Strony

czwartek, 26 kwietnia 2018

Prawdziwe milczenie

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.



PRAWDZIWE MILCZENIE

W akcji Światła , które ogarnia całą Ziemię , żaden stały postęp nie może być uczyniony bez pełnego zrozumienia JA JESTEM , a to pełne zrozumienie jest doskonale wytłumaczone przez Niezaspokojony Płomień - Miłość , Mądrość i Moc . Miłość bez mądrości kieruje uwagę ku zewnętrznemu fizycznemu światu . Mądrość bez mocy jest jedynie nieruchomą sadzawką , w której brak akcji ; a Moc bez miłości jest jedynie siłą , mocą woli do kontrolowania innych według waszego pragnienia . Bez tych trzech sił zmieszanych w Niezaspokojonym Płomieniu i działających razem w Doskonałej Równowadze zrozumienie JA JESTEM jest niemożliwe , a doskonała równowaga nie może wystąpić .

Teraz , gdy znowu służę ludności tej Ziemi życzę wam , abyście czuli się wolni do wzywania mnie . Wiele wieków temu znaliście mnie bardzo dobrze pod innym imieniem . W moim ostatnim wcieleniu urodziłam się w wyniku akcji Światła między Moim Ojcem , Potężnym Milczącym Obserwatorem i Moją Matką . Od tego wcielenia zachowałam moje istnienie w jednym ciele wiek po wieku , aż w końcu Wniebowstąpienie zostało przyznane i przeszłam jako całkowicie Czysta i Doskonała Istota .
Poprzez wieki ludzie zwracali się do mnie i prosili o moje działanie , ale - niestety , nie prosili w Miłości , a ja która jestem Pełną Mocą Mądrości nie ruszam do działania dopóki Miłość nie działa , bo to nie byłoby Mądrością . Pokolenie po pokoleniu i wiek po wieku ludzie przetrząsali świat w poszukiwaniu wiedzy , którą nazywali mądrością , ale to nie było mądrością . Nie jest ważne , gdzie się zwrócicie - znajdziecie wiedzę , ale czysta i prosta droga do Mądrości wiedzie poprzez waszą JA JESTEM Obecnością i uczucie Miłości zwolnione dla błogosławieństwa ludzkości na zawsze .
W nowym cyklu stwierdzicie , że jest wiele starych koncepcji , które były waszymi w bezpośredniej przeszłości , z której w miarę jak idziecie do przodu będziecie musieli uwolnić waszą świadomość i rozwiązać w Ogniu Przebaczenia , bo nie będzie mądrością używanie słów „przekleństwo’’ , „unicestwić ‘’ itp. Słowo „rozwiązać , uchylić ‘’jest w porządku , ale słowa , w których zawarte jest uczucie , że jedna istota posiada kontrolę nad drugą , nie będą dłużej w użyciu , bo ich (tych słów) promieniowanie nie należy do mądrości i oto dlaczego jestem wśród was . Pełnia Mego Światła i Moc będą jaśniały poprzez umysły i serca każdego i to właśnie moje Światło wejdzie w serce każdej ludzkiej istoty i spowoduje , że to będzie się rozwijało i jaśniało tym samym Światłem do umysłu . Kiedy to się zdarzy człowiek będzie Oświecony .
Moje Światło płynie do fizycznej oktawy swym Potężnym Złotym Promieniem . Jest to - za wyjątkiem mocy Miłości - najwyższa skala wibracji we Wszechświecie , bo Mądrość , prawdziwa Mądrość jest w rzeczywistości Miłością w akcji .
Wkrótce z pozycji Podniosłych Mistrzów będzie możliwym dla nowych dzieci wypuszczonych do fizycznej oktawy , że przyjdą w pełni dorośli w wyniku zmieszania promieni rodziców , a fizyczny kontakt niższej natury będzie nieznany . Taka była działalność , która sprowadziła mnie do istnienia w moim ostatnim wcieleniu , bo ja nigdy nie znałam dzieciństwa , ani nigdy nie wiedziałam jak być dorosłym , bo JA JESTEM tą samą Wieczną Prawdą na wsze czasy . JA JESTEM Potężnym Płomieniem Mądrości który , kiedy wezwany , wybuchnie w miriadach Światła w waszym sercu przenikając komórki mózgu i przynosząc Miłość i Światło całej ludzkości .
