Strony

sobota, 5 maja 2018

Gdy na świecie fizycznym pojawi się kubek, który można napełnić Światłem, my zawsze to czynimy



Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Ukochany Sziwa
23 stycznia 2006

JA JESTEM który JEST Sziwa, przyszedłem znów poprzez mojego posłannika.
Sziwa, JA JESTEM który JEST! Przyszedłem. Oznacza to że pragnę powiedzieć Słowa i doprowadzić do was wiedzę i informację która jest wam potrzebna.
Oznacza to, że dalej kontynuujemy pracę poprzez naszego posłannika i ona spełnia stawiane przez nas wymagania wobec niej na tym etapie.
Teraz jak przyszedłem i zrobiłem ten krótki wstęp, chciałbym przejść bezpośrednio do celu moich dzisiejszych odwiedzin.
Mój cel związany jest z nadchodzącym wydarzeniem, które zostało ogłoszone na planie fizycznym, lecz nie było ogłoszone przez nas w przesłaniach.
Mówię o warsztatach które odbędą się w Moskwie w marcu w tym roku.
Wiecie że warsztaty te są przeprowadzane z inicjatywy ludzi. Grupa ludzi którzy wyrazili swoją chęć służyć jako kubki na planie fizycznym, do których my, Nauczyciele, moglibyśmy wlać nasze Światło i naszą energię.
Wiecie że gdy na świecie fizycznym pojawi się kubek który można napełnić Światłem, my zawsze to czynimy.
Wasz świat fizyczny charakteryzuje się swoim nie przewidywalnym i dualizmem. Dlatego jest nam trudno robić jakiekolwiek prognozy nawet na kilka dni do przodu. Jednak, przyszedłem i jestem upoważniony by powiedzieć, że warsztaty te odbędą się pod moim osobistym kierownictwem i pod moją osobistą opieką, którą już okazuję.
Zdziwicie się iż Sziwa, bóstwo czczone w Hinduizmie, proponuje opiekę warsztatów które odbędą się w Rosji, państwie w którym hinduizm nie jest religią ustaloną prawem.
Chciałbym jednak udzielić wam zrozumienia, że nie możemy dostosowywać się do konkretniej sytuacji religijnej istniejącej w tym czy tamtym państwie. Przy przeprowadzaniu wszystkich naszych przedsięwzięć, przede wszystkim kierujemy się interesami Niebios. W tym przypadku przyjadę do Rosji poprzez mojego posłannika Tatianę. Przyjadę w określonym celu, o którym teraz wam powiem.
Mój zamiar to dać swoje błogosławieństwo czakry trzeciego oka wszystkim uczestnikom warsztatów, którzy uważają, że jest im potrzebne to błogosławieństwo. Co to za błogosławieństwo i czemu mam zamiar udzielić go teraz w Rosji, poprzez rosyjskiego posłannika?
Sprawa w tym że sytuacja jest taka jaka jest. Wiecie że działamy poprzez tego kto jest gotowy. Dlatego o ile Rosja jest państwem, które przygarnęło naszego posłannika, to właśnie tu udzielimy tego błogosławieństwa, które da możliwość przyspieszenia daru odróżniania, daru Boskiego widzenia.
Gdy otrzymacie zgodnie z waszymi osiągnięciami przejaw tego daru, nie będziecie już błąkali się jako ślepe kociaki od jednego kaznodzieja do innego, z jednego kościoła do drugiego. Będziecie mogli odróżniać i będziecie mogli postrzegać to co prawdziwe od tego co fałszywe w każdym kościele w każdej organizacji religijnej.
Taki jest wymóg czasu. Będziemy działać poprzez każdego, kto jest gotowy, kto jest zdolny wywyższyć swoją świadomość do nowego poziomu. Poprzez tych którzy mogą odrzucać wszystkie niepotrzebne i przeżyte dogmaty, charakterystyczne dla starych religii, i mogą rozpoznać wilki ubrane w futra owcy spośród wielu nowych religijnych kaznodziei, którzy ukazują się jak grzyby po deszczu.
Jedyna droga którą wybraliśmy i która jest możliwa na tym etapie to droga bezpośredniego kontaktu z wieloma którzy są gotowi.
Zrozumcie, przechodzicie na nowy poziom swojego rozwoju. Dla tego poziomu jest naturalne i coraz łatwiej osiągalne obcowanie z subtelnym światem. Nie ma nic złożonego w tym nawiązaniu kontaktu z subtelnym światem. Złożoność zawarta jest jak zawsze w waszej świadomości. Jeśli w swojej świadomości nieprawidłowo odbieracie ten kontakt, nieprawidłowo go oceniacie w swojej świadomości, wtedy zamiast mieć Boskie osiągnięcie, wystawicie się na tortury sił, które zamieszkują subtelny plan i które wybrały nie podporządkowywać się Boskiemu Prawu tego wszechświata.
Dlatego dar odróżniania jest wam potrzebny jak nigdy dotąd. Razem z tym darem powinniście otrzymać wiedzę jak należy się zachowywać na tym etapie rozwoju ewolucyjnego, do czego dążyć i z jakimi zasadami się kierować.
Możemy bardzo długo wyliczać słabostki tego lub tamtego nauczyciela religijnego i ruchów religijnych. Lecz w ten sposób będziemy szkolić głównie jak nie należy postępować i jak nie wolno się zachowywać. Wybraliśmy inną drogę. Dajemy prawidłowy wzór i słuszny kierunek podążania. I jak zawsze, waszą jest wolną wolą wybrać drogę którą będziecie podążać.
Wy dokonujecie wyboru, wy decydujecie.
Nasza praca to zaproponować prawidłowe wzorce i pokazać wam słuszny kierunek.
Dlatego będę spodziewał się że ci, którzy podjęli decyzję przejść oświecenie poprzez mnie ci pragną spotkać się ze mną na warsztatach, które odbędą się pod moją osobistą opieką.
Proszę was o pomoc. Nawet jeśli nie macie możliwości uczestniczenia na tych warsztatach Nauczycieli z powodu jakichś karmicznych okoliczności, lecz chcecie całą duszą i sercem pomóc nam w realizacji naszych planów, wezwijcie:
Sziwa! Przyjdź, zniszcz cały opór i usuń wszelkie przeszkody, które utrudniają udaną realizację warsztatów w Moskwie 24–26 marca 2006 roku!”
Powtarzajcie to trzy razy codziennie do zakończenia warsztatów.
JA usłyszę wasze przywołanie i uznam że wszystkie lojalne serca, które już dojrzały w swojej świadomości do nowego poziomu, lecz z powodu przyczyn karmicznych nie mogą oderwać się z trzymających je zewnętrznych okoliczności. Wiedząc o was, będę mógł pomoc wam i uwolnić was z części waszego ciężaru karmicznego.

JA JESTEM który JEST Sziwa! Byłem z wami w tym dniu. Do zobaczenia na warsztatach!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...