Strony

czwartek, 7 października 2021

Wyższe Ja stoi poza kręgiem

 Może być obrazem przedstawiającym przyroda

 

Wyższe Ja stoi poza kręgiem
Każdy ruch w Wyższym Ja będzie jednym z wielu działań wyrażających siebie i starających się robić rzeczy w szczery, właściwy i potężny sposób. Tak jak mówiłem, Wyższe Ja jest ukryte, ale mimo to jest źródłem wszystkiego. Wprawia wszystko w ruch, utrzymuje w ruchu, za wszystkim podąża i wszystko niesie. Nazwijmy to duszą lub Boskością w tobie, która jest obecna i która nie tęskni za tym czy tamtym. Wyższe Ja stoi poza kręgiem wydarzeń. Właściwie konkretne doświadczenie jest utrzymywane przez Wyższe Ja, lecz Wyższe Ja nie prosi o nie. Nie ma dla niego znaczenia, bo jest oddzielone od tego doświadczenia.
Wyższe Ja może uczyć się i żyć w każdych okolicznościach.
Jakakolwiek jest sytuacja, smutna, interesująca czy pasjonująca, czegokolwiek doświadczasz, Wyższe Ja przechodzi przez to i może to zrozumieć, przyswoić, posegregować i nieść ze sobą. To Wyższe Ja ciągle szuka doświadczenia, pewnego objawienia tego, co w nim jest.
Całkowicie inne doświadczenie
Cała trudność polega na tym, że istota ludzka często nie widzi, że jej życie jest utrzymywane przez tę głęboką moc. Tak szybko jak jej doświadczy i zaakceptuje, zacznie szukać tej mocy i w końcu będzie w stanie znaleźć ją we wszystkim. I to jest właśnie ta różnica.
Ludzie, którzy czują tę głębię wewnątrz siebie, którzy znaleźli ją w sobie, przeżywają ją nawet w pozornie powierzchownym doświadczeniu, a wtedy ta powierzchowność zanika. Ci ludzie są zdolni wykonywać zewnętrznie dokładnie tę samą rzecz, co ktoś inny, ale wewnętrznie jest to dla nich zupełnie inne doświadczenie. Pamiętaj więc, jeśli zagłębisz się całkowicie w życiu, będziesz mógł przeżyć inny rodzaj doświadczenia seksualnego, o wiele głębszego. Będziesz mógł doświadczyć innego rodzaju miłości, takiej, która jest bardziej czysta, a płomień płonący w tobie będzie o wiele szlachetniejszy.
(Geert Crevits, www.morya.org, Mądrość Mistrza Morya 1: ,, Głębszy sens życia”, fragment z rozdziału 9: ,, Miłość i seksualność (2)”)
Art. Anastasia Anders

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...