Wzywajcie mnie po Oświecenie , które musicie mieć . Częściowe Oświecenie człowieka prowadziło do chytrości , oszukaństwa i intelektualnych schematów każdego rodzaju , ale JA JESTEM pełnym Oświeceniem , które przepędza na zawsze każdą nieuczciwą , nielojalną rzecz i sprowadza pełne zrozumienie Życia , jakie jest zawarte w słowach „ JA JESTEM ‘’ .
Nigdy nie bądźcie zmęczeni czynieniem potwierdzeń i zapewniam was , że użycie potwierdzenia jest najbardziej pełną mocy drogą sprowadzenia każdej nieoczekiwanej substancji . Musicie domagać się czegoś zanim będziecie mogli to mieć , a jak możecie się tego domagać , jak możecie to mieć zanim nie wejdziecie i nie uznacie waszej własnej JA JESTEM Obecnością jako Mocy Światła , która działa w was ! Błagam was , ukochani studenci Wielkiego Światła Świętego Germana , bądźcie posłuszni temu Wielkiemu Światłu , które porusza waszymi sercami i w miarę jak jesteście posłuszni , będziecie mieli Oświecenie , które zmaże wszelkie niewłaściwe koncepcje z waszego umysłu i pozwoli wam poznać Realność Życia .
Słyszeliście jak Święty German powiedział , że niszczenie jest jedną akcją Prawa i tak rzeczywiście jest i słyszeliście jak również powiedział , że błogosławieństwo było całością Prawa stosowanego i kiedy wznosicie się do zrozumienia , które wam przekazuję , zobaczycie , że pobłogosławić kogoś , nawet jeśli miał on inklinacje do zawiści , to oznacza niszczyć go Miłością z życzliwością , bo zapewniam was , że świat uczuć osoby zawistnej wrzący niszczycielską energią , nie może wytrzymać Światła , jakie jest zwolnione przez kogoś , kto utrzyma łagodną , pełną miłości postawę . Skierujcie waszą uwagę ku JA JESTEM Obecnością . Słuchajcie Głosu tej Obecności i wiedzcie , że w świadomości JA JESTEM wszystko jest wielką Mądrością Światła jaśniejącego poprzez wszystek czas , poprzez całą przestrzeń i przynoszącego ze sobą Szczęście , Doskonałość i zawsze większą Chwałę .
Wielu studentów uważa , że odkąd uczą się o wniebowstąpieniu , nie potrzebują dbać o fizyczne ciało , bo się go pozbędą . Czy mogę was zapewnić , że jest to bardzo poważnie błędna koncepcja , a tak nie jest .
Ciało osoby jest cenne ; jest najpiękniejszym , najwspanialszym dziełem Życia . Jest to rzeczywiście Świątynia Najwyższego Żyjącego Boga i zawsze powinno (ono) być odziane , czyste i chronione i błogosławione jako takie . Pomijać je uważając , że wcześniej czy później pozbędziecie się go jest całkowicie błędnym przedstawieniem w każdy sposób , błędną koncepcją , która przyniesie ogromnie okropne wyniki , jeśli będzie się przy tym obstawało . Zapewniam was , że celem jednostki nie jest pozbycie się ciała , tak się robi kiedy w nim się jest , ale nie musi się , bo można zabrać spełnienie samego siebie ze sobą , gdy się odchodzi .
Stosujcie Ogień Wybaczenia , ale również nie zapominajcie o mydle ani o wodzie ! Stosujcie JA JESTEM Obecnością , aby uczynić wasze ciało symetrycznym i pięknym , ale nie traktujcie go źle albo nie odmawiajcie mu właściwego ćwiczenia , właściwej ilości powietrza , właściwego przewietrzenia . Jeśli będziecie to robili jest pewnym , że zrujnujecie waszą świątynię . Musicie pamiętać o oczyszczaniu waszego świata emocjonalnego , świata mentalnego i waszego świata fizycznego tak , aby te trzy ciała miały wibracje w doskonałej harmonii jako jedno - tworzenie Równowagi poprzez stosowanie Boskiej Mądrości .
Ukochani , we wszystkim co robicie , będziecie wyrażali największą mądrość , jeśli zachowacie milczenie we wszystkich sprawach . Pamiętajcie , że Złoty Płomień Mądrości , który jest przedstawiony jako środkowy pióropusz w Niezasilanym Płomieniu nie przechyla się ani w lewo , ani w prawo , ale kieruje się zawsze ku Bogu , ku waszej własnej JA JESTEM Obecnością . Więc to zawsze mądrość zwraca się najpierw ku waszej Obecności . Mądrość jest tą rzeczą potrzebną dziś bardziej niż cokolwiek innego w ludzkich sprawach . Rozumiem , oczywiście , prawdziwą Mądrość , a nie jedynie wiedzę czy nagromadzenie informacji o wydarzeniach z zewnętrznego punktu widzenia - ale raczej Boską Moc Przewodnią Światła , jakie płynie do umysłu , aby go oświecić , aby go skierować na szczyty i prowadzić naprzód do Zwycięstwa po Zwycięstwie Światła .
