Strony

niedziela, 20 grudnia 2020

Piękno i Miłość

LIBERANDO - Aneta Skarżyński

 Piękno i Miłość

Przyznaję, że jestem miłośnikiem piękna!

Więc nazwij mnie stronniczym, ale uwielbiam zakładać, że świadomość ma wrodzoną zdolność postrzegania i cieszenia się pięknem.
Czy moje przypuszczenia są słuszne? Nie jestem do końca pewien, więc powstrzymam się od postulowania.

Mimo to, na dnie mojego smoczego serca, to jest to, w co wybieram wierzyć, ponieważ wzbogaca to moją egzystencję.
To sprawia, że ciągle zachwycam się stworzeniem.

Dla mnie spełnienie związane z postrzeganiem piękna jest prawdziwym impulsem, który pobudza świadomość do coraz to nowych form ekspresji.

Wrodzone piękno świadomości polega na tym, że nie może ona przewidzieć, jak będzie się rozwijać jej ekspresja. Trzeba ją doświadczyć.

Dlatego też zawsze pojawienie się nowych przejawów piękna budzi zaskoczenie.

Miłość, jakiej doświadczają ludzie, jest pięknem, którego nie przewidziała świadomość. Nawet w najdzikszych marzeniach.

Miłość została po raz pierwszy doświadczona w trudnych warunkach ludzkiego świata, przez ludzi, którzy całkowicie zapomnieli o swoim pochodzeniu.

I jaką niespodzianką była miłość!

Miłość narodziła się odkrywając wrodzone piękno świadomości w innej istocie.

W ten sposób kochająca istota mogła po raz pierwszy zobaczyć swoje własne piękno.
W ten sposób prawdziwe Ja mogło zakochać się w sobie.

I tak się stało.
I tak się dzieje nadal.
Wciąż i wciąż na nowo.

Każdy człowiek kroczący po Ziemi, kochający i akceptujący siebie w pełni, przemienia całe królestwo ludzkie.
Tak jak odrobina światła przemienia całe królestwo pustki.

Ucieleśnione wzniesienie jest pięknem i miłością w nieograniczonej ekspresji.
Piękno i miłość w nieograniczonej ekspresji - czyż nie jest to piękne?

Jaką ma jeszcze niespodziankę?
Jakie piękno istnieje poza pięknem i miłością?

Przekonamy się.
Tak, zrobimy to.
To jest bowiem marzenie twórców.

Na dnie mojego smoczego serca, wybieram widzieć to w ten sposób, ponieważ wzbogaca to moją egzystencję.

Przyznaję, że jestem miłośnikiem piękna!

Jam jest Althar, tak bardzo zakochany w pięknie świadomości.

- Joachim Wolfram ,,Althar – Nowy Mag”

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...