Strony

wtorek, 22 grudnia 2020

Rola Ciała Świetlistego

 

 Rola Ciała Świetlistego
Mając nowe zrozumienie tego, jak świadomość tworzy i korzysta z ciał, aby doświadczać rzeczywistości od wewnątrz, przyjrzyjmy się ponownie roli ciała świetlistego w procesie ucieleśnionego wzniesienia.
Po pierwsze, twoje obecne ciało jest naczyniem wspólnie stworzonym przez ciebie, inne istoty oraz procesy ewolucyjne. Pozwala ci doświadczyć rzeczywistości fizycznej od wewnątrz. Kropka. Nie jest niczym więcej, ani niczym mniej. Innymi słowy, nie jesteś ani swoim ciałem, ani swoim umysłem!
Przy okazji, chciałbym zwrócić uwagę na to, że twoje ciało fizyczne ma się tym lepiej, im mniej je oceniasz lub próbujesz na nie wpływać. Twoje ciało fizyczne chce ci służyć i zachowuje się zgodnie z twoimi przekonaniami, intencjami i oceną. Dlatego szanuj swoje ciało. Jest to twoja obecna świątynia w ludzkim świecie. Kochaj swoje ciało, a będzie ono odzwierciedlać twoją miłość.
Chociaż najprawdopodobniej masz świadomość, że nie jesteś swoim ciałem i umysłem, zrezygnowanie z utożsamiania się z ciałem i umysłem, zamieszkiwanym przez ciebie i odczuwanym jako "Ja", jest bardzo trudne. Dlaczego? Ponieważ intuicyjnie wiesz, że twoja świadomość musi w czymś zamieszkać, jeśli chcesz doświadczać ludzkiej rzeczywistości od wewnątrz!
Z tego powodu, ludzie często porzucają swoje ciała, gdy w pełni uświadamiają sobie swoje prawdziwe Ja. Nie udaje im się ponownie zakotwiczyć się w swojej biologii, gdy już poznali prawdziwą rzeczywistość. Ograniczenia, jakim podlegają ludzie, są po prostu zbyt silne i nie chcą być dłużej na nie narażeni. Tak, kilku ludzi tego dokonało, więc jest to zasadniczo możliwe. I dzięki tym nielicznym, którzy pozwolili sobie zostać na jakiś czas, ludzie mają namacalny dowód, że oświecenie naprawdę istnieje. Ale pozostanie jest bardzo trudnym zadaniem i większość z tych, którzy zostali na planecie, kontynuowała swoje życie w bardzo bezpiecznych warunkach, takich jak klasztory czy pustelnie, albo byli otoczeni uczniami.
To dlatego ciało świetliste jest tak ważne. Ciało świetliste jest współtworzone przez prawdziwe Ja i jej wcieloną cząstkę świadomości. Prawdziwe Ja chce doświadczyć fizycznej rzeczywistości z perspektywy oświeconego, w pełni świadomego, ciała przypominającego człowieka - bez konieczności odrodzenia się na nowo. Dlatego prawdziwe Ja emituje ciało świetliste, aby ta część świadomości, która jest powiązana z ludzkim ciałem i umysłem, mogła połączyć się z tym nowym naczyniem. Jednocześnie jest w stanie postrzegać i funkcjonować za pośrednictwem ciała ludzkiego. Ciało świetliste pozwoli na łatwiejsze przebywanie w ludzkim świecie, ponieważ jest to naczynie stworzone przez ciebie.
Obecnie jedyną znaną strategią, gwarantującą sukces w ucieleśnionym wzniesieniu, jest pełne urzeczywistnienie oświecenia tylko wtedy, gdy ludzka cząstka świadomości jest gotowa przenieść się do ciała świetlistego. Dlatego proces ucieleśnionego wzniesienia wydaje się być tak długi, chociaż w rzeczywistości jest to tylko środek ostrożności sterowany przez prawdziwe Ja. W przeciwnym razie wcielona ludzka świadomość mogłaby być w pewnym momencie tak wciągnięta w błogość, płynącą z połączenia z Jaźnią, że po prostu opuściłaby ludzkie królestwo.
Ciało świetliste jest jak kropla twojej czystej energii, mająca bezpośredni dostęp do całości twojej świadomości. Nie ma wewnętrznej struktury, organów czy metabolizmu. Natychmiast reaguje na intencje świadomości. Jeżeli zapragniesz, by ciało świetliste przybrało kształt człowieka, zrobi to. Jeżeli zechcesz, aby miało kształt smoka, po prostu wyrażasz taką intencję, a ciało świetliste zareaguje. Przejawi się nie tylko w jego kształcie, ale także z jego postrzeganiem i jego blaskiem. Jest to możliwe zwłaszcza wtedy, gdy prawdziwe Ja już zintegrowało swoje przejawy i dlatego może je odtworzyć do woli.
Podczas tego procesu ciało ludzkie nie rozpuści się, ale stanie się przedłużeniem ciała świetlistego. Będzie to dla ciebie bardzo ciekawe, ponieważ do tej pory było odwrotnie. Raz na jakiś czas, czasami nawet przez dłuższy czas, byłeś w stanie postrzegać poprzez swoje ciało świetliste, ale i tak zakładałeś, że centrum twojego istnienia i doświadczenia w ludzkim świecie, było twoje ciało biologiczne. Teraz role zaczynają się odwracać!
Chociaż na początku będzie się to wydawać bardzo dziwne, wkrótce stanie się bardziej naturalne niż przebywanie w ciele fizycznym. O ile nie jesteś swoim ciałem fizycznym, możesz powiedzieć, że jesteś swoim ciałem świetlistym, ponieważ jest ono pełnym przejawem twojej własnej świadomości.
Kiedy puścisz ten mocny zacisk na ludzkim ciele, może się ono zrelaksować i po prostu wykonywać swoje biologiczne czynności. Co więcej, nawet energie fizyczne, tworzące twoje ciało fizyczne, mogą się teraz przemodelować i zacząć odzwierciedlać i naśladować twoje ciało świetliste. Innymi słowy, ciało biologiczne uwalnia wiele ze swoich starych wzorców i zaczyna tworzyć nowy wzorzec. Jest to jeden z głównych powodów, dla których czujesz tak wiele zmian w swoim ciele.
Przypomnij sobie eksperyment, w którym prosiłem cię, żebyś znalazł się w sferze świadomości, a następnie opuścił centrum swojego postrzegania. Powiedziałem, że jest to jedna z najtrudniejszych rzeczy, jaką człowiek może kiedykolwiek zrobić. Cóż, to jest to, o co jesteś proszony w tym procesie! Bez względu na to, jak błogie doświadczenia mogłeś mieć poza ciałem, po zakończeniu tych doświadczeń powracałeś do swojej struktury ciała i umysłu. Ciało-umysł jest po prostu centrum człowieka w ludzkim świecie, ale musisz pozwolić, aby w sposób naturalny zmieniło się w ciało świetliste!
- Joachim Wolfram ,,Althar – Nowy Mag”

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...