Powiedziałam , że nie należy do Mądrości używanie słów : „przekleństwo’’ czy „unicestwić’’ , bo stosując te wyrażenia dostrajacie się do tej działalności , jaką wy sami pragniecie i ustanawiacie , a która nie istnieje
Więc , jeśli pozwalacie tej działalności wejść w wasze wyrażanie , w waszą własną świadomość , czynicie się częścią tej właśnie rzeczy , jaką staracie się ze wszystkich sił pozbyć . Zobaczycie sami , że jakkolwiek nie jest mądrym używanie tych wyrażeń , ani nawet w waszym sercu życzenie zniszczenia żadnej osobie , jednak należy zdecydowanie do Mądrości , abyście podjęli silną i zdeterminowaną postawę odnośnie tych rzeczy , o których wiecie , że są poprawne .
Jest niezmiernie koniecznym , aby studenci Światła nauczyli się stać mocno i bez odchyłów w Świetle w doskonałej ciszy . Pamiętajcie , Płomień Mądrości kieruje się ku górze i jest zawsze idealnie cichy . Tak wiele razy osoby będą miały wewnętrzne pragnienie wypełnienia jakiejś określonej rzeczy . Będą wzywali swą Obecność , ale ich własne silne pragnienia spełnienia danej działalności oślepi ich lub stępi ich - jak to bywało - na odpowiedź z ich Obecności , także ostrzeżenie Obecności , aby nie ruszać do przodu może być źle odebrane jako określone przynaglenie do roszenia do przodu , a ten sam osobnik w swym entuzjazmie mógłby ruszyć do spełnienia swego pragnienia myląc swój własny dreszczyk w osobistym spełnieniu ze zwolnieniem Światła z jego Bożego Ja .
Wiedzcie zawsze , że wasza JA JESTEM Obecnością nie popełnia błędów , jedynie ludzkie to robi . Oto dlaczego jest dla was tak ważnym nauczyć się wzywać JA JESTEM Obecnością w każdej chwili , a następnie odłożyć każde ludzkie uczucie , aby informacja , ponaglanie od waszej Obecności mogło dotrzeć bez ludzkiej oceny . Jeśli naprawdę nauczycie się złożyć waszą wiarę , wasze zaufanie w waszym własnym Bożym Ja , wtedy bardzo szybko odkryjecie , że nie możecie iść w złym kierunku ani tego nie będziecie czynili . Ale jeżeli będziecie nalegali na złożenie waszego zaufania w sprawach zewnętrznego świata , wasze zaufanie będzie niewłaściwie złożone w każdym przypadku , jako że nie ma rzeczy w zewnętrznym świecie jaka by miała jakąkolwiek trwałą wartość . Te rzeczy o prawdziwej wartości pochodzą zawsze z Wewnątrz . Są one tak zwanymi nieuchwytnymi cechami ludzkości , jakościami Podniosłych Mistrzów zwolnionymi do fizycznego użytku , jakie są stałymi kamieniami węgielnymi rasy , a bez których cywilizacja nie mogłaby być . W utrzymaniu tych jakości jest koniecznym , abyście obstawali przy jakościach z całą energią . Kiedy dostrzeżecie brata czy siostrę bliskich popełnienia błędu , jest waszym przywilejem wezwać ich Obecność , aby ten błąd nie został dopuszczony . Jednakże , nigdy nie jest mądrym dopuścić , aby ten drugi wiedział , że uczyniliście takie wezwanie .
Moi błogosławieni , zapewniam was , że być może najważniejszym pojedynczym krokiem na waszej drodze jest nauczenie się milczenia . Musicie panować nad swoim językiem , bo to właśnie za te rzeczy , które spływają z waszego języka , gdy jest niekontrolowany płacicie najwięcej . Nauczcie się nie zwracania uwagi na widoczny pozór . Uciszcie wasze zewnętrzne ja i idźcie do przodu z ufnością w rękach Boga . Zaakceptujcie waszą jedność z Boskością i pozwólcie , aby Boska Mądrość JA JESTEM wypełniła wasz umysł , waszą istotę jej własną Substancją Złotego Światła .
