Strony

sobota, 2 stycznia 2021

Mistrz cierpi bardziej

 

Obraz może zawierać: 1 osoba 

Mistrz cierpi bardziej

Jestem kimś, a pomimo tego, że w innych sferach dopiero się staję, przeszedłem swoją ścieżkę w dziedzinie, o której mówię. W niej niczego już więcej nie znajdę; wiem, o czym mówię, wiem, co robię, już się tym nie zajmuję, nie jestem w nią zaangażowany w ten sam sposób.

Moja uwaga skupia się na twoim sercu, na twoim życiu. Gram w tym, co Boskie, pracuję nad tym, co Boskie, oceniam za pomocą tego, co Boskie. Mierzę inną miarą. Dlatego tak łatwo jest Mi pracować z ludźmi. Nie wymaga to ode Mnie żadnej energii, nie w tym samym stopniu. Z drugiej strony cierpię bardziej niż wy, ponieważ bardzo jasno widzę, czego ludziom potrzeba. Moje cierpienie to świadomość, że ktoś powinien postąpić w określony sposób, następnie doradzam mu zgodnie z jego możliwościami. Jeśli nie skorzysta z rady, to trudno, ale tak po prostu jest. Zatem muszę brać pod uwagę czas. Cierpliwość, cierpliwość, cierpliwość. Mogę jedynie oceniać w kategoriach setek lat.
(Geert Crevits, Mayil.com, Mądrość Mistrza Morii, tom 2, rozdział 5)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...