Strony

środa, 15 maja 2019

Kiedy zaczynasz się uczyć

Obraz może zawierać: roślina i kwiat


W naturze nie ma napięcia ani wysiłku ponad potrzebę.
Nasionko przechodzi przez swój pełny cykl rozwoju, nie musi robić nic poza tym, jak tylko pozwolić, aby dokonał się proces wzrostu.
Dlaczego byś nie miał chcieć zmienić się w przepięknego motyla?
Wyjdź z ciasnej przestrzeni stadium poczwarki poza ograniczenia twego ziemskiego umysłu i ziemskich idei.
Kiedy wąż zmienia swą skórę, powoli wydobywa się ze starej i zostawia ją za sobą, by ta uschła i rozpadła się.
Krab gdy rośnie, przekracza rozmiarem swą muszlę, rozwija się i staje się większy i piękniejszy.
Ptak rozbija skorupę i wyłania się, aby żyć w środowisku, które zostało dla niego przeznaczone.
Jest wolny, wolny, wolny!
Oto, co czeka na ciebie: nowa wolność, nowa radość, cały nowy świat czeka, by się przed tobą otworzyć, kiedy tylko będziesz skłonny, by wydostać się spod wpływu starych, ciasnych, ograniczających cie sposobów działania i myślenia i gotowy na przemianę.
- Eileen Caddy ,,Szept Boga”


Obraz może zawierać: 1 osoba, kwiat, trawa, na zewnątrz i przyroda


Kiedy zaczynasz się uczyć – prowadzenia samochodu, pływania czy tez gry na instrumencie muzycznym, jesteś bardzo skupiony na każdym ruchu, każdym działaniu, które podejmujesz. Popełniasz błędy, ale nie poddajesz się.
Naprawiasz te błędy i ponawiasz próby dopóty, dopóki nie opanujesz tego, czego się uczysz.
Wtedy odkrywasz, że nie musisz już myśleć o każdym ruchu, wykonujesz ja machinalnie; płyniesz z nim i cieszysz się nimi, ponieważ nie jest to już dla ciebie wysiłkiem.
Podobnie jest z życiem duchowym.
Gdy staje się ono częścią ciebie, nie trzeba ci już przypominać, abyś świadomie doświadczał Mnie i Mojej Boskiej obecności, ponieważ już jesteś tego świadom.
Nie musisz dalej próbować dostrajać się do Mnie, ponieważ już jesteś ze mną zestrojony.
Jest to dla ciebie tak naturalne jak oddychanie.
W takim stanie wiesz, że ja jestem w tobie, a ty jesteś we Mnie i jesteśmy Jednością.
- Eileen Caddy ,,Szept Boga”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...