Strony

czwartek, 3 maja 2018

Ja Jestem który jest, tak, Ja Jestem który jest Adamus Saint-Germain. Jestem Mistrzem.



Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Porozmawiajmy przez moment o Mistrzach. Określenie „Mistrz" jest szeroko rozpowszechnione, otwarcie i swobodnie używane. W przeszłości było wielu, wielu Mistrzów, lecz ci z przeszłości są innymi, niż mistrzowie Nowej Energii. Mistrzowie z przeszłości często musieli przechodzić przez skrajne cierpienie, by stać się Mistrzami. Musieli ignorować swoje ciała, musieli dosłownie wypierać się swojej ludzkiej egzystencji, celem głębszego wglądu w swoją duszę, oddzielenia tego, co było człowiekiem od tego, co było duchem; tego co było realne od tego co było iluzją; tego co było walką ego, od tego co błogosławieństwem bycia człowiekiem. Więc wielu mistrzów o których słyszałeś lub czytałeś, znosiło to wielkie cierpienie, stając się męczennikami i Mistrzami. W Nowej Energii nie ma takiej potrzeby.
Mistrzowie Nowej Energii rozumieją, że MISTRZOSTWO OZNACZA  -  BYCIE CZŁOWIEKIEM. Oni rozumieją, że tyczy to integracji wszystkich energii w sobie. Mistrz Nowej Energii rozumie źródło Radości i uwalnia stare pojęcie cierpienia. Wielu mistrzów z przeszłości żyło w izolacji. Odeszli samotnie, z dala od miast i rodzin. Żyli w lasach jako pustelnicy, na bezludnych wyspach lub opuszczonych terenach kraju, gdzie nie mieszkali żadni inni ludzie, być może usprawiedliwiali to powrotem do kontaktu z naturą. Mistrzowie minionych czasów musieli porzucić obecność innych ludzi, aby naprawdę odkrywać siebie.
Jednakże, Mistrz w Nowej Energii, rozumie że należy być częścią ludzkości i społeczeństwa. Mistrz w Nowej Energii, rozumie, że izolacja i oddzielenie nie służą potrzebom tych, którzy gotowi są być nauczycielami. Tak więc, Mistrz Nowej Energii, uczy się być Mistrzem egzystując w ludzkiej rzeczywistości, otoczony innymi ludźmi; kiedy jest w swojej codziennej pracy; kiedy podróżuje; kiedy idzie do tych samych sklepów lub nawet do tych samych kościołów, co inni ludzie.
Będą chwile, gdy zechcesz być sam, będą chwile, kiedy będziesz miał potrzebę odbudowy swojej energii, ale Mistrz Nowej Energii rozumie, że ważnym jest żyć pośród ludzi. Ważnym jest partycypować w ludzkiej egzystencji, bo jak możesz uczyć będąc na bezludnej wyspie? Jak możesz uczyć, kiedy umieszczasz siebie w odległym, odizolowanym miejscu? Jak możesz być pożytecznie dostępny dla ludzi, kiedy siedzisz odosobniony na szczycie jakiejś trudno dostępnej góry?
W przeszłości wielu Mistrzów pilnie studiowało. Czytali stare księgi, studiowali religie i filozofie. Spędzali większość życia w szkole, i nawet na starość, studiowali, studiowali i studiowali, ciągle starając się znaleźć swoją drogę do oświecenia. Czuli, że jeśli będą bardziej skupieni, pilniej studiować, więcej wiedzieć - to  powinno ich to przybliżyć do bycia Mistrzem.
Zaledwie jest kilku, którzy osiągnęli mistrzostwo tą drogą, chociaż tak wielu, próbowało. Odkryli oni jedną wspólna rzecz: - ignorując prawdziwe odczuwanie, wszystko sprowadzali do umysłu. Wcześniej czy później, Mistrzowie z przeszłości, którzy popadli w rygorystyczne studia, odkryli że powinni je odrzucić. Pięknym przykładem jest tu Kuthumi Lal Singh. Studiował bez końca na uniwersytetach, próbując swoim sposobem dojść do oświecenia, co dosłownie doprowadziło go do szaleństwa. Musiał wszystko rzucić. Musiał zrozumieć, iż cała książkowa wiedza świata, nigdy nie da jemu prawdziwego oświecenia, które przychodzi poprzez czucie i przez gnosta, Boską Inteligencję.
Mistrzowie Nowej Energii także studiowali. Czytaliście książki, chodziliście na kursy, czytaliście o wszystkich starych, mądrych technikach. Czy to rozwiązało wasz problem? Może to sprawiało przyjemność, może się świetnie wtedy bawiliście, ale czasami tak się angażowaliście, że zapominaliście iż Wy już jesteście Mistrzami. Próbując znaleźć intelektualne odpowiedzi, wpadacie w kompleksy, zapominając że odpowiedzi są właśnie w Was. Jesteście tak pochłonięci poszukiwaniami, tak skupieni na ścieżce, że zapominacie, iż wszystkie odpowiedzi są już w Was.
Więc tu nie chodzi o studiowanie wszystkiego, co tylko możesz znaleźć poszukując odpowiedzi. Studiuj, jak najbardziej, jeśli ci to sprawia przyjemność, cieszy cię, ale jak już to odkryłeś, tą drogą nie znajdziesz odpowiedzi.
Wielu Mistrzów z przeszłości praktykowało skrajna dyscyplinę, narzucając ją umysłowi, narzucając ją ciału. Czuli, że jeżeli skupiają swoją energię w ekstremalny sposób (przez surową praktykę), to staną się czyści i skupieni niczym promień lasera i w jakiś sposób to powinno dać im oświecenie. Ale tak naprawdę, wielu z nich zwyczajnie torturowało się, zaprzeczając własnej pełnej egzystencji. To działało, do jakiegoś stopnia, dla Mistrzów przeszłości, ponieważ była to energia w jakiej przebywali. Energia przed setkami czy tysiącami lat była znacznie gęstsza, niż jest dzisiaj. była bardziej zwarta, znacznie trudniej się z nią pracowało, i wśród ambitnych Mistrzów zachodziła potrzeba takiej dyscypliny, inaczej mogliby być złapani w gęstość świadomości.
Jednak, w czasach w których teraz egzystujesz, nie potrzebujesz tej ekstremalnej dyscypliny. Nie musisz odmawiać sobie rzeczy, które są częścią życia. Nie musisz bać się którejkolwiek z tych rzeczy wokół ciebie. Jest wielu którzy obawiają  się brać udział w pewnych radościach i przyjemnościach życia, że to ich rozproszy, że przytrzasną się w tych rzeczach, że staną się uzależnieni od nich i zapomną o swojej prawdziwej duchowej drodze.
Być może zablokowałeś siebie przed prawdziwą radością życia, ponieważ obawiałeś się uczestniczyć w przyjemności. Może w pasji Twojej duszy, która jest Nauczycielem Nowej Energii, odczuwałeś, że radości życia mogłyby ciebie rozpraszać, tak więc zamknąłeś swój własny Dom życia. Ale teraz, w tej Nowej Energii, możesz otworzyć się na wszystkie z tych rzeczy.
Może w przeszłości popadłeś w coś takiego jak alkoholizm i teraz się tego obawiasz. Może dałeś się złapać złości, a teraz próbujesz zamknąć drzwi na klucz przed własnym gniewem i nie wpuścić go do środka. Może wpadłeś w narkotyki lub w inne uzależnienia i próbujesz ukryć się lub uciec od nich, ponieważ myślisz, że one są większe i silniejsze od Ciebie.
Zamierzam prosić Ciebie, jako Mistrza w Nowej Energii, byś pozwolił temu odejść - ponieważ ŻADNA z tych rzeczy nie jest większa od Ciebie. TY jesteś Mistrzem. TY decydujesz. TY wybierasz. TY ustalasz, co potrzebujesz. TY jesteś MISTRZEM.
Mistrz w Nowej Energii jest całkiem inny, niż Mistrz przeszłości. I nie ma potrzeby , aby powracać do studiowania starych Mistrzów. Wtedy był powód, aby oni zaistnieli w tej erze i w odpowiednim czasie. Było wtedy zaledwie kilku prawdziwych Mistrzów. Na przykład, Yeshua (Jezus), był Mistrzem sprzed dwóch tysięcy lat. Był również tym, który zmienia [ changeworker] - dokładnie jak Wy - i był przykładem, odstawał od reszty. W tym czasie, reprezentował na Ziemi Świadomość Chrystusową, On, reprezentujący Wielu, ponieważ energia tamtej ery domagała się tego. Wtedy nie mogło być wielu Mistrzów, mogło ich być tylko paru.
Teraz, w Nowej Energii, jest inaczej. Teraz jest czas obecności wielu Mistrzów na całym świecie, ponieważ nadszedł czas dla każdej kultury, każdego regionu i każdej społeczności, zauważyć obecność Mistrza. Jest to czas wielu Mistrzów na całym świecie, aby pomóc zakotwiczyć energię nowego, aby zakotwiczyć energię rozszerzonej świadomości, i na koniec, aby zakotwiczyć energię Chrystusowego nasienia, które w pełni rozkwita właśnie teraz na ziemi.
TEN CZAS, TO CZAS DLA WIELU MISTRZÓW, A NIE JEDYNIE DLA KILKU.
Zabrzmi zaskakująco, ale bycie mistrzem, nie wiąże się  wcale z ogromną odpowiedzialnością, której mógłbyś się spodziewać. Nieco później, wejdziemy w różne szczegóły bycia Mistrzem, jaka jest relacja Mistrza do jego lub jej osobowości, do jego lub jej wewnętrznego środowiska oraz do świata.
cdn.
brak linii?
Tłumaczenie: Andrzej i Jaga

