Strony

niedziela, 10 października 2021

Skąd pochodzisz?

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 MT- Czy wszystkie anioły są mężczyznami?

- Jestem tylko tym, co chcesz zobaczyć, Michale Tomaszu. Nie mam postaci człowieka, więc to, co przed tobą stoi, zostało ci ukazane, byś czuł się komfortowo. Ale nie - nie wszyscy aniołowie są mężczyznami. Właściwie nie mamy płci. Nie wszyscy też mamy skrzydła..

MT- Skąd pochodzisz?

- Z Domu..

~/Michał/ miał nieodparte wrażenie, że stoi przed nim wielka prawda i że gdyby tylko zapytał, otrzymałby dostęp do wspaniałej wiedzy.
- Masz rację odpowiedział anioł na myśli Michała.

MT- Potrafisz czytać w moich myślach?

- Nie. Potrafimy je poczuć. Twoje serce jest połączone z całością i możemy zareagować, kiedy nas potrzebujesz.

MT- My? Widzę tylko ciebie..

- Mówię do ciebie głosem jednego, ale reprezentuję głosy wielu.. W służbie człowiekowi jest wielu, Michale. Stanie się to dla ciebie jasne, jeśli dokonasz wyboru, żeby tak było.

MT- WYBIERAM! - wykrzyczał Michał.
♡♡♡

- Nie masz pojęcia czym i kim jesteś Michale Tomaszu - powiedział anioł z powagą. Myślisz, że ja jestem piękny? Powinieneś zobaczyć, jak ty wyglądasz. Pewnego dnia tak się stanie. Jeśli chodzi o to, że znam twoje myśli i uczucia, oczywiście - znam je. Przebywam tutaj jako część twojego wsparcia i dlatego jestem z tobą na wiele osobistych sposobów. To dla mnie zaszczyt pojawić się przed tobą, ale to twoja intencja spowoduje teraz zmianę..

MT- Jak masz na imię?

- Nie mam imienia..

MT- Jesteś znany jako kto?

- JESTEM znany przez wszystkich Michale Tomaszu, a ponieważ JESTEM tym, KTÓRY JEST znany przez wszystkich, istnieję.
- fragmenty rozmowy Michała Tomasza z aniołem - rozdział II Wizja - z przypowieści Kryona, odebranej przez Lee Carroll pt: ,,Podróż do Domu".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...