Strony

czwartek, 21 października 2021

W pułapce między dwoma szafami

 Może być zdjęciem w zbliżeniu przedstawiającym 1 osoba

 W pułapce między dwoma szafami

Zaufanie to coś, czego musisz się uczyć w każdej chwili – aby móc narodzić się, aby móc zaakceptować światło w swoim życiu, aby móc prosić o pomoc, aby móc powiedzieć: „Otwieram się na rzeczy znacznie potężniejsze niż miejsce w którym jestem teraz”. Bo zawsze będą takie chwile, w których będziesz czuł ograniczenia. Kiedy naprawdę przyjrzysz się życiu zrozumiesz, że są takie rzeczy, które ściskają cię pomiędzy dwiema szafami – używam tu nietypowego porównania, aby powiedzieć: „Istnieją potężne siły działające na mnie, do tego stopnia, że mam, wrażenie, iż duszę się”. Często czujesz: „Och, on się za bardzo się zbliża, co powinienem zrobić?” albo „Jestem zmuszony zrobić to czy tamto i nie mogę się z tego uwolnić” albo „Jestem uzależniony od tego”, albo „Jestem teraz zajęty tym i co mam dalej robić?” Jest to niepokojące, przerażające uczucie, coś co wywiera na mnie presję ze wszystkich stron i nie wiem jak od tego uciec.

Jednak siłą, która cię ocali będzie zaufanie, zaufanie to jedyna droga, która prowadzi do czegoś nowego. W przeciwnym wypadku utkniesz w tym niepokojącym miejscu w swoim życiu, będziesz chciał wiedzieć, co się z tobą stanie, nie będziesz rozumiał i będziesz pytał: „Jak mam to zrobić i dlaczego powinienem?” A tysiące takich pytań pozostają bez odpowiedzi.
(Geert Crevits, www.morya.org, Mądrość Mistrza Morya 2: ,,Prostota”, rozdział 7: ,,Ziemia: ciało i trzecie oko”)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...