Strony

wtorek, 6 lipca 2021

Jestem wiecznością

 Może być zdjęciem w zbliżeniu przedstawiającym tekst „I Am Eternal”

Jam Jest wieczność
„Jestem częścią Źródła Stwórczego. Jestem stary jak sam czas. Jestem młody jak noworodek. Jestem wieczny i mądrość ma jest nieskończona. Choć jestem człowiekiem, potrafię współtworzyć cuda, gdyż we mnie budzi się dusza i nareszcie piękno mistrzostwa jest w moim zasięgu. Jestem Bogiem”. – KRYON
Osobisty wgląd Lee:
Ozajmienie „Jestem Bogiem” stanowi kontrowersję tak długo, jak długo zajmuję się przekazem natchnionym. Dla niektórych takie oznajmienie to bluźnierstwo. A co wy na to, jeśli tak właśnie brzmi prawda zasadnicza? Pozwólcie, że się zapytam: Skoro jesteśmy stworzeni „na Jego podobieństwo” i pochodzimy „od samego Stwórcy” to niby dlaczego nie możemy także stanowić cząstki energii Stwórcy? Kryon często powtarza nam, że „Stworzony na Jego obraz” oznacza „Stworzony w miłości”. Nawet w Piśmie Świętym Starego i Nowego Testamentu istnieje wiele odnośników do tego faktu, określając nas mianem „Dzieci bożych”, a nawet „Synami Bożymi”. Dlaczego więc tak ciężko nam uwierzyć, że Bóg tkwi wewnątrz każdego z nas?
Większość monoteistycznej Ziemi wierzy w życie wieczne oraz w nieśmiertelność duszy. Na tej wierze Kryon opiera swe stwierdzenie: „Jestem wiecznością”, gdyż odnosi się do prawdy o naturze Istot Ludzkich.
Ponad 70% planety wierzy w istnienie duszy, a trzy miliardy z nich wierzą także, iż ta przepiękna dusza powraca tutaj raz po raz żyjąc jako Człowiek (reinkarnacja). Oto dlaczego Kryon przypomina nam o naszej starości i młodości. W rzeczy samej każdy z nas jest wieczny pod jakże wieloma względami, każdy z nas cząstką odświeżającego się systemu zwanego BÓG. Niniejsza karta uśmiecha się przypominając ci twą własną wieczność.
Tłumaczyła: Julita Gonera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...