Strony

poniedziałek, 8 czerwca 2020

Nowa normalność



,,A więc, nowa normalność posiada ciekawe komplikacje. Lata temu przekazałem Lee pewną metaforę, którą przez pewien czas dość często wam powtarzał, a potem przestał. Pora tę historyjkę znów wam przypomnieć, abyście dobrze zrozumieli sedno tego, co wam w niniejszym przekazie staram się wytłumaczyć. Jeśli już od dłuższego czasu należycie do ludzi parających się energią i sprawami pomocy innym, albo jeśli się do tego zabraliście od niedawna, to co następuje, jest właśnie dla was. Wszyscy bowiem jesteście ludźmi, posiadacie swoje nastawienia i utarty sposób postępowania, nabyty w starszej energii, a tutaj obecnie nadchodzi coś, czego się zupełnie nie spodziewacie. Oto nasza zabawna opowiastka.
Kobieta przychodzi do domu i w nowej energii raptem zauważa, że jej meble mówią! Ha ha ha! A nie mówiłem, że to będzie zabawna opowieść? Okazuje się, że meble ją kochają, uwielbiają, kiedy na nie siada, bo przecież do tego są stworzone. Jak się jednak okazuje, meble nie tylko posiadły sztukę mówienia, potrafią się także samoistnie, według własnego uznania przemieszczać. Ostatnią rzeczą, której ktokolwiek pragnie, to meble, które się potrafią samoistnie przemieszczać! Przecież do tego służą zagłębienia w dywanach, żeby wiedzieć, gdzie ich miejsce, które zostało im wyznaczone lata temu. Jeszcze czego! Meble, które sobie same wędrują po domu i ustawiają się w niepraktyczny, nie nadający się do życia sposób! Więc zwracając się do mebli kobieta mówi: „Okey, to fajnie że potraficie mówić, ale wróćcie tam, gdzie was ustawiłam”. Meble na to: „Przepraszamy, wiemy, że tobie się nie podoba, jak się samoistnie przemieszczamy, ale jesteśmy żywe i cieszymy się możliwością ruchu, bardzo nas ona ekscytuje i nie możemy nic na to poradzić!” - Ha ha ha! – „dobra, postaramy się więcej nie ruszać” – i samoistnie wracają na swoje miejsce.
Kobieta wychodzi z domu, idzie do pracy, na zakupy, cokolwiek. Kiedy wraca do domu, okazuje się, że meble znów się przestawiły! Zwraca się więc do nich: „Przecież mówiłyście, że nie będziecie się przestawiać”. Na co meble, jak dzieci, odpowiadają: „Tak, tak, ale nie mogłyśmy się powstrzymać, bo dobrze się bawimy, miałyśmy się z powrotem poustawiać jak dawniej, ale nie wiedziałyśmy, kiedy wrócisz”. I tak się dzieje raz po raz. Niezależnie od tego, kiedy kobieta by nie wychodziła z domu, ani na jak długo, to kiedy wracała, zawsze zastawała coraz to inny układ mebli. Na tym nie koniec! Jak o tym opowiadał mój partner, taki stan rzeczy wpływa na ludzi na dwa sposoby. Opisując je oba poniżej, zapytam się, w którym opisie sami się odnajdujecie?
Jedna grupa ludzi zareaguje tak. Rozmawiając ze znajomymi będą mówić: „Nawet nie uwierzysz, jak ci powiem, co się u mnie dzieje! To jest dziw nad dziwy, moje meble mówią! Więcej! Samoistnie się przemieszczają i za każdym razem, kiedy przychodzę do domu, muszę je przestawiać! Ale mam ciężkie życie, tyle się nadenerwuję, nawet spokojnie nie mogę zrobić zakupów, bo nie wiem, co po powrocie zastanę w domu. Tylko mam kłopot z tym, jeszcze tego mi brakowało! Och, ile bym dał, żeby to się nigdy nie stało!” A znajomi słuchają bez słowa.
Druga grupa zareaguje tak. Spotykając na ulicy znajomego mówią: „Cud się stał! Moje meble umieją mówić! To jeszcze nie wszystko, mówią jak za mną tęsknią kiedy nie ma mnie w domu i że mnie kochają. Bardzo się cieszą zdolnością samoistnego przemieszczania się. Ale fajnie! Za każdym razem kiedy wracam, są ustawione inaczej i wcale mi to nie przeszkadza, bo bardzo się cieszę na możliwość rozmowy z nimi. To jakiś nowy paradygmat i w dodatku zagościł w moim domu! Nie mam nic przeciwko temu, po prostu sama ustawiam meble na właściwe miejsca i fajnie nam się rozmawia. Spotkało mnie w życiu błogosławieństwo!”
Pytanie: Do której grupy należy każdy z was? Do której grupy należy każdy z was? Kochani, opowiadam wam o tych rzeczach, aby dać znać, że rzeczy zaczną toczyć się inaczej. Uzdrowiciele, media, kimkolwiek byście nie byli, jako ludzie pracujący z energią, żyjący w obecnej nowej erze, czy gotowi jesteście na rzeczy, których nie oczekiwaliście? Czy je przyjmiecie z entuzjazmem, czy będziecie cieszyć się zmianami następującymi w waszym życiu, czy pogrążycie się w lęku i niepokoju, powracając do starego porządku?
Oto sprawy, którymi musicie się przyjrzeć właśnie teraz, zanim wszystko całkowicie się „odmrozi,” kiedy cały świat ponownie powróci do zwykłego życia, bowiem wtedy sprawy nie będą już się toczyły zwykłym torem. Ciąg dalszy nastąpi.
I tak jest”.
- Kryon
Tł. Julita Gonera


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...