Musicie nauczyć się milczeć . Musicie nauczyć się nie dyskutować o prawach z tymi , o których wiecie , że nie wierzą . Zamiast tego musicie nauczyć się stosowania Prawa , jakie znacie , a które uczyni was panami sytuacji i sprawi możliwym dla innych , że będą pragnęli stać się takimi jak wy .
Radość jest potężny motorem i ze Szczęściem w akcji wszystkie rzeczy są możliwe . Zdając sobie sprawę , a jestem pewna , że tak jest , Szczęście jest najwyższą skalą akcji wibracyjnej we wszechświecie , jeśli to jest tą pewną formą , jaka pochodzi z czystej Miłości . Szybko zobaczycie , że kiedy Szczęście jest w akcji wszystkie rzeczy są możliwe , a wy jesteście w jedności z całym Bogiem albo z całym Dobrem , jakie jest w akcji gdziekolwiek we wszechświecie .
Odkąd świadomość jest uniwersalną jakością wypełniającą całą przestrzeń i odkąd samoświadome jednostki są punktami ogniskowymi tej samej świadomości przyciągniętej do fizycznej manifestacji , wówczas będziecie mogli spostrzec , że najwyższe i najniższe , całość lub w części są nadal jednym , bo wszystko jest świadomością . Skoro to jest prawdą , czyż nie należy do Mądrości pozostawać w najwyższym stanie świadomości , gdzie wszystkie rzeczy mogą być spełnione ?
Błagam was , nie pozwalajcie sobie na niezadowolenie nawet przez krótką chwilę . Jest bardzo prostą sprawą , gdy jesteście zmęczeni albo gdy nie wszystko idzie zgodnie z waszym planem pozwolić , aby uczucia umykały spod waszej kontroli , a te uczucia mają skłonność do powodowania , że będziecie zwalniali energię o złej jakości albo spowodują , że będziecie zwalniali myśli i słowa do akcji , które zdecydowanie tworzą i pozostają w akcji , do wykonania jakiejś destrukcyjnej pracy , dopóki Ogień Przebaczenia nie zostanie użyty w całej swej mocy . Zapewniam was , ukochani , nie ma nic bardziej ważnego niż uczenie się ciszy nie tylko w wypowiadaniu słów ale również myśli i uczuć , bo kiedy nauczycie się wyciszyć w każdy sposób , wtedy jesteście prawdziwie gotowi iść do przodu .
Ludzkość w swej działalności na przestrzeni wieków - z ludzkiego punktu widzenia - rozmyślnie ustawiła się bokiem do Boga , Jednej Wielkiej JA JESTEM Obecnością i rozmyślnie uruchomiła prawo do działania , dlatego to uwaga się skierowała na zewnętrzne rzeczy zamiast na Źródło wszelkiego Dobra . Zobaczycie , że świadomość musi się odwrócić , a boskości wewnątrz każdego musi być dana szansa wybuchnięcia niczym Potężny Płomień Światła . Więc czyż nie widzicie , że zanim ten zwrot wstecz będzie mógł być zrobiony , jest sprawą zasadniczą , aby dążenie w niewłaściwym kierunku zostało zatrzymane , zanim postęp we właściwym kierunku będzie mógł być rozpoczęty . W momencie zatrzymania jest zawarte duże niebezpieczeństwo , bo wtedy wszystkie sprawy wychodzą na powierzchnię , ale jeśli istota na Świadomej Drodze będzie zawsze miała uwagę zwróconą do Obecności i do nas , którzy w pokorny sposób wspieramy ludzkość , wtedy szybko zobaczycie , że mimo że wszystkie niszczycielskie sprawy we wszechświecie wychodzą na powierzchnię , wy nie musicie być nimi dotknięci ; natomiast w ciszy zbierzcie siły , które pomogą wam odwrócić się i zbadać ponownie wasze uczynki , wracając do waszego własnego Wielkiego Źródła Życia Nieskończoności Kosmicznej Świadomości , jaka jest zawarta w bardzo prostym , a całkowicie wystarczającym stwierdzeniu „JA JESTEM ‘’ .
Mówiąc o Mądrości zapewniam was , że jeden z najwyższych biegów akcji dziś dla każdego jest wielkie zwolnienie Miłości i Lojalności do swego kraju . „ Kocham cię Polsko i tęsknię za tym dniem , kiedy będziesz uczyniona wolną od więzów , a Boskie Dziedzictwo samego Kosmicznego Światła będzie twoim ‘’ . Dziękuję .  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...