Strony

piątek, 15 października 2021

Życie z chorobą

 Może być czarno-białym zdjęciem przedstawiającym 1 osoba

 Życie z chorobą

Nie oznacza to, że zawsze musisz chcieć odmłodnienia, ale niezależnie od tego, ile masz lat, przekonasz się, że kiedy odważysz się żyć z radością, twoja twarz odmłodnieje. A nawet całe ciało będzie czuło się młodsze i sprawniejsze, niezależnie od tego, na jaką chorobę cierpisz, i jakie masz problemy.

Choroba może doprowadzić cię do rozpaczy, ale jeśli spojrzałbyś na życie z perspektywy wieczności to wówczas nigdy nie byłoby powodu do smutku. Możesz wówczas żyć z jakąkolwiek chorobą i nawet być szczęśliwy bo wiesz, że: „Być może to jest szansa dla mnie abym zrobił coś ważnego dla swojego ciała”.

Najtrudniejsza i najbardziej stresująca sytuacja pozwala ci czynić postępy w najskuteczniejszy sposób. Kiedy życie naprawdę staje się trudne, kiedy doświadczasz trudności związanych z ciałem, masz wówczas szansę, by zrobić dla niego niewiarygodne rzeczy. A jeśli potrafisz czerpać z tego radość będzie to autentyczna transformacja.

Kontakt z ciałem

Efektów nie zauważysz w ciągu jednego życia, ale stoczysz taką bitwę, że kiedy zaczniesz nowe wcielenie nagle będziesz potrafił poradzić sobie z ciałem w całkowicie nowy sposób. Urodzisz się z takim mechanizmem w sobie, który będzie mógł się rozwijać a ty będziesz czuł jak twoje ciało zmienia się, w szczególności poczujesz jak twój kontakt z ciałem zmienia się. Dlatego też może zdarzyć się, że w kolejnym życiu urodzisz się z pięknymi kończynami lub oczami lub bardzo pięknym ciałem. Mam na myśli fizyczność, jeśli byłeś radośnie obecny w ciele, to mogło ono stopniowo przejść transformację. Tego nie da się dokonać w ciągu jednego życia, ale miej świadomość, że takie moce istnieją, że możesz je wykorzystać i osiągać za ich pomocą cudowne efekty w każdej chwili.
(Geert Crevits, www.morya.org, Mądrość Mistrza Morya 2: ,,Prostota”, rozdział 7: ,,Ziemia: ciało i trzecie oko”)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...