Strony

środa, 12 lipca 2023

Kod

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 
Jak można sobie pomóc przed operacją. Poniższą afirmację zaczynamy 2 tygodnie przed opreracją
 
Kryon powiedział tak: Tymczasowo przeredaguj kod samozachowania. W tym celu polecił mi, żebym dwa tygodnie przed operacja głośno rozmawiałem z ciałem, a mój dialog brzmiał tak:
Kochane komórki mego ciała, kocham was.
Kochane ciało, nad którym sprawuję całkowitą kontrolę, posłuchaj uważnie.
Niedługo nasze przetrwanie zostanie wzmocnione w procesie pozornie inwazyjnym. To, co nadchodzi jednak wcale nie jest inwazją, ale dobroczynną interwencją.
Kochane ciało, przygotuj się na dobroczynną interwencję.
Kochane ciało, posłuchaj uważnie: przywitaj najeźdźcę, pokochaj go i się przed nim nie broń.
Ciało, sam wyraziłem pozwolenie na tę interwencję, więc się przed nią nie broń!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...