Strony

niedziela, 3 czerwca 2018

O ułaskawieniu związanym z 23. dniem miesiąca oraz o innych możliwościach, jakich udzielają Niebiosa.


Kto jest świadomy? My czy czasoprzestrzeń?

Ukochany El-Morya
19 lipca 2006 r.
JA JESTEM który JEST El-Morya Khan, przybyłem do was, żeby udzielić przesłania. W tym dniu muszę przypomnieć wam o ułaskawieniu dotyczącym 23. dnia każdego miesiąca. Ułaskawienie to pozwala wam, będąc w prawidłowym nastroju i zachowaniu podczas 23. dnia miesiąca, odpracować karmę na następny miesiąc. Znacie warunki ułaskawienia [1], a dziś chciałbym jeszcze raz zatrzymać się na kwestii dotyczącej przepracowania waszej karmy osobistej. Możecie wykorzystać dane ułaskawienia jako pomoc do przepracowania karmy planetarnej, karmy waszego kraju. Lecz chciałbym przypomnieć wam i wyjaśnić jeszcze raz, że możecie również wykorzystać tę możliwości do przepracowania waszej osobistej karmy i karmy waszych najbliższych krewnych, którzy są związani z wami karmicznie. Dlatego jeśli w dniu 23, przeznaczycie jedną godzinę na praktykę modlitewną i uczynicie odpowiednie przywołanie, to cała energia zostanie przemnożona przez liczbę uczestników, którzy biorą udziału w ułaskawieniu tego dnia. I energia ta przede wszystkim nakierowana będzie na przekształcenie karmy, przeszkadzającej stabilnemu rozwojowi na planecie Ziemi. Pozostała energia będzie nakierowana na rozwiązywanie waszych osobistych karmicznych problemów, o które prosicie. Stanowi to dla was możliwość zmniejszenia ciężaru karmicznego. Dlatego wykorzystujcie je, poproście, a będzie wam dane w takim stopniu, w jakim zastosujcie wasze wysiłki, nie tylko w postaci modlitwy, lecz wszystkiego, co będziecie czynić tego dnia, każda wasza działalność może być poświęcona przerabianiu karmy na następny miesiąc. Przepuszczajcie przez siebie Boską Energię i nakierowujcie ją na rozpuszczanie waszych karmicznych problemów, związanych z waszym mężem, żoną, dziećmi, rodzicami, waszymi kolegami w pracy.
Jest to bardzo ważne ułaskawienie, które obecnie naprawdę działa i pomaga wam pozbyć się wszystkich karmicznych problemów. Każdy mechanizm udzielany przez Niebiosa, powinien być przez was wykorzystany w pełnej jego mocy.
Teraz, gdy przypomniałem wam o możliwości i Boskim ułaskawieniu 23. dnia każdego miesiąca, chciałbym, przystąpić do sedna sprawy, do tego, z czym przyszedłem. Przyszedłem przedstawić wam waszą sytuację. Nie chodzi mi o sytuację każdego z osobna, lecz o sytuację na Ziemi, o bieżącą sytuację na planecie Ziemi. Jest wam znane z poprzednich ‘dyktand’, których udzieliliśmy w tym cyklu poprzez tego posłannika, że sytuacja na planecie jest lepsza. Lecz nie powinniście folgować sobie i zaprzestać kładzenia waszych wysiłków. Bowiem proces dopiero co się rozpoczął i każde folgowanie sobie jest nie na miejscu. Tylko gdy jesteście w stanie kłaść (po temu) codzienne wysiłki, będziecie mogli utrzymywać stabilne tempo zmian na planecie Ziemi.
Obecnie wasze wysiłki są wciąż niewystarczające i zapas energii, który wykorzystujemy do stabilizacji, jest na razie nieodnawialny. Odnawianie energii będzie możliwe, gdy coraz większa liczba współpracowników zdąży obdarować nas energią swoich serc. Bardzo doceniamy Miłość, którą nam posyłacie. Dlatego, wasza Miłość może uzupełnić brakującą ilości energii. Bardzo doceniamy również pracę, którą wykonujecie bezinteresownie dla Bractwa. I pomoc (udzielana) z Niebios, którą odczuwają nasi współpracownicy w krytycznych chwilach swojego życia, jest określana przez cenę ofiary, jaką oni mogli złożyć wcześniej, służąc nam. Bardzo doceniamy tych, którzy są zdolni osiągnąć w swojej świadomości poziom świadomej współpracy z Hierarchią. Przesyłamy wam myśli i życzenia i wy odczuwacie energię potrzebną wam do wykonania pracy Bractwa na planie fizycznym. I naszych współpracowników znajdujących się we wcieleniu pojawia się coraz więcej. Nie mogę przyjść do każdego z was, żeby wyrazić swoją wdzięczność i uznanie dla pracy, którą wykonujecie dla Bractwa, lecz mogę wyrazić swoje uznanie i wdzięczność poprzez tego posłannika. Przyjmijcie mój niski ukłon. Szczerze kłaniam się przed Światłem Boga w was i tych Boskich cechach, które pomagają wam nie zbaczać z (obranego) kursu i działać dla interesów Bractwa, znajdując się na Ziemi w tym trudnym dla planety czasie.
