji, ona nie wydawała się wam tak beznadziejna i bez wyjścia.
Sami tworzycie sytuacje, ktόre potem heroicznie przezwyciężacie. Ta Nauka, ktόrą udzielam, skierowana jest na przezwyciężenie wewnętrznych negatywnych stanόw, ktόre zostały zrodzone w przeszłości. Po prostu musicie w momencie, kiedy wam wszystko się wydaje beznadziejne i bezsensowne, wspomnieć o mnie. Po prostu przedstawcie sobie mόj wizerunek, dajcie sobie możliwość abstrahować się od bieżącej sytuacji.
Wiem, że kiedy jesteście pogrążeni w iluzji, iluzja wydaje się wam taka realna, że nie sposόb wspomnieć o Nauczycielach (Władcach), o Nauce i o mnie. Tego musicie się nauczyć.
Bόg jest wielki. Pozwala każdemu z was na własną iluzję. Jedna i ta sama sytuacja, w ktόrej znajdą się rόżni ludzie, dla jednych wydaje się tragiczna, dla drugich ciekawa, a trzeci w ogόle nie doświadczają żadnych uczuć wobec tej sytuacji.
Na tym polega sztuka przeobrażenia/zmiany sytuacji. Oczywiście, nic nie zmieniacie na zewnątrz, lecz zmieniacie wasz stosunek do sytuacji. Po prostu znajdujecie w tej sytuacji coś pozytywnego, następnie jeszcze coś. Zatem nie na długo przesuwacie uwagę na inną przyjemną sprawę, a gdy wracacie do sytuacji, już nie wydaje się wam tak zła i beznadziejna. W końcu zmienia się sama sytuacja, ponieważ przez swόj do niej nowy stosunek zmieniliście ją. A ta bardzo gęsta energia, ktόra wywołała tę negatywną sytuację, w ktόrej się znaleźliście, trochę rozładowała się dzięki waszym słusznym wewnętrznym działaniom.
Umiejcie na każdą sytuację popatrzeć pod pozytywnym kątem. Ważne jest wybrać słuszny kąt spojrzenia na waszą sytuację.
W rosyjskiej nacji jest obecna pewna cecha charakteru, ktόra tak naprawdę bardzo wiele szkodzi. To jest brak umiejętności optymistycznego spojrzenia na rzeczy. Lubię Amerykanόw, lubię za to, że potrafią w każdej sytuacji znaleźć plusy. nek do sytuacji.
Nawet przez pewien czas nie mogłem dawać przesłań przez rosyjskiego posłannika, do takiego stopnia przeszkadzała mi rosyjska mentalność.
Wszystko można naprawić. I wiele cech charakteru, nawet jeśli ukorzeniły się przez wiele wiekόw podczas wcieleń w nie pomyślnych warunkach, można poprawić.
Przekazywałem naukę alchemii, naukę przeobrażenia przez amerykańskich posłannikόwSedno tej nauki polega właśnie na tym, że dzięki ogniom waszego serca możecie zmienić każdą sytuację, przetworzyć cały negatywizm  w najlepsze ludzkie cechy.
Moje przesłanie nadaję właśnie pod koniec roku, kiedy na pόłnocnej pόlkuli mało słońca i ludzie są poddani depresji. Należy wam więcej uwagi poświęcać pracy nad sobą. Doskonałość jest włożona w wasze wnętrze. To wasza Boska istota, złoto, ktόre leży w głębi waszego jestestwa. Wam należy tylko użyć wysiłku, żeby rozgrzebać karmiczne zawały, ktόre przeszkadzają wam w korzystaniu z waszego skarbu.
Staniecie się szczęśliwi! Na pewno będziecie szczęśliwi, jeśli skorzystacie w życiu z rad, ktόre udzielam ja i inni Wyżsi Nauczyciele.
Byłem szczęśliwy przekazać wam dzisiejsze przesłanie!
JA JESTEM który JEST Saint Germain!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...