Strony

wtorek, 21 kwietnia 2020

Zacząłem rozumieć



,,Zacząłem rozumieć, że stworzeni przez ludzkie umysły bogowie, w rzeczywistości są jakby personifikacją tego, czego człowiek najbardziej się obawia i co najbardziej szanuje. Zdałem sobie sprawę, że prawdziwym Bogiem jest ten, kto pozwala na tę iluzję, na tę ideę, kto pozwala ludziom przychodzić i odchodzić i zawsze na nich czeka kiedy wracają w następnym życiu.
W krótkim czasie byłem pewny, że to właśnie ta moc, życie, ta bezmierna, zawsze obecna nieskończoność jest wyrazem czci dla prawdziwego Boga, Nieznanego Boga – siły życiowej.
Zacząłem rozumieć, kim jest Nieznany Bóg. On jest, dosłownie, życiem – życiem, które nie ma końca i zastanawiałem się, jak mógłbym stać się częścią esencji, która stanowi kontinuum”.
- Ramtha




,,Przeszłość była momentem w Teraz, który został doświadczony i już nie istnieje. Jedyny związek, jaki ma z chwilą obecną, to cała wiedza, którą z niego osiągnęłaś. Przeszłość w obecnym Teraz żyje w tobie jako mądrość. To jest to, co z niej uzyskałaś. W kontinuum Teraz każdy moment jest całkowicie nowy. On nie jest niewolnikiem „wczoraj”. To jest Teraz, które stworzyłaś, aby wymarzyć rzeczywistość jutra”.
- Ramtha






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...