Strony

czwartek, 28 października 2021

Zasadnicza postawa Uniwersalnego Dyplomaty

 
W świetle tego, co poniżej przekazała nam nasza galaktyczna rodzina z Syriusza, pozwolę sobie przypomnieć bardzo praktyczną postawę energetyczną przekazaną nam za pośrednictwem Peggy Phoenix Dubro przez Plejadian, zwaną postawą Uniwersalnego Dyplomaty czyli coś jak znalazł na teraz!
Zasadnicza postawa Uniwersalnego Dyplomaty
5. Siedząc kładziemy ręce na kolanach, nie odrywając od podłogi, poruszamy stopami do tyłu i do przodu, mówimy (fot.1):
Skupiam swą uwagę na stopach i centrum poniżej (60 cm pod stopami). Jestem spokojnie uziemiony/a
4. Ręce po obu stronach głowy, mniej więcej na wysokości uszu, mówimy:
Skupiam uwagę na czakramie koronnym i centrum powyżej (60 cm nad głową, fot 2). Ja jestem świadomie otwarty/a i spokojnie połączony/a z Jedynm Polem
3. Obie ręce na sercu i wysokim sercu (grasicy), mówimy:
Skupiam uwagę na zjednoczonym czakramie serca i promieniuję mądrość miłości nieskończonej.
2. Ręce na splocie słonecznym, mówimy:
Skupiam uwagę nas splocie słonecznym. Ja jestem tutaj. Ja wybieram słuchać i wyrażać się w energii Uniwerslanej Dyplomacji.
1. Ręce w geście otwartego serca(po obu stronach serca): Rezonans, który teraz pragnę współstworzyć to.... [tutaj wstawiamy nasze własne intencje na dany dzień, okazję, albo po prostu mówimy:] mądrość Miłości Nieskończonej.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...