 
                                        MODLITWA JA JESTEM który JEST




JA JESTEM który JEST Dzieckiem PIERWOTNEGO,

 JA JESTEM który JEST Promieniem Pierwotnego Słońca, Całością,
JA JESTEM który JEST JAM JEST Miłością.

JA JESTEM który JEST Prawda, która przemierza piaski czasu,

JA JESTEM który JEST Tęcza samego pierwszego Blasku,
JA JESTEM który JEST Muzyka, JAM JEST Światłem.


Niech Światło Spłynie na Mnie, 

niech na drodze mojej prowadzi mnie Złote Światło,
Żaden inny Bóg nie stanie przede mną,

 gdyż biorę w objęcia Jedno Prawdziwe Zycie...
Narodziłem się, aby żyć...zgodnie z wola Pierwotnego.


JA JESTEM który JEST Obliczem Pierwotnego Boga,

JA JESTEM który JEST Głosem Pierwotnego Dźwięku,
JA JESTEM który JEST fala na Oceanie Wiecznego Światla.


Wznoszę ramiona pod niebiosa...
Śpiewam...JESTEM - KTÓRY - JESTEM
Obecność Starożytnego
Objawia się na moje wezwanie...
JA JESTEM który  JEST JEDNYM Z BOGIEM...
JESTEM KTÓRY JESTEM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...