Strony

środa, 29 maja 2019

Eileen Caddy ,,Szept Boga

Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się, zbliżenie i na zewnątrz

To, że wczoraj coś było dobre i właściwe, nie oznacza, że takie jest dziś.
Dlatego musisz żyć tym dniem, który właśnie nastał, żyć pełnią we wszechobecnej, wspaniałej teraźniejszości.
Jeśli bowiem potrafisz żyć bez wyobrażeń o tym, co może cię spotkać, będziesz w stanie bez oporów zaakceptować zmianę, a życie popłynie swobodnie i bez przeszkód.
Łatwiej jest o tym mówić, niż to zrobić, szczególnie gdy masz wrażenie, że życie przebiega ci płynnie i czujesz, że głęboko i bezpiecznie się w nim zakorzeniłeś.
Powierz Mnie swoje bezpieczeństwo, a nie uzależniaj go od tego co na zewnątrz: planów, osób czy rzeczy, gdyż to, co jest dzisiaj, może jutro przestać istnieć.
A Ja Jestem tutaj przez całą wieczność.
Dlatego szukaj Mnie, znajdź Mnie i niczego się nie lękaj.
Niech przemiany się dokonują, a ty po prostu wiedz, że każda zmiana przynosi to co najlepsze i każda jest niezbędna dla wzrostu i rozwoju ogółu.
- Eileen Caddy ,,Szept Boga”
 Obraz może zawierać: 1 osoba, stoi


Jeśli znajdziesz się w okolicznościach, z którymi trudno się pogodzić i je polubić, zawsze możesz coś zrobić, aby to zmienić.
Musisz tylko, jeśli zechcesz, w ciszy poszukać Mojej obecności, a ja rzucę światło prawdy na tę sytuację.
Wyjawię ci, dlaczego jesteś tam, gdzie jesteś, i dlaczego robisz to, co robisz.
Możesz być pewny, że jest jakaś uzasadniona przyczyna, dla której tak się dzieje, i że masz do opanowanie niezwykle ważne lekcje.
Dopóki nie zmienisz swojego nastawienia i nie nauczysz się kochać tego, gdzie jesteś, kim jesteś i co robisz, będzie tak trwać.
Ale kiedy tylko opanujesz te lekcje i pokochasz to, co robisz, oraz będziesz to robił całym sercem dla Mnie i z Mojego powodu, wtedy zmienisz sytuację i posuniesz się dalej.
Dostrzegaj, jak miłość otwiera przed tobą wszystkie drzwi.
- Eileen Caddy ,,Szept Boga”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...