Strony

niedziela, 3 stycznia 2021

Mądrość Mistrza Morii, tom 2, rozdział 5

 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i zbliżenie

 „Jeśli chodzi o niektóre kwestie mogę ci pomóc i z pewnością to zrobię; jednak niezależnie od tego, co myślisz, nie stanie się to poprzez rozmowy. Dziś przemawiam do ciebie z następującą intencją: chcę cię obudzić. Lecz prawdziwą pomoc otrzymasz w codziennej rzeczywistości życia. W niej będę interweniować, w niej pozwolę ci odczuć, kim jestem; w niej pewne rzeczy zorganizuję, a inne odwrócę; w niej będę pracować z energiami, doradzając ci, wzmacniając cię, poruszając coś w tobie, dzięki czemu zaczniesz przyciągać do siebie inne rzeczywistości, itd.

Ale to ty tego dokonasz, a nie Ja. Ja stworzę warunki. Na przykład, powiem coś, a ty Mnie nie zrozumiesz; prawdę powiedziawszy nawet Mnie nie usłyszysz, ale ponieważ powinienem był to powiedzieć, odniesie to efekt. W ten sposób poświęcam ci Moją uwagę.

Moja praca jest całkowicie inna od twoich wyobrażeń o niej. Nie mogę ci tego wyjaśnić, ponieważ Mój świat bardzo się różni od twojego, pomimo tego, że żyjemy w tym samym świecie. Mimo to osądzam inną miarą, odnoszę się do czegoś innego, umieszczam cię w innych rzeczywistościach, konfrontuję cię z energiami, których jeszcze nie znasz. Ale za niedługo będziesz miał już za sobą tyle doświadczeń, że będziesz wiedział więcej, będziesz mógł więcej i wiele kwestii będzie dla ciebie bardziej zrozumiałych. Właśnie o to w tym wszystkim chodzi: musisz kimś się stać. Ja jestem kimś – ty musisz stać się kimś. Jest pewna różnica między „byciem” a „stawaniem się”.
(Geert Crevits, Mayil.com, Mądrość Mistrza Morii, tom2, rozdział

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...