Strony

niedziela, 8 grudnia 2019

Jesteście inni


Obraz może zawierać: 3 osoby, ludzie siedzą

,,Jesteście inni, różnicie się od wszystkich pozostałych, podrzędnych wam ssaków. Nawet wasza nauka to dostrzegła. Jesteście doprawdy różni od wszystkiego na tej planecie, istnieje tylko jeden rodzaj ludzki, zamiast różnorodności, jak to jest właściwe innym gatunkom w królestwie zwierząt. Nauka tego nie rozumie, dlaczego istnieje tylko jeden gatunek człowieka oraz dlaczego to wszystko zmieniło się 200 tysięcy lat temu. Jestem jednak po to, aby wam to wyjaśnić: Pochodzicie z gwiazd.
Proroctwa na temat losów tej planety zapowiadały sprawdzian pewnych energii. Przed waszą, na Ziemi istniały jeszcze cztery cywilizacje, jednakże były zbyt małe [żadna z nich nie osiągnęła zasięgu globalnego] i uległy samozagładzie, stworzyły własne zarazy; niektóre cywilizacje były oparte na chciwości. Jesteście więc piątą cywilizacją, o której proroctwo mówiło, że jeśli nie ulegniecie samozagładzie do pory precesji równonocy w roku 2012, to będziecie świadkami czegoś doprawdy szczególnego: światła”.
- Kryon


 Obraz może zawierać: 1 osoba, siedzi, buty i na zewnątrz

 „Wróciliście tutaj, aby poznać Boga, aby zrozumieć samych siebie, aby doświadczyć podstaw „Ja Jestem". A podstawy „Ja Jestem" obejmują wszystko - każdą postawę, każdą emocję, każdy charakter, każdą iluzyjną sytuację stworzoną w królestwie myśli zwanej Bogiem".

- Ramtha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...