Strony

piątek, 26 lutego 2021

,Jakie macie spostrzeżenia na temat światła?

 Może być zdjęciem w zbliżeniu przedstawiającym 1 osoba i chusta

 ,Duch/Bóg zna wszystkie wasze potencjały, ale nie wie, który z nich wybierzecie. I dlatego pod pewnym względem można powiedzieć, że Bóg zna waszą przyszłość. Z innej strony jednak Bóg nie wie, jak potoczy się przyszłość każdej poszczególnej osoby. Na tym polega aksjomat wolnego wyboru, który tak często wam powtarzam”.
- Kryon
Tł. Julita Gonera

 Może być zdjęciem w zbliżeniu

 ,,Jakie macie spostrzeżenia na temat światła? Czy światło zawiera życie? Odpowiecie mi: „Pewnie, że nie. Światło nie pasuje do współczesnej definicji życia, gdyż ani się nie rozmnaża, ani nie zachodzą w nim pewne procesy samozachowawcze”. Następnie zacytujecie mi całą wyuczoną na pamięć listę przymiotów cechujących życie. Potem jednak dochodzą was słuchy na temat odkryć w laboratoriach niezwiązanych z biologią, że światło zdaje się mieć „wybór”, gdyż w obecności Człowieka zawsze się zmienia. Światło zmienia swą formę, gdy obserwuje je Człowiek. Światło zmienia swą formę pod wpływem obserwacji Człowieka! To niemalże tak, jakby powiedzieć, że istnieje związek przyczynowo-skutkowy między światłem i Ludzką świadomością, czyż nie? Pytam się więc, co zamierzacie zrobić z tą informacją, gdyż samo to spostrzeżenie wiedzie do kolejnych pytań typu: W takim razie, co jest ożywione? Co jest nieożywione? Skoro coś potrafi wyczuć waszą świadomość i w związku z nią postanawia się zmienić, to czy to coś żyje? Jak więc zdefiniujecie życie? Mówię wam o tym tylko dlatego, że to, co nadchodzi, jest niesłychanie skomplikowane i łamie wszelkie dotychczasowe paradygmaty wiary.
Ponownie więc otwieramy drzwi do dyskusji na temat duszy Ludzkiej. Nawet jeśli regularnie śledzicie przekaz informacji od Kryona otrzymujecie tylko powierzchowne informacje – swoiste streszczenie skomplikowanego piękna i wspaniałości tkwiących w duszy każdego z was”.
- Kryon
(Przekaz na żywo otrzymany 23. Marca, 2019 roku, w Asheville, w stanie Karoliny Północnej)
Tł. Julita Goner

 Może być czarno-białym zdjęciem przedstawiającym 1 osoba

 ,,Afirmacje powinny być deklaracją tego, „co się ma”, a nie wyrażeniem pragnienia posiadania czegokolwiek. Jeśli ktoś pragnie w życiu doświadczyć miłości, afirmuje to oznajmiając: Ja jestem miłością. Jeśli pragniemy zdrowia, afirmujemy: Ja jestem zdrowy/Ja jestem zdrowa. W afirmacjach używamy zwrotów Ja jestem, albo Ja mam. Nigdy zaś nie używamy słów oznaczających pragnienie bądź niedostatek. Afirmacje to oznajmienie prawdy, a nie pobożne życzenie”.
- Kryon
Tł. Julita Gonera

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...