Strony

poniedziałek, 6 maja 2019

Usłyszałem głos:

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba




Wiara oznacza coś więcej, niż bezczynne siedzenie i pozostawienie wszystkiego Mojej interwencji.
Masz swoją rolę do odegrania, Dalego ,,po wierze swej zostaniesz rozpoznany”.
Kiedy twoja wiara i zaufanie całkowicie oparte są na Mnie, wszystko staje się wtedy możliwe.
Niech wiara twa będzie żywa, a życie zgodne z moimi prawami, by inne dusze czerpały z niego inspirację.
Działajmy jako Jedno, żyjmy jako Jedno, bądźmy jako Jedno.
Ja w tobie, ty we Mnie.
Kiedy w pełni zrozumiesz, że mogę wszystko, wtedy uświadomisz sobie, że i ty możesz zrobić wszystko, bo Ja działam w tobie i przez ciebie.
Nic się nie wydarzy, jeśli nie podejmiesz działania.
Ja jestem w tobie, a ty jesteś Moimi rękami i stopami.
Poświęć swe ręce i stopy Mnie i służbie Mojej, a wtedy nic cię nie zatrzyma i wszystko wtedy potoczy się pomyślnie.
Upewniaj się, że działania twe są w doskonałej harmonii i rytmie z prawami Moimi; obserwuj, jak objawiają się przed tobą cuda Moje, składaj nieustanne dzięki za wszystko.
- Eileen Caddy ,,Szept Boga”
 Obraz może zawierać: 1 osoba, zbliżenie

Ukazano mi kawałek ziemi podobny szachownicy pomalowanej w wielkie czarne i biały kwadraty. Gdy przyszedł deszcz, czarna farba zmieszała się z białą i całość stała się brudno szara. Wtedy przyszedł jeszcze bardziej ulewny deszcz i całość zmieniła się w czystą biel.

Usłyszałem głos:

Miej wiarę. Wiedz, że cała ziemia i wszystko na niej przechodzi potężny proces oczyszczenia.
Wszystko jest pomyślne, ponieważ przebiega zgodnie z moim planem.
Trwaj w doskonałym pokoju.
- Eileen Caddy ,,Szept Boga”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...