Strony

piątek, 12 czerwca 2020

Rozdroże



,,Ziemia obecnie jest na rozdrożu, rzuciło was na kolana w obliczu nigdy dotąd nie widzianej rzeczywistości. Czy to wam nie brzmi znajomo? Zwracam się teraz do was wszystkich: powoli zaczynacie się z zaistniałej sytuacji wydostawać i proponuję wam, abyście teraz zaczęli zadawać tego rodzaju pytania. Pytajcie się na każdym kroku: „Czy to właściwy krok, odpowiadajcie mi: Tak, czy nie? Daję wam pozwolenie, abyście mi zawsze to pokazywali, bowiem wszystko się teraz zaczyna uruchamiać od nowa i przede mną wiele decyzji, które zresztą powinienem był już dawno podjąć”. Doskonale wiem, kto mnie teraz słucha! Wiem, kto mnie teraz słyszy! Kochamy każdego z was! Jesteśmy przy każdym z was. Kochani, na zasadzie wolnego wyboru możecie przełamać mur przekonań. Wystarczy powiedzieć: „Duchu, powiedz mi, co powinienem wiedzieć?” Oto cały przekaz na dzień dzisiejszy, pod pewnym względem jest to także przekaz na jutro, bowiem tak jest zawsze. Jesteśmy zakochani w Ludzkości i wcale nie mamy zamiaru patrzeć, jak podejmujecie niewłaściwe decyzje. Jednakże, na zasadzie wolnego wyboru, taka możliwość istnieje zawsze. Kochani, nie bralibyście udziału w naszym wirtualnym spotkaniu [bądź to czytali], gdybyście nie pragnęli dowiedzieć się tego, co przed chwilą wam przekazałem. Kiedy wstajecie rano, od razu myślcie „życzliwość, dobroczynność” i utrzymujcie taki rodzaj myśli, który sprzyja pomyślnemu rozwiązaniu wszystkich waszych życiowych kłopotów. Ułóżcie kartę dań wszystkiego, czego pragniecie w życiu posmakować i już wyobrażajcie sobie, jak wam to smakuje. Tak właśnie stwarza się kształt rzeczywistości, która pasuje do odpowiedniej dziury. Ha, ha! ciąg dalszy nastąpi.
I tak jest”.
- Kryon
Tł. Julita Gonera


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...