Odczujcie odpowiedzialność i zachowajcie wasze podążanie. W rzeczywistości, miłość do ciągłego napięcia i ciągłego stosowania wysiłków jest tym, co wyróżnia naszych uczniów. Możecie bezbłędnie wyłonić naszych uczniów spośród was. Oni nie marudzą, nie narzekają na życie, lecz kontynuują dzień po dniu wykonywanie swojej roboty, dla której przybyli we wcielenie. Żadne sytuacje życiowe i próby nie są w stanie ich zatrzymać. Bowiem ich wiara jest silna i ich połączenie z ich Wyższą częścią pomaga im nie oddalać się od Drogi.
Nasi współpracownicy nie zmuszają nikogo do zwracania na nich uwagi. Również, nie opowiadają wszystkim, jak wielka praca została wykonana i dalej jest wykonywana. Nie, oni wolą wykonywać swoją pracę cicho i bez wytchnienia, nie wywołując niepotrzebnego zainteresowania ze strony przeciwnych nam sił. Każdy zna swoją pracę i ją wykonuje.
Nasi współpracownicy są rozproszeni po różnych krajach i kontynentach. I chciałbym szczególnie zauważyć pracę naszych współpracowników w takich krajach jak Rosja, Bułgaria, Łotwa, Niemcy, Ukraina, Litwa, Armenia.
Spodziewamy się, że pojawią się tacy współpracownicy na ziemi Ameryki, którzy również obudzą się i odnowią swoje wewnętrzne połączenie z Hierarchią. Każde nowe ułaskawienie i każda nowa możliwość, której udzielają Niebiosa, daje nowe perspektywy ludziom i krajom wykorzystującym te możliwości i dołączającym do niej. Dlatego nie krępujcie się utrzymywać kontaktu z rosyjskim posłannikiem. Nie istnieją ani państwowe, ani kontynentalne granice dla naszej Nauki. Nauczaliśmy ludzkość nawet wtedy, gdy nie istniało nic z obecnych kontynentów na planecie. I będziemy kontynuować naszą pracę związaną ze szkoleniem i oświecaniem ludzkości, ponieważ wierzymy, że ludzkość na Ziemi wytrzyma wszystkie próby i z honorem przejawi te Boskie cechy, które są obecnie w stanie uśpionym u większości ludzi na planecie.
Liczymy na współpracę z każdym. Żeby wejść we współpracę z Hierarchią, możecie wykorzystać mój punkt skupienia, mój obraz i zwracać się do mnie codziennie ze swoimi prośbami i problemami, waszymi pytaniami i życzeniami. Podzielność mojej świadomości i udzielona mi przez Boga zdolność pozwalają mi być obecnym jednocześnie w wielu miejscach i udzielać wam moich rad i zaleceń. Odczuwam każdego z was, kto zwraca się do mnie. Pozostaje wam tylko nauczyć się mnie słyszeć. Wyjdźcie ze złudy, usiądźcie cicho przed moim punktem skupienia lub po prostu wyobraźcie mnie sobie w swojej wyobraźni i zapewniam was, że jeżeli wasza chęć usłyszenia mnie jest silna, na pewno usłyszycie mój głos w głębi waszego serca. Nie będzie to zwyczajny dla was ludzki głos. Lecz będzie to odpowiedź na wszystkie wasze pytania. Otrzymacie odpowiedź i będziecie wiedzieć, że ja ją wam dałem.
Trenujcie. Możliwe, że nie usłyszycie mnie za pierwszym razem. Rozwijajcie w sobie zdolność komunikowania się z subtelnym światem.
Jestem zawsze z wami w ciszy waszych serc, lecz nie mogę być z wami, jeśli nie przygotujecie swojej świątyni do obcowania ze mną, jeśli nie pozbędziecie się większej części swoich człowieczych nawyków. Wyliczę niektóre z nich: alkohol, palenie papierosów, słuchanie rock muzyki, negatywne stany świadomości – obrażenie, gniew, depresja (melancholia), żal do siebie i do innych – wszystko to przeszkadza mi w nawiązaniu połączenia z wami na planie subtelnym, a wam przeszkadza w usłyszeniu mnie.
Nie załamujcie się, jeśli posiadacie wady. Jeżeli wybraliście Drogę i podążacie nią bez ustanku każdego dnia, wtedy bardzo szybko pozbędziecie się wszystkiego, co niepotrzebne i co wam przeszkadza w podążaniu Drogą.
I pozostaną tylko tamte wasze cechy, które są Boskie i nieprzemijalne. I zaledwie po kilku latach ze zdziwieniem spostrzeżecie – jacy staliście się i jak bardzo się zmieniliście.
Opuszczam was i z niecierpliwością czekam na nowe spotkania w waszych sercach.
A więc, do zobaczenie!
JA JESTEM który JEST El-Morya, zawsze z wami!
[1] Niżej przytoczono listę przesłań, w których wcześniej Nauczyciele wspominają o 23. dniu każdego miesiąca:
"O nadchodzącym letnim przesileniu i Boskim Ułaskawieniu z nim związanym", Pan Majtreja, 15 czerwca 2006;
"Wskazówka, jak należy odnosić się do wszystkiego, co was otacza w waszym gęstym świecie oraz w światach subtelnych", Ukochany El-Morya, 20 kwietnia 2006;
"Przynoszę wam dwie wiadomości. Jedną – smutną, drugą – radosną", Ukochany El Moria, 7 stycznia 2006;
"O nowym Boskim zmiłowaniu", Ukochany El-Morya, 27 czerwca 2005;
"O możliwości ulżenia karmy na następny miesiąc i listach do Rady Karmicznej", Ukochany Surija, 23 czerwca 